Beveiliging tegen originele Audio-CD's :?

Pagina: 1
Acties:

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje een "Sony Disc Ex-change / Mini Hi-Fi Component System MHC-695".

Nu wou ik uns voor die ene keer een audio CD beluisteren, maar toen ik de CD erin had gestopt hoorde ik ff wat geluidjes van de disc-exchanger maar gaf toen aan dat er GEEN CD in zat :o
Daarna stopte ik er een CD-R in en die speelde hij gewoon af :?

Maar ook andere originele Audio CD's pakt ie soms niet, wazig ding :{

C:\>_

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Hmz. Is dat een CD met ook een gedeelte aan software d'r op? Een zogenaamde "Enhanced" CD? Ik kom die wel eens tegen. M'n MP3 player slikt ze ook niet.
Probleem is: Zodra een MP3 player een ISO bestandssysteem tegenkomt, controleert ie niet of er nog audio tracks achter zitten. Ie gaat gelijk de bestanden testen op content.

Forget your fears...
...and want to know more...

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
ja het blijft sony en die hebben die kwaaltjes

• Vinnie
  • Niet online
Ehhh...

die originele Audio CD's zijn alleen maar gevuld met audio tracks, op die CD-R zat nog een datatrack op ( track 1 dus :+ )

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 14:36 schreef ascona het volgende:
ja het blijft sony en die hebben die kwaaltjes
Heb jij toevallig sony waar je pech mee hebt ofzo?!.....ieder merk heeft kwaaltjes e sony is een merk dat over het algemeen zeer weinig kwaaltjes heeft,als je nou een phillips neemt daar krijgen wij 4 van de 5 apparaten trug die we verkopen(daarom verkopen we eht ook niet meer).En wat die cd betreft dat is pech hebben het kan altijd bij elke cd speler gebeuren dat hij een bepaalde cd niet neemt dat is gewoon pure pech.....

• Vinnie
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 00:04 schreef Jazzy_jef het volgende:

[..]

Heb jij toevallig sony waar je pech mee hebt ofzo?!.....ieder merk heeft kwaaltjes e sony is een merk dat over het algemeen zeer weinig kwaaltjes heeft,als je nou een phillips neemt daar krijgen wij 4 van de 5 apparaten trug die we verkopen(daarom verkopen we eht ook niet meer).En wat die cd betreft dat is pech hebben het kan altijd bij elke cd speler gebeuren dat hij een bepaalde cd niet neemt dat is gewoon pure pech.....
Het is juist net andersom :) In andere cd spelers pakt ie um wel, maar in dit ding niet :?

Maar voor de rest vinnik het een prima setje :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Nou het zijn idd Sony kwaaltjes.... ELKE miniset van Sony die ik tot nu toe heb gezien had problemen met de cd speler.
Las meestal geen CD-R's, maar soms tikte die ook bij originele cd's en gaf vaak aan dat er geen cd in zat.

* dreeke vindt de cd spelers in die minisetjes maar brak :{

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Vinnie
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 01:52 schreef dreeke het volgende:
Nou het zijn idd Sony kwaaltjes.... ELKE miniset van Sony die ik tot nu toe heb gezien had problemen met de cd speler.
Las meestal geen CD-R's, maar soms tikte die ook bij originele cd's en gaf vaak aan dat er geen cd in zat.

* dreeke vindt de cd spelers in die minisetjes maar brak :{
En dan vind men het nog vreemd dat we maar mp3's blijven downen :+

Verwijderd

Wil niet veel zeggen maar mijn Sony cd speler speelt alle cd's af of het nou orgineel is of een cd-r of cd-rw :) .
Moet er wel bij zeggen dat ik het wel jammer vind dat de sony dvd speler geen mp3 aankan. :'(
Pagina: 1