Forget your fears...
...and want to know more...
het heet: stofzuigen van je kamer
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
PC niet op de grond zetten helpt ook...
Ken het probleem....
Ken het probleem....
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Gewoon een panty van je moeder of vriendin aan stukken knippen en eromheen doen.
goede smoes:"Oh jee...je hebt een ladder"
ook deze moet je eens in de zoveel tijd schoonmaken, maar het stof zit in elk geval niet meer op je fan.
goede smoes:"Oh jee...je hebt een ladder"
ook deze moet je eens in de zoveel tijd schoonmaken, maar het stof zit in elk geval niet meer op je fan.
Niet?
[Specs]
waar dan op me bureau heb ik geen plaatsOp zondag 31 maart 2002 14:22 schreef Mightymouse het volgende:
PC niet op de grond zetten helpt ook...
Ken het probleem....
Ik gebruik daar swiffer doekjes voor, en mijn titan fans hebben een apart filterje. En echt stoffig is het niet in mijn kast.
Ook je fannetjes grondig reinigen, zodat er geen stof meer opgeplakt zit is een goed idee (gewoon onder de kraan houden en drogen).
Ook je fannetjes grondig reinigen, zodat er geen stof meer opgeplakt zit is een goed idee (gewoon onder de kraan houden en drogen).
LOL, die kennen weOp zondag 31 maart 2002 16:08 schreef Terw_Dan het volgende:
(gewoon onder de kraan houden en drogen).
werkt wel, heb mn v3 al vaakgenoeg onder de kraan gehouden, ik gebruik aleen geen AS meer omdat het dan een beetje duur schoonmaken word. 
ik gebruik nu dat siliconenspul van de display.
ik gebruik nu dat siliconenspul van de display.
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Ik zou denk ik gewoon (zoals al eerder gezegd) een kous of een stoffilter nemen!
gaat de cfm niet rap omlaag met die pantisch?
* flippy hollandisch zijn onze beter vakjes
* flippy hollandisch zijn onze beter vakjes
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Pagina: 1