nee
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
jaOp zondag 31 maart 2002 14:49 schreef webkabouter het volgende:
menen komen er ook AT-ST's etc in voor?
zuigspel gewoon. Speel het 1 dag en maak al meteen iedereen in omdat niemand maar dan ook niemand echt goed geoefend heeft in JK1 en Q3a/BFP en dus helemaal gedesorienteerd raakt als je een simpele push doet. BTW is grippen en em dan over een railing kijlen om hem de diepte in te zien storten errug leuk. Nog leuker is het om hem dan ff nog in de lucht vast te houden, muhahaha, hij weet al dat ie dood gaat, maar je houd hem om hem te pesten nog ff die paar seconden langer in leven....... het spel is dus gewoon leuk
Verwijderd
ja, wat wil je nou?Op maandag 01 april 2002 04:06 schreef GambitRS het volgende:
zuigspel gewoon. Speel het 1 dag en maak al meteen iedereen in omdat niemand maar dan ook niemand echt goed geoefend heeft in JK1 en Q3a/BFP en dus helemaal gedesorienteerd raakt als je een simpele push doet. BTW is grippen en em dan over een railing kijlen om hem de diepte in te zien storten errug leuk. Nog leuker is het om hem dan ff nog in de lucht vast te houden, muhahaha, hij weet al dat ie dood gaat, maar je houd hem om hem te pesten nog ff die paar seconden langer in leven....... het spel is dus gewoon leuk![]()
maar hoe hou je iemand vast over internet en duw je hem dan over de riggel?
Verwijderd
tis echt wel een koel spel.
de eerste 3 levels zijn OERSAAI!
maar als je dan je lightsaber hebt, dan wordt eht echt meteen heel koel!!
jk2 roelt!
de eerste 3 levels zijn OERSAAI!
maar als je dan je lightsaber hebt, dan wordt eht echt meteen heel koel!!
jk2 roelt!
ikzelf vond JK1 beter, maar das mijn meningOp maandag 01 april 2002 04:24 schreef Nosfer@tu het volgende:
yep... hoewel ik JK I moeilijker vond vind ik ook dit weer een hele goeie
ja maar da's nostalagie héOp maandag 01 april 2002 12:07 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
ikzelf vond JK1 beter, maar das mijn mening
true.....true.....Op maandag 01 april 2002 12:32 schreef ^MRT het volgende:
[..]
ja maar da's nostalagie hé
Verwijderd
Ik wil dit spel echt hebben gewoon, ff zoeken/kopen. Trouwens, zal hij het doen op een :
700 mhz athlon tb
128mbram
tnt 2 64 mb
win xp
700 mhz athlon tb
128mbram
tnt 2 64 mb
win xp
Ja dat kan wel, Wanneer je achter de tralies staat en je kan sloten op bepaalde deuren kapot slaan.Op zondag 31 maart 2002 12:46 schreef webkabouter het volgende:
Even een heel klein vraagje. Ik heb in een movie gezien van dit spel dat je met je lightsaber ijzer kunt doen smelten. dit was welliswaar gewoon een rendering (niet ingame dus) maar ik wil wel graag weten of dit wel kan ingame.
P.S. ik ben nu in de vijfde level en het begint me wel een beetje te vervelen, omdat het te eentonig begint te worden.
Ik speel toch liever MOHAA, dat is pas een spel!!!
Daar heb je pas toffe levels, met betere A.I.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
t spel is online echt cool.. als je idd een beetje thuis bent in Bid for power of Q3 zelf dan maak je zo iedereen in.
en ja ik spreek daarmee uit ervaring..
1 tip voor online play... Lightsabers zijn niet oppermachtig, je kan iemand makkelijk uitschakelen met secondary fire van bepaalde wapens
(ben naam ff kwijt)
en ja ik spreek daarmee uit ervaring..
1 tip voor online play... Lightsabers zijn niet oppermachtig, je kan iemand makkelijk uitschakelen met secondary fire van bepaalde wapens
Bier, Whiskey en Metal!!
En dan doet degene die valt pull op jouOp maandag 01 april 2002 04:06 schreef GambitRS het volgende:
zuigspel gewoon. Speel het 1 dag en maak al meteen iedereen in omdat niemand maar dan ook niemand echt goed geoefend heeft in JK1 en Q3a/BFP en dus helemaal gedesorienteerd raakt als je een simpele push doet. BTW is grippen en em dan over een railing kijlen om hem de diepte in te zien storten errug leuk. Nog leuker is het om hem dan ff nog in de lucht vast te houden, muhahaha, hij weet al dat ie dood gaat, maar je houd hem om hem te pesten nog ff die paar seconden langer in leven....... het spel is dus gewoon leuk![]()
Ik weet niet of deze clanmaat van me alles gecopieerd heeft of orgineel geweest is aangezien ik dit spel nog niet zelf gespeeld heb.
Tactieken :
http://forum.drunkclan.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=259
Tactieken :
Old school gamer met een lag en een traan.
force grip????Op maandag 01 april 2002 05:37 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ja, wat wil je nou?
maar hoe hou je iemand vast over internet en duw je hem dan over de riggel?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
beetje spam lijkt het welOp donderdag 02 mei 2002 13:16 schreef Pete_Sampras het volgende:
Ik weet niet of deze clanmaat van me alles gecopieerd heeft of orgineel geweest is aangezien ik dit spel nog niet zelf gespeeld heb.
Tactieken :
ennuh, dit is een beetje een oude
hier hebben ze het grote JKII topic voor
[topic=449053/1/25]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()