Toon posts:

Hercules PV 920

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hercules brengt twee nieuwe schermen uit.

Dit worden volgens mij echt twee hele mooie. Zelf ga ik die met DVI kopen in Juni. Ik kon alleen niks vinden over de responetime, maar aangezien er staat dat ie ideaal voor is voor games en video, zal het wel goed zitten.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
ik denk dat die response tijd tussen de 20 en 30 ms zit.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou heel mooi zijn.

Waar baseer je dat op? Op het feit dat ze zeggen; geschikt voor games of heb je andere bronnen?

Verwijderd

Topicstarter
BTW: bij de Prophetview 720 was de brightness nogal slecht (te donker), omdat er geen goed backlight in zat. Zouden ze bij dit scherm nou een ander backlight erin hebben gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de specs binnen gekregen van Hercules en oi oi oi, wat wordt dit een ongelooflijk dik scherm. Er zit nog wel wat verkoopgebabbel tussen, maar daar moeten jullie maar even overheen lezen.

Afm. (effectieve diagonaal): 17? (43,2 cm) 338 mm x 270 mm Gelijk aan een 19? CRT monitor
Schermtype: Active Matrix kleuren TFT LCD scherm
Aanbevolen resolutie: 1280 x 1024 (ideaal voor Windows-applicaties)
Pixelgrootte (H x V): 0,264 x 0,264 mm
Scherm kleuren: 16,7 miljoen (ware kleuren)
Brightness (normaal): 250 Cd/m² (zeer hoge brightness)
Contrast (normaal): 350 : 1 (zeer hoge contast)
Responstijd :< 25ms (5/20ms) = :9 (nieuwste generatie, hoge snelheid)
Kijkhoek: +150 / 130 graden (ideaal voor groep presentaties)

1280 x 1024 @ 75Hz.

Zit ook DVI en Video-in op. :9 Nog ff wachten tot juni en dan is ie er.

Verwijderd

Wat zou ie gaan kosten? Vergelijkbaar met Neovo X-174? Dat vind ik eigenlijk een te hoge prijs, hopelijk word dit een goed 17" tft-scherm voor een betere prijs.

Verwijderd

Topicstarter
In het mailtje van Hercules zeiden ze dat ze het nog niet wisten. Maar op ander forum zei iemand dat de adviesprijs plusminus 1100 Euro zou zijn. Daar geloof ik eigenlijk niks van. A: Hercules weet het zelf nog niet(zeggen ze althans). B: Het lijkt me wat veel, maar aan de andere kant wordt een scherm meestal voor minder geld dan de adviesprijs verkocht.
Pagina: 1