Zijn er usb verlengers te koop? Want ik ben van plan mijn webcam als bewakingscamera te gaan gebruiken? Of zijn er nog goedkopere oplossingen die je gewoon zelf kunt maken?
Zijn gewoon langere kabels te koop
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
je kunt niet onbeperkt blijven verlengen. Je hebt om de zoveel meter een hub nodig. Gebruik de search maar, want hier zijn bergen topics over geweest.
7 x 5 meter is maximaal, je mag 7 hubs hebben met een maximale lengte per kabel van 5 meter.
Alleen met webcams kan je wel veel verder komen, heb al vaak 3x5 meter verkocht zonder hub en mensen zeggen dat het vlekkeloos werkte, dus proberen waard
Alleen met webcams kan je wel veel verder komen, heb al vaak 3x5 meter verkocht zonder hub en mensen zeggen dat het vlekkeloos werkte, dus proberen waard
Er was een keer iemand die ruim 10 meter UTP-kabel, onversterkt, ertussen had en prima beeld. Dus probeer het is zou ik zeggen.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
gewoon met kroonsteentjes dus. Utp heeft 8 aders, USB heeft er maar 4 nodig, dus je kan 2 aders per aansluiting gebruiken.Op zondag 31 maart 2002 15:27 schreef laupro het volgende:
Er was een keer iemand die ruim 10 meter UTP-kabel, onversterkt, ertussen had en prima beeld. Dus probeer het is zou ik zeggen.
Pagina: 1