[LINUX] UnrealTournament en Tactical Ops

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoi Allemaal, ik heb UT geinstalleerd op mijn lunix bak ( 436 versie) en dit draait als een tierelier. Nu heb ik ook Tectical Ops geinstalleerd maar deze wilt niet opstarten. Ik heb de TacticalOps.ini gekopieerd naar mijn .loki map maar hij zeurt over Glide. Dit terwijl ik OpenGL wil gebruiken.

Heeft iemand mischien een TacticalOps.ini bestandje die OpenGL gebruikt voor me ? of uitleg hoe ik het TacticalOps bestandje moet instellen zodat hij OpenGL gebruikt. (Hij stopt hier elke keer mee als foutmelding bij het opstarten Can't find Glide ....)

Gezien dat OpenGL een prima framerate opleverd zou ik dit graag ook willen gebruiken bij Tactical Ops.

En een andere vraag is de TacticalOpsLinuxLauncher kan ik niet gebruiken ik doe het nu elke keer handmatig hoe kan ik het bestandje aanpassen zodat het een executable is ? (chmod nogiets volgens mij)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
alstublieft:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1217759490

had je dit trouwens niet beter in SP kunnen vragen?

• ronaldmathies
  • Niet online
mijn excuses. Ik zal eens effe kijken of dat de oplossing bied.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 21:56
Op zondag 31 maart 2002 15:42 schreef ronaldmathies het volgende:
mijn excuses. Ik zal eens effe kijken of dat de oplossing bied.
ok, succes iig met die ini's :)

• ronaldmathies
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 15:47 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

ok, succes iig met die ini's :)
Na nog een kleine modificatie aan de ini's doen ze het perfect. Weet je toevallig ook nog hoe je kan zorgen dat het bestand TacticalOpsLinuxLauncher opstartbaar kan maken (ik geloof dat je dat doet dmv chmod nogiets maar dat ken ik niet. Ben een beetje een noob op linux gebied maar leer snel)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit is weliswaar gaming, maar ik vermoed dat er in SP vrijwel alleen maar Windows gamers zitten... ik denk dat je in NOS het meeste kans maakt. Moved.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• ronaldmathies
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 16:12 schreef Jotti het volgende:
Dit is weliswaar gaming, maar ik vermoed dat er in SP vrijwel alleen maar Windows gamers zitten... ik denk dat je in NOS het meeste kans maakt. Moved.
thanx !

Verwijderd

opstartbaar maken voor alle users doe je met:
chmod o+x <naam van het bestand>

• deadinspace
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 01 april 2002 15:19 schreef ultimate het volgende:
opstartbaar maken voor alle users doe je met:
chmod o+x <naam van het bestand>
Nee, met 'chmod a+x <file>'. Met o+x hebben alleen 'other' execute perms, dus de owner en de group niet (en dat is meestal juist wel nodig).

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 16:26 schreef deadinspace het volgende:

[..]

Nee, met 'chmod a+x <file>'. Met o+x hebben alleen 'other' execute perms, dus de owner en de group niet (en dat is meestal juist wel nodig).
doe dan gewoon 'chmod +x <filename>' of 'chmod 777 <filename>' al geeft de tweede simpelweg alle rechten aan iedereen...misschien is 'chmod 755 <filename>' dan een beter idee...

• ronaldmathies
  • Niet online
Bedankt allemaal het probleem is inmiddels met jullie hulp opgelost weer wat geleerd. Deze topic mag een slotje hebbe.

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 18:29 schreef ronaldmathies het volgende:
Bedankt allemaal het probleem is inmiddels met jullie hulp opgelost weer wat geleerd. Deze topic mag een slotje hebbe.
onder 't mom van 'de modjes hebben toch niet beters te doen'???
Pagina: 1