Kheb nu een enermax 341watt.. Maar ik wil wat zwaarder gaan.. duz 450 of 500 of 550 watt.. Waarom? Simpel, kheb er 6 harddisks in hangen, 2 branders, 2 dvd spelers, 6 case fans, 2 neon buizen en er komen nu 2 LCD schermpjes bij, nog 2 neon buizen. En om later nog meer te kunnen uitbreiden wil ik gewoon een grotere voeding hebben aangezien ik nu al 4x heb doorverdeeld met een Y-tje. Kortom, welke zouden jullie nemen? Van enermax zijn er verschillende versies duz graag jullie ervaring.. Ook andere voedingen graag! Tnx
Aangezien je er zoveel verschillende dingen in hebt zitten, kun je misschien beter een tweede voeding erbij zetten, bijvoorbeeld voor de verlichting. Zwaardere dan 550W zul je wel niet makkelijk kunnen krijgen.
Tsja das zo een onzin topic waar ze denken dat als je 4 hds een brander en een dvd speler er in zet met een athlon XP 2000 dat je dan meteen 450watt nodig hebt
terwijl dat prima draait op een 300watt voeding mits die maar flink wat maxAM op de +5 etc kan leveren.. Btw, groter dan 550watt is echt bullshit.. I mean, nu trekt mn voeding (die 341 watt het met gemak, zelfs al hang ik er die 2 leds bij.) Kortom, 550watt is meer dan genoeg... Maar welke? MERKEN.. duz het gaat me niet om hoeveel watt... En types...
doe es lievOp zondag 31 maart 2002 13:30 schreef NFA-DK het volgende:
Tsja das zo een onzin topic waar ze denken dat als je 4 hds een brander en een dvd speler er in zet met een athlon XP 2000 dat je dan meteen 450watt nodig hebtterwijl dat prima draait op een 300watt voeding mits die maar flink wat maxAM op de +5 etc kan leveren.. Btw, groter dan 550watt is echt bullshit.. I mean, nu trekt mn voeding (die 341 watt het met gemak, zelfs al hang ik er die 2 leds bij.) Kortom, 550watt is meer dan genoeg... Maar welke? MERKEN.. duz het gaat me niet om hoeveel watt... En types...
en merken, pak een enermax, dies duur en toch goed, maar volgens mij kan je toch echt beter naar dat andere topic gaan hoor
enne....een zware voeding kan nooit negatief zijn, alleen maar positief voor je poetertje
Oke ik zal lief zijn...
. maaruh meer als 550 is echt onzin, maar ja.. hier hangt ook een amd 1200 met 4 hdz , brander ,2cdroms, 6 neon buizen op een 225watt voeding.. draait nog prima
Op zondag 31 maart 2002 13:14 schreef veldmuis het volgende:
hiervoor is een speciaal topic, namelijk [topic=312323]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()