Toon posts:

celeron cooler mod no pics:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel zoek werk blijkt dat je voor een temp sensor op een chaintech 6bta2 een compleete fan moet kopen en dat willen we natuurlijk niet.Je bent een tweaker of je bent het niet :)
Ik heb dus mijn origineele koelblok gepakt en met een boor een gat in het blok gemaakt zodat de tempsensor net op het randeje van de cpu zit.Hij koelt wel aardig dacht ik zo voor een origineele koelblok.Terwijl ik dit typ zit ie op 24graden das niet verkeerd dacht ik zo.Ik zal starks ff quake3 arena spelen zal ongetwijfeld oplopen :) iemand enig iedee tot hoe ver een celeron 800 gaat kwa temp?

Verwijderd

Ohhh ja :?

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:08

Japie.G

Colour Classic

altijd erg jammer zonder pics.

qua temps over een celly 800, geen id maar als ik nu op 24 graden zit lijkt me dat heel erg netjes

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

mmm je temp's kloppen niet
ik had destijds een PIII 450 mmxf ook 20/25C

dacht lekker cool maar daar zat dit ook maar het probleem is dat ie dan de temp van de lucht meet ipv de cpu temp dus je moet hem op de cpu plakken ofzoiets maar niet in een gaatje in je coolblok!

toen ik hem er op had geplakt was die 30/40 |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 15:17 schreef T-Mug het volgende:
mmm je temp's kloppen niet
ik had destijds een PIII 450 mmxf ook 20/25C

dacht lekker cool maar daar zat dit ook maar het probleem is dat ie dan de temp van de lucht meet ipv de cpu temp dus je moet hem op de cpu plakken ofzoiets maar niet in een gaatje in je coolblok!

toen ik hem er op had geplakt was die 30/40 |:(
hij zit ook aan de onderkant net tegen de cpu dus dat moet wel goed zitten.Hij is nu 34.4
ps temp meter heeft backlight :)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Heb zelf ook een Celeron alleen dan overgeclockt @787 mhz en die wordt niet warmer dan 33°c :P

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:48
Op zondag 31 maart 2002 17:17 schreef Rave17 het volgende:
Heb zelf ook een Celeron alleen dan overgeclockt @787 mhz en die wordt niet warmer dan 33°c :P
*Snifje* mijn overclockde P3 (500@620) wordt 60°c :'(

En dan alleen nog met de hulp van een paar stevige fans >:)

Maarre, probeer je nu de temp van je koelblok te meten of die van je proc? Als proc temp wilt kun je die simpel controleren door ff de meetwaarden van je tempsenors vergelijken :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 17:17 schreef Rave17 het volgende:
na 1 uur quake3arena werdt die 36 graden :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 17:28 schreef FragFrog het volgende:

[..]

*Snifje* mijn overclockde P3 (500@620) wordt 60°c :'(

En dan alleen nog met de hulp van een paar stevige fans >:)

Maarre, probeer je nu de temp van je koelblok te meten of die van je proc? Als proc temp wilt kun je die simpel controleren door ff de meetwaarden van je tempsenors vergelijken :)
als het goed is van de cpu wandt daar zit ie immers naast :)
Pagina: 1