Toon posts:

Weke voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb nu een enermax 341watt.. Maar ik wil wat zwaarder gaan.. duz 450 of 500 of 550 watt.. Waarom? Simpel, kheb er 6 harddisks in hangen, 2 branders, 2 dvd spelers, 6 case fans, 2 neon buizen en er komen nu 2 LCD schermpjes bij, nog 2 neon buizen. En om later nog meer te kunnen uitbreiden wil ik gewoon een grotere voeding hebben aangezien ik nu al 4x heb doorverdeeld met een Y-tje. Kortom, welke zouden jullie nemen? Van enermax zijn er verschillende versies duz graag jullie ervaring.. Ook andere voedingen graag! Tnx

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Aangezien je er zoveel verschillende dingen in hebt zitten, kun je misschien beter een tweede voeding erbij zetten, bijvoorbeeld voor de verlichting. Zwaardere dan 550W zul je wel niet makkelijk kunnen krijgen.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
hiervoor is een speciaal topic, namelijk [topic=312323]

Verwijderd

Topicstarter
Tsja das zo een onzin topic waar ze denken dat als je 4 hds een brander en een dvd speler er in zet met een athlon XP 2000 dat je dan meteen 450watt nodig hebt :D terwijl dat prima draait op een 300watt voeding mits die maar flink wat maxAM op de +5 etc kan leveren.. Btw, groter dan 550watt is echt bullshit.. I mean, nu trekt mn voeding (die 341 watt het met gemak, zelfs al hang ik er die 2 leds bij.) Kortom, 550watt is meer dan genoeg... Maar welke? MERKEN.. duz het gaat me niet om hoeveel watt... En types...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 31 maart 2002 13:30 schreef NFA-DK het volgende:
Tsja das zo een onzin topic waar ze denken dat als je 4 hds een brander en een dvd speler er in zet met een athlon XP 2000 dat je dan meteen 450watt nodig hebt :D terwijl dat prima draait op een 300watt voeding mits die maar flink wat maxAM op de +5 etc kan leveren.. Btw, groter dan 550watt is echt bullshit.. I mean, nu trekt mn voeding (die 341 watt het met gemak, zelfs al hang ik er die 2 leds bij.) Kortom, 550watt is meer dan genoeg... Maar welke? MERKEN.. duz het gaat me niet om hoeveel watt... En types...
doe es liev :(

en merken, pak een enermax, dies duur en toch goed, maar volgens mij kan je toch echt beter naar dat andere topic gaan hoor :P

enne....een zware voeding kan nooit negatief zijn, alleen maar positief voor je poetertje :)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Hij kan wel zeker negatief zijn, voor je portemonnee...

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal lief zijn... :D. maaruh meer als 550 is echt onzin, maar ja.. hier hangt ook een amd 1200 met 4 hdz , brander ,2cdroms, 6 neon buizen op een 225watt voeding.. draait nog prima :D

Verwijderd

Topicstarter
OKe het word 1 van deze 2, maar kan iemand de verschillen uitleggen?? ik kom er nl niet uit

550W Enermax EG651P-VE
550W Enermax EG651P-VE FMA

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 31 maart 2002 13:14 schreef veldmuis het volgende:
hiervoor is een speciaal topic, namelijk [topic=312323]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.