Toon posts:

[OC] ms-6339

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een p4 1,5 op een moederbord van msi het type 850 Pro (ms-6339) Met rambus geheugen.

Ik wilde deze dus gaan overclocken maar ik kan niets vinden van de fsb. Aangezien mijn processor niet geunlocked is kan ik ook niet de clock ratio omhoog doen.

Weet iemand hoe ik hem dan kan overclocken?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
in je BIOS kan je de FSB verhogen.

Meestal zie je bij MSI bordjes bij het opstarten zo'n raal MSI Logo. Dan mot je ff op TAB drukken geloof ik, en dan op del. Dan kom je in het BIOS.

Daar kan je dat wel verhogen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom wel in de bios ( niet zoals jij zecht maar door gewoon op del te drukken)

Maar daar staat bij frequentie.... (ofzo) alleen cpu ratio en niets eronder waar bij andere mobo's altijd de fsb nog in testellen is

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 13:06 schreef nOOb het volgende:
Ik kom wel in de bios ( niet zoals jij zecht maar door gewoon op del te drukken)

Maar daar staat bij frequentie.... (ofzo) alleen cpu ratio en niets eronder waar bij andere mobo's altijd de fsb nog in testellen is
Ik heb precies hetzelfde moederbord, het is bijmij dan nog een K7T Pro2 VER:1 maar je moet naar freq. conrol enzo, en dan zie je daar ergens waar of 100 of 133 staat. Daar kun je het minimaal met stapjes van 1 verhogen. Volgens mij is dat waar jij het over had. Dat multiplier is dat X8.0 enz.

snappie? :P

Leuke nick btw! :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 13:56 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde moederbord, het is bijmij dan nog een K7T Pro2 VER:1 maar je moet naar freq. conrol enzo, en dan zie je daar ergens waar of 100 of 133 staat. Daar kun je het minimaal met stapjes van 1 verhogen. Volgens mij is dat waar jij het over had. Dat multiplier is dat X8.0 enz.

snappie? :P

Leuke nick btw! :D
Dat van die multiplier staat erwel maar daaronder staat helemaal niets :? Ik heb al een keer overgeclocked maar dit is een pc van mijn pa die hem ook graag geoverclocked wilt hebben.