Waar zie jij een groot operator logo?? ik zie een klein logo met 'dienst geweigerd' en daaronder een profilenaam
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ik heb wel 's op de 3310 een operatorlogo gezien van 72x28 pixels, maar bij mijn eigen 6310 is de ervaring dat 'ie enkel 72x14 slikt, anders kapt 'ie het af.. misschien is het dus alleen iets dat sommige telefoons kunnen en niet allemaal... OF het is een screensaver functie (dat heb ik ook wel 's zien staan in een nokia datasheet, dit werkt blijkbaar ook met logo's en evt. ook nog animatie)
DatDus.DE --- DatDus!
Volgens mij zijn er twee mogelijke groottes. Ik heb "logomanager" wel eens geprobeerd en daar kan je idd tussen twee groottes kiezen, afhankelijk van de telefoon denk ik (6210=groot)
No production networks were harmed during this posting
Verwijderd
Het is 72x14 pixels. Grootte van het display (6210/6510/7110 vs 5210/5510/etc etc) maakt niets uit, aangezien het een standaard maat is
Groepslogo's hebben dezelfde afmetingen. Picturemessages zijn 72x28 pixels en die kun je op een nokia 3310/3330 als 'screensaver' gebruiken. Dat is dus géén operator logo.
Op dit plaatje is dat 'dienst geweigerd' een plaatje (operator logo) en dat >STEVE< is de profielnaam, die je zelf kunt instellen.
Op dit plaatje is dat 'dienst geweigerd' een plaatje (operator logo) en dat >STEVE< is de profielnaam, die je zelf kunt instellen.
Toch wel, een 51xx, 61xx hebben een operatorlogo van 72x14, maar de 7110, 62xx bijv. hebben een operatorlogo van 77x20.
(dat zijn die twee groottes die je in logomanager kunt kiezen)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
Hm, vaag, nog nooit gezienOp zondag 31 maart 2002 22:32 schreef Operations het volgende:
Toch wel, een 51xx, 61xx hebben een operatorlogo van 72x14, maar de 7110, 62xx bijv. hebben een operatorlogo van 77x20.
Pagina: 1