Ik heb een probleem met sof en mijn muis. Ik heb gister win xp eraf gegooit en win98 se er weer op gegooit en alles werkt weer perfekt alleen mijn muis met Soldiers of Fortune niet (dit is ook de eerste keer dat ik mijn muis onder 98 draait).
Ik heb een Logitech mouseman dual optical met de driver 9.42.1 Build 66.
Op bijv internet doet mijn scroll en alle buttons het goed maar met sof kent hij ze niet.
Er zitten 4 buttons op en hij herkent alleen muis1 en 2. die scroll pakt hij helemaal niet. Voor bijv next weapon wil ik die gebruiken maar die pakt hij niet.
Ik ben zo aan mijn instellingen gewend nu (want speel het al een tijdje) maar dit is erg irritant zonder die buttons.
Wie kan mij helpen.
Please ik hoop dat iemand snel een reactie heeft want ik heb vanavond een clan battle en dat zou niet leuk zijn als mijn muis het niet doet.
Alvast bedankt!!
Ik heb een Logitech mouseman dual optical met de driver 9.42.1 Build 66.
Op bijv internet doet mijn scroll en alle buttons het goed maar met sof kent hij ze niet.
Er zitten 4 buttons op en hij herkent alleen muis1 en 2. die scroll pakt hij helemaal niet. Voor bijv next weapon wil ik die gebruiken maar die pakt hij niet.
Ik ben zo aan mijn instellingen gewend nu (want speel het al een tijdje) maar dit is erg irritant zonder die buttons.
Wie kan mij helpen.
Please ik hoop dat iemand snel een reactie heeft want ik heb vanavond een clan battle en dat zou niet leuk zijn als mijn muis het niet doet.
Alvast bedankt!!
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|