Hallo, heb een telefoon gekregen, maar weet niet wat voor een het is!
't is een panasonic, maar welk type?
't is een panasonic, maar welk type?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
En is 't wat? Zit alleen wel een BEN Sim-lock opOp maandag 01 april 2002 00:28 schreef Dericteur het volgende:
yep tiz de gd52
heb ik ook gehad
Haal je toch zo'n leuk Ben Proef kaartje, kun je een uur lang gratis bellen en heb je gelijk een leuk prepaid telefoontje erbij, gratis en voor nietsOp maandag 01 april 2002 11:57 schreef TB het volgende:
En is 't wat? Zit alleen wel een BEN Sim-lock op
Verwijderd
http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/productervaring/B69408BB47B920CBC125698100313705?opendocumentOp maandag 01 april 2002 11:57 schreef TB het volgende:
[..]
En is 't wat? Zit alleen wel een BEN Sim-lock op
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Telfort beviel mij ook altijd heel goed!Op maandag 01 april 2002 12:27 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Haal je toch zo'n leuk Ben Proef kaartje, kun je een uur lang gratis bellen en heb je gelijk een leuk prepaid telefoontje erbij, gratis en voor niets
Ben is na KPN en Libertel nog steeds het beste netwerk hoor
Verwijderd
Ben = Bagger (heb ook zo'n proefben, maar het bereik isOp maandag 01 april 2002 15:33 schreef TB het volgende:
Telfort beviel mij ook altijd heel goed!
Automatiseren kan je leren!
Ja, op de batterij welOp maandag 01 april 2002 19:42 schreef Ceyene het volgende:
Dat kun je toch ook gewoon zien als je de GSM aanzet of zo?! Staat ut anders niet ergens bij (of achter) de batterij?!
Hier is Ben ook bagger, binnen 1 streepje bereik bij het raam heel soms 2, KPN heeft binnen 3 streepjes bereik en bij het raam vaak maximaal.Op maandag 01 april 2002 20:41 schreef YKW het volgende:
[..]
Ben = Bagger (heb ook zo'n proefben, maar het bereik is.
Ik heb ook Telfort, en da's veel beter (goed bereik en goede geluidskwaliteit).
Verwijderd
Waarom vraag je ut danOp maandag 01 april 2002 21:21 schreef TB het volgende:
[..]
Ja, op de batterij welniet als je de tel. aanzet.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq