De beschrijving op de site (onder watergekoelde voeding) is momenteel nog wat sumier, vandaar mijn vraag.
Ik heb wat verder zitten bladeren op je site, en ik heb wat tips voor je (zie maar wat je er mee doet):
1. Maak een frame om de radiator heen waarop het gewicht kan rusten. Anders valt je kast wat makkelijkker om.
2. Voor de conversie van autoradiotorformaat (bij mij 32mm) naar pomp formaat (bij mij 3/8" ofwel 9mm binnendiameter), zijn er verloopje verkrijgbaar bij de grotere aquaria-handel (wist je waarschijnlijk al gezien je aquarium ervaring).
3. Het makkelijkste werken is als het reservoir onderin de kast staat (bij lekken dan ook geen schade

), je kunt dan de radiator ook gewoon met een reservoir verbinden mbv een radiatorslang en wat pvc-onderdelen (wederom verkrijgbaar bij -grote- aquariahandels. vreemd genoeg hebben praxis en gamma dit soortverbindingen niet). Dat remt je flow minder.
4. Je heb een relatief krachtige pomp nodig om het water omhoog te pompen door het cpublok. Water omhoog pompen door je radiator kun je rustig vergeten. Ik ken geen aquariumpomp die zo'n kolom water omhoog kan pompen.
Ook dit zal geen nieuws zijn denk ik.
Mijn aansluiting is dan ook pomp(in reservoir) => cpu blok => radiator => reservoir. Het 32mm->9mm verloopstuk zit zo dicht mogelijk bij de aansluiting vd radiator (anders zit je weer met die kolom water...).
5. Het reservoir heb ik gemaakt van pvc-buis. Ik kreeg een tupperwaredoos (1e poging) en een terrariumbehuizing (2e poging) niet waterdicht...
Als je een doorzichtig reservoir wil is een (zelfgemaakte) behuizing van plexiglas (a la versteeg) denk ik de beste oplossing.
6. ik gebruik gewoon kraanwater met antivries tegen corrosie. Werkt prima.
7. Met zo'n grote radiator heb je waarschijnlijk geen fans nodig. Mijn systeem (duron600@933MHz) blijft 33 graden bij een kast (en watertemperatuur) van 23 graden. De enige fan die ik heb blaast op mijn voeding. Ik ben er achter gekomen dat passief koelen (fan weghalen dus) niet werkt (na 3maanden zei voeding plof). De rest van het systeem is convectiegekoeld, en dat werkt tot dusver prima.