ik heb een maxtor 40 gig hd gekocht en die wil ik bij mijn 20 gig (weet niet welk merk)doen en nu wil ik in een maandje of zo bootmagic gaan gebruiken moet ik nu effe wachten of moet ik hem erbij zetten en als ik hem nu erbij zet moet ie dan slave of master zijn en hoe doe je dat
Het kan aan mij liggen maar ik snap er niet veel van. Je wilt je hdd erbij zetten, maar wil een maand wachten? 
edit, welkom op GoT.
en master/slaven doe je met de jumpers op je hdd.
Wat zijn de overige specs eigenlijk van je bak?
edit, welkom op GoT.
en master/slaven doe je met de jumpers op je hdd.
Wat zijn de overige specs eigenlijk van je bak?
wees iets duidelijker
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
hoe je master of slave zet, staat in ieder geval in je boekje van je HD en (met maxtor iig) ook op de site
Is niet zo moeilijk, één keer gedaan en je weet het...
edit:
met jumpertje aan de achterkant van je HD dus
Is niet zo moeilijk, één keer gedaan en je weet het...
edit:
met jumpertje aan de achterkant van je HD dus
Zie [topic=455193/1/25]
WROM 2 dezelfde topic's???
??????????????
(k heb geen zin om 2 x achter elkaar het zelfde te typen voor de zelfde persoon)
(gebruik search, dan was je t ook al HEEEEL vaak tegen gekomen)
WROM 2 dezelfde topic's???
(k heb geen zin om 2 x achter elkaar het zelfde te typen voor de zelfde persoon)
(gebruik search, dan was je t ook al HEEEEL vaak tegen gekomen)
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
vanwaar deze reply in caps??Op zondag 31 maart 2002 18:54 schreef Ceyene het volgende:
WAAROM 2 TOPICS OVER HETZELFDE?!
A wise man's life is based around fuck you
Welkom Chrisje....
• Als je iets typt, bijvoorbeeld een vraag, dan wordt het allemaal veel duidelijker als je dat met leestekens doet. Je hebt bijvoorbeeld vraagtekens (?), punten(.), uitroeptekens(!), comma's(,) en meer van dit soort leestekens. Dit maakt een stukje tekst meestal veel duidelijker.
• Begin met de diverse FAQ's lezen voordat je een berg gezeik over je heen krijgt (zoals je nu al bereikt hebt in 2 posts).
• Leer vooral de search te gebruiken. Die van GoT of google werken allebei goed.
• Mocht je er nou nog niet uitkomen, post dan de vraag maar in het goede forum.
DUS.....
SUC6 en veel plezier hiero...
• Als je iets typt, bijvoorbeeld een vraag, dan wordt het allemaal veel duidelijker als je dat met leestekens doet. Je hebt bijvoorbeeld vraagtekens (?), punten(.), uitroeptekens(!), comma's(,) en meer van dit soort leestekens. Dit maakt een stukje tekst meestal veel duidelijker.
• Begin met de diverse FAQ's lezen voordat je een berg gezeik over je heen krijgt (zoals je nu al bereikt hebt in 2 posts).
• Leer vooral de search te gebruiken. Die van GoT of google werken allebei goed.
• Mocht je er nou nog niet uitkomen, post dan de vraag maar in het goede forum.
DUS.....
SUC6 en veel plezier hiero...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Pagina: 1