K, ik heb blijkbaar weer eens iets gedaan wat niet mag, want mijn pc vond het blijkbaar nodig om niet meer te starten.
De situatie : Ik heb een pc draaien, met 2mb pc vga, en een realtek pci 10/100 nic.
Ik besluit dit ff te vervangen door een Asus v3800 TNT2, en een 3Com 10/100 nic.
Verder ook maar eens de floppy drive aangesloten.
Ik schroef netjes het kastje dicht, sluit de kabels aan, druk de powerknop in, en vervolgens doet mijn pc helemaal niks meer.
Kast open, kabeltje van powerswitch gechecked -> zit goed.
Andere kabels gechecked -> zit goed.
Nu zie ik wel dat als ik de stekker eraf gooi, en er weer in druk en ik probeer hem aan te zetten, dat ale fan's ongeveer een 1/6de slag proberen te draaien. Hij wil dus nog wel starten, maar kan blijkbaar niet.
Is dit nou kortsluiting ?
Of heb ik iets aangeraakt en is nu gewoon mijn bord dood ?
Het gaat btw om het 3de systeem wat in mijn sig staat
De situatie : Ik heb een pc draaien, met 2mb pc vga, en een realtek pci 10/100 nic.
Ik besluit dit ff te vervangen door een Asus v3800 TNT2, en een 3Com 10/100 nic.
Verder ook maar eens de floppy drive aangesloten.
Ik schroef netjes het kastje dicht, sluit de kabels aan, druk de powerknop in, en vervolgens doet mijn pc helemaal niks meer.
Kast open, kabeltje van powerswitch gechecked -> zit goed.
Andere kabels gechecked -> zit goed.
Nu zie ik wel dat als ik de stekker eraf gooi, en er weer in druk en ik probeer hem aan te zetten, dat ale fan's ongeveer een 1/6de slag proberen te draaien. Hij wil dus nog wel starten, maar kan blijkbaar niet.
Is dit nou kortsluiting ?
Of heb ik iets aangeraakt en is nu gewoon mijn bord dood ?
Het gaat btw om het 3de systeem wat in mijn sig staat