WIe heeft er een Asus 7100 tvout ?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
Wie heeft de tvout functie al aan de praat ...is die tvout goed van die asus zoals we 'gewend' zijn van asus.. ???
:)

want ik moet een kaartje met een fatsoenlijke tvout.. :)

/UPDATE vraagje: de asus is uitgerust met composite en S-video TV-outputs. Wat is het verschil dan ?
boven hebben we op onze tv dezelfde ingang voor bijv een videocamera eraan te doen..
iemand?

PVoutput

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
yo ?
iemand

PVoutput

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Ik heb em ook en de tvout werkt. Heb em maar ff getest, of de kwaliteit goed is heb ik nog niet goed getest.

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

Kep hem ook sinds kort. Als het goed is hoor je met de s-video een mooier beeld te krijgen dan met een compiste signaal.

Verwijderd

Wederom...

Http://come.to/tvout

Moet werken op alle asus videokaarten met tv-out..

Mits er voor je tv-out een chrontel chippie word gebruikt...

Succes:)

Leuke is tv en monitor tegelijk:9

Verwijderd

NEEEN download de ASUS 6.18 drivers dan werkt je tv-out perfect en altijd! na een maand klooien met progjes zoals hierboven vermeld en verschillende drivers was dit de oplossing voor mij! download ze hier ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V6600/618win9x.zip dit zijn dus drivers voor oa de V7100/t
veel succes

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Tv out werkt hier gewoon prima met de detonator drivers. Tv is overigens een 55 cm Blaupunkt (stiekem een Grundig). Misschien heb ik wel gewoon een perfecte tv :)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 14:23
Ik zou graag willen weten hoe het dan werkt ....het verwisselen van gewoon beeldscherm naar tv....kan het allebei tegelijk ???
Betergezegd is er een handleiding van de tv-out van de asus V7100 ?
Pagina: 1