lekker veel verschillende reacties
ehm ja het is niet echt origineel ben ik het mee eens... en daar is iedereen het nu wel mee eens d8 ik zo...
ik zeg niet dat hiet niet moeilijk is om dit soort stuff te maken heb er best respect voor, ik vind het moeilijk om lang achtereen te photoshoppen, ik ga aan de slag als ik een idee heb en probeer dat zo goed mogelijk te verbeelden
zelf heb ik meestal een herinnering of een gevoel bij elk plaatje maar dat is dan puur persoonlijke photoshopsels, niet bij webdesign (nog niet althans misschien is een portfolio een idee)
Nee sorry, ik verklaarde hierbij impliciet dat moeilijk per definitie ook mooi is, was niet mijn bedoeling

Een bewerkte foto kan zeker net zo mooi zijn...
Een foto bewerken en er een plaat van maken is niet moeilijk nee. Maar de foto maken is damn moeilijk, geloof me Van de scratch maken in photoshop helemaal knap. Dude, totaal geen externe hulpmiddelen gebruikt? In dat geval massive respectah
/me heeft nog steeds geen digitale camera

dus ik moet het met de foto's van istock doen... voor de rest zijn er weining goede fotosites te vinden, en je hebt de plaat dan niet helemaal zelf gemaakt...
Verder hebbik bij die plaat in mijn 1e post wel 3dsmax gebruikt... nml dezerender

dit was echter 5 mins werk (hele zooi boxen en cylindersgemaakt en dan camera met hoge fov er tegenaan gezet)
maar leg eens uit hoe je zoiets maakt...
ik vind het altijd wel kewl om zulke plaatjes te zien, maar zelf lukt het mij nooit...
Eh niet nu

andere keer misschien, xou niet weten hoe je zoiets moet uitleggen...
* XangadiX heeft een hekel aan hip, zelfportretten en zendmasten
ok

smaken verschillen, je moet het ook niet mooi vinden ofzo

Trendwhore! , zeker wel mooi! maar ook zo a-onorigineel als de *biep*. Op sommige punten vind ik het plaatje wat minder, zoals de lettertype, typography ! daar kan je zoveel meer mee! Meesters in dit trendwhorish abstract gedoe met ultieme typography zijn bv
www.onyro.com /
www.cubadust.com
Serieus, als je de typography nog misschien bij tweakt dan heb je hem smackbottem ultiem.
Just try it will ya? PLEASE?
Typography hebbik heel lang over na zitten denken... echter krijg je dan meteen reacties van mensen dat de tekst erbij nergens op slaat, het is een kwestie van smaak, ik vind die typography zoals die bij cubadust gebruikt wordt eigenlijk een beetje verpesting van het plaatje, er staat zoveel bullshit bij dat het onoverzichtelijk wordt, wel is het dan zo dat je minutenlang naar hetzelfde plaatje kan blijven kijken
maar ik heb er dus zelf echt voor gekozen om weinig tot geen typogaphy te gebruiken...