Toon posts:

Duron 600 op max. 6.5 multiplier?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb iets "vreemds". Ik heb twee Duron 600 CPU's, en daarvan de L1 bruggen verbonden.
Echter op mijn KT7-RAID krijg ik niet meer dan 6.5x als multiplier werkend. Lijkt me sterk dat ik toevallig twee cpu's heb die max. 650Mhz aankunnen. Weet iemand raad?

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 22:31
weet je wel zeker dat je de L1 bruggen goed verbonden hebt, ik zou het nog maar eens checken.

Verwijderd

Heb je wel een Žburn-inŽ gedaan? Meestal helpt het als je ze de eerste paar dagen heel hard laat werken.

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem... ook een Duron 600 + Abit KT7... kom ook niet verder dan 650... maar als ik de FSB ga verhogen kom ik wel hoger.... maf...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oplossing gevonden. Het voltage moet veel omhoog. Als ik hem op 1.80 zet dan werkt het wel! Ik haal max. 8x100Mhz.

Verwijderd

Precies. Je moet ff het vcore voltage ietsje opschroeven. Ik had het ook, maar als je hem meer stroom geeft loopt ie weer als een zonnetje.

Verwijderd

dat voltage geintje had ik ook al geprobeerd... maar hij wilde nog niet... heb dus de cpu eruit gepakt... alle l1 bruggen weer weggegumd en opnieuw begonnen... werkt perfect nu... 824 (8 * 103) op 1.775 volt :-)
Pagina: 1