Dragonball Z roleplaying game

Pagina: 1
Acties:

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Hey ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen dus doe ik het ff hier aangezien het toch met een spel te maken heeft:
Ik wil graag weten hoe lang de reistijden zijn tussen verschillende planeten met de verschillende ruimtevoertuigen:
Het gaat om:
- Planet Vegeta
- Planet Freeza
- Namek (de oude)
- De aarde
de voeruigen die we hebben:
- Space pod (waar de saiyans enzo mee kwamen)
- Namek space shuttle
- Changeling space shuttle
- Capsule Corp Spaceshuttle
heb al ff schematisch iets gemaakt in fotosoep (beetje simplistisch)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/galaxy.jpg

ps; wie weet er nog een goede en betrouwbare gratis chatbox waar je ook moderators kan instellen?
bvd

Verwijderd

gewoon op een channel op mirc :) die chatbox dan :P

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een paar van deze reistijden naar Namek worden in een DBZ ep genoemd, als ze een manier proberen te vinden om naar Namek te komen. Verder kan ik je ook niet helpen. Wat bedoel je trouwens met changeling space? Dat zit volgens mij niet in DBZ.

• Schuey
sorry dat moet natuurlijk zijn de changeling space shuttle--> dat ding van freeza (wisten ook niet hoe we het anders moesten noemen).
En ik heb al gezocht maar kon nergens de cijfertjes vinden ;(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
excate nummers zijn bijna niet genoemt in dbz, alleen van aarde-namek dacht ik

Verwijderd

anders laat je gewoon een cutscene zien dan... :)
dat je ze er naartoe zietvliegen :) die cijfertjes let toch niemand op :)

• Schuey
kon ik dat maar, het is een forum-based rpg dus moet het wel allemaal uitgebalanceerd zijn.

• Glitch
  • Niet online
Voor zover ik weet is er ook geen planeet Frieza... dat verklaart waarom die hele familie andere planeten inpikt! :D

• Schuey
die hebben we dan ook verzonnen, maar het eigenlijk alleen om de echt bestaande planeten en de rest vullen we dan reeel in:
ik dacht zelf dat vegeta en ...... (wie was dat ook alweer) er ongeveer 80 dagen over deden om op aarde te komen, maar ergens anders staat weer 1 jaar--> beetje lang :Z

• Glitch
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 16:47 schreef Schuey het volgende:
die hebben we dan ook verzonnen, maar het eigenlijk alleen om de echt bestaande planeten en de rest vullen we dan reeel in:
ik dacht zelf dat vegeta en ...... (wie was dat ook alweer) er ongeveer 80 dagen over deden om op aarde te komen, maar ergens anders staat weer 1 jaar--> beetje lang :Z
Vegeta en Nappa (coole gast). Die deden er idd 1 jaar over om naar de aarde te komen, maar ze kwamen niet vanaf planet Vegeta. Ze waren door heel het heelal aan et reizen om sterker te worden, het is onbekend waar ze waren op et moment dat ze besloten naar de aarde te gaan.

Verwijderd

Vegeta en Nappa deden er inderdaad een jaar over om naar de aarde te komen (vanaf het moment dat Goku dood ging in het gevecht met Radditz).
Goku is dan maanden onderweg over de Snakeway naar King Kay terwijl Vegeta en Nappa onderweg zijn naar de aarde. Wanneer Goku eindelijk bij King Kay is voor de training duurde het nog 80 dagen voordat Vegeta op aarde zou arriveren.

• Schuey
okay thx, dan staat dat iig al vast, nu de rest nog..

Verwijderd

ow ist forum based.. wisk neit :)

• Schuey
hehe geefnie

• Schuey
niemand?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Kijk anders eens in deze draad, zitten heel veel Dragon Ball dudes.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/451263

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Schuey
okay bedankt

Verwijderd

is Planet Vegete niet boem gegaan?

lijkt me dan nutteloos om daar heen te gaan :?

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

jah planet vegeta is opgeblazen door freeza

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• Schuey
ja, maar aangzien dit een rpg is en we niet veel aan de 'echte' tijdlijnen vasthouden is het toch echt zo.

• Schuey
kan dan iemand antwoordt geven op de ps?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee, omdat die getallen er niet zijn. en dan moeten we verzinnen, en aan gezien het jou rpg is, mag je dat zelf doen :+

• Schuey
Op maandag 01 april 2002 12:38 schreef SaURoN het volgende:
nee, omdat die getallen er niet zijn. en dan moeten we verzinnen, en aan gezien het jou rpg is, mag je dat zelf doen :+
gaat nu om de ps, en de rest hebben we vanochtend al afgerond.
dus wie weet er een goede gratis chatbox
Pagina: 1