Sinds XP Network cable unplugged :S

Pagina: 1
Acties:

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
Beste mensen mijn broertje heeft gisteren XP geinstalleerd en krijgt sindsdien de melding "Network Cable Unplugged".

Ik zit hier met adsl, ik heb 2 NIC's in mijn comp en hij 1 en ik draai sygate.

De netwerk cable zit erin, sygate is op allbij de machine's geinstalleerd, ik kan ook niks pingen met die XP machine, en ik draai zelf W98se.

iemand enig id??

BvD!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:14
Waarschijnlijk moet je even de juiste drivers van het internet af plukken...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tsja, heb je gecontroleerd of de kabel er goed inzat? In Win2k krijg je deze melding met een 3com nic als de kabel er neit geod in zit, ook als een van de anders gebroken is, controleer de kabel zou k zeggen. Wat voor NIC heb je?

Verwijderd

Check even of de duplex mode goed staat [apparaatbeheer, en dan eigenschappen van je NIC's. Probeer maar even wat settings zoals half-duplex. Het kan zijn dat je moet rebooten voordat het werkt.

• PNutButtaBoy

PNutButtaBoy

Topicstarter
thnx! er zit een Realtek RTL 8139 Family PCI Fast Ethernet NIC in! lange naam heh.

• PNutButtaBoy

PNutButtaBoy

Topicstarter
tnx again het was die duplex mode.

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 15:04 schreef PNutButtaBoy het volgende:
tnx again het was die duplex mode.
Graag gedaan :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik dat dit met zo'n PCMCIA-kaartje de connector dat er niet goed in en toen wat het: Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..Snelheid: 100 mBit..Een van de netwerkkabels is niet aangsloten..

Om even ter zake te komen :7, ik moest de connector goed vastdrukken.

Kijk ook of de RJ45-bus op de kaart zelf er wel goed op zit.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1