MSI Bios te snel, kom er niet in

Pagina: 1
Acties:

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
Ok, ik moet wat instellingen veranderen maar hij is gewoon te snel, als hij boot, dan heb ik ongeveer een halve seconde om op del te drukken en dan lukt gewoon nooit.

het staat wel in beeld, maar hij boot er gewoon overheen

heeft iemand misschien een tool waarmee ik bij het booten in de bios kan komen?
ik weet dat ze bestaan, iemand uit m'n klas heeft um ook, en die gebruikt hem om op school passwords te cracken...
Hij wil die tool niet geven, omdat hij denk dat ik ga lopen fucken... en ik wil gewoon thuis de bios in... :'(

is trouwens een MSI K7T 266 Pro

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Wel eens gedacht om voor die tijd DEL ingedrukt te houden?

Verwijderd

rofl

• edgar108
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 15:21

edgar108

www.dune.de

idd, als je je comp. aan zet, meteen DEL indrukken, dan lukt t altijd! :)

inderdaad AAD

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik weet dat het tegenwoordig snel gaat, maar gewoon blijven drukken :D
Gelijk op de eerste seconde dat je de comp opnieuw opstart/aanzet

Verwijderd

Snuggere mensen hier de laatste tijd.

• Avenger84
hmmz, ga het es proberen :+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

of F2

Verwijderd

heb ik ook last van ja, gewoon je pc opstarten en op DEL blijven raggen, werkt altijd :Y)

• Brazza
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Haha Lijkt de HK wel..

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ach kom dit kan ie toch niet serieus menen :?

Maar goed , haal al je ram eruit op 32 mb na en douw er een 600 Mhz Proc in.
Dan lukt het geheid

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

heb je eindelijk een snel bios, kom je nog hier klagen!

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 22:54
hahahaha :D

Verwijderd

Ik had een tijd geleden exact hetzelfde, en als je het niet weet is dat gewoon irritant. Ik vind de semigrappige ironische hatelijke reacties van een aantal users hier onder de maat.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
DEL DEL DEL DEL DEL DEL

Er worden hier ZULKE lompe topics geopend ... |:(

Concrete Loop Watercooling

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 05:25
Jullie zeggen nou wel dat je vast van tevoren del moet indrukken, maar de mijne bijvoorbeeld pikt da nie. die wil alleen echt bij het 'geheugentelscherm' del hebben en het liefst 3+ keer (ik heb idd een dom mobo). Maargoed, vantevoren del werkt bij deze persoon waarschijnlijk nie.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:07
Op maandag 01 april 2002 14:24 schreef Breepee het volgende:
Jullie zeggen nou wel dat je vast van tevoren del moet indrukken, maar de mijne bijvoorbeeld pikt da nie. die wil alleen echt bij het 'geheugentelscherm' del hebben en het liefst 3+ keer (ik heb idd een dom mobo). Maargoed, vantevoren del werkt bij deze persoon waarschijnlijk nie.
Wel eens gehoord van de benodigde toets net zolang indrukken tot je in het BIOS zit? Als ie dat niet pikt, blijft ie wel staan met een keyboard error, alwaar je op F1 mag drukken om door te gaan en op Del mag drukken om in je setup te gaan.

Verwijderd

DEL ook niet ingedrukt houden... (gsus wat is dit voor dom topic :()

peeceetje aan - en daar gaan we: DEL DEL DEL DEL DEL DEL... gewoon paar keer achter elkaar drukken, niet ingedrukt houden: werkt altijd!

En zoals JGC al zegt: als je m wel ingedrukt houdt, krijg je meestal een keyboard error: dan doettie ut ook!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:01

OgWok

U.N.C.L.E.

Misschien eens proberen te booten zonder toetsenbord. Bios geeft dan een foutmelding, bv F1 om verder te gaan of DEL om de bios in te gaan. Toetsenboord eraan; DEL drukken et voilà ... ;)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 14:30 schreef OgWok het volgende:
Misschien eens proberen te booten zonder toetsenbord. Bios geeft dan een foutmelding, bv F1 om verder te gaan of DEL om de bios in te gaan. Toetsenboord eraan; DEL drukken et voilà ... ;)
Ja en dit werkt dus ook niet altijd! Bij mij staat 'halt on all errors but keyboard' standaard ingeschakeld... keyboard errors laat ie dus niet zien, en hij gaat gewoon vrolijk door...

maar je kan t altijd proberen natuurlijk

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 05:25
Op maandag 01 april 2002 14:27 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van de benodigde toets net zolang indrukken tot je in het BIOS zit? Als ie dat niet pikt, blijft ie wel staan met een keyboard error, alwaar je op F1 mag drukken om door te gaan en op Del mag drukken om in je setup te gaan.
wel eens gehoord van lezen? dat werkt dus niet. hij doet net of ik niet op de toetsen druk, maakt niet uit hoelang, wanneer en hoevaak. tis gewoon afwachten wanneer hij hem pakt. misschien heeft deze persoon dat ook.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
haha, allemaal erin getrapt 1 april :P

w00t

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Nee dis geen 1 april .. ik ken het bij die bordjes. Vaak is het enige wat lukt geen zachte maar een 'harde' reset doen, dus met de reset button. Dan blijft ie langer bij het bootscreen staan en kun je gewoon normaal op DEL drukken ...

PC Specs

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
zijn wij tweakers er alle dagen 24 uur per dag soms mee bezig om onze pc's een %tje sneller te laten werken...is het eindelijk gelukt GAAN we klagen dat het te snel gaat |:( :+

• Avenger84
1. ik klaag niet
2. het is hier een forum en ik heb een probleem, dus post ik het hier, ga dan niet zeiken dat het niet mag
3. nee, ik ben geen noob, maar ik had nog nooit van de normale manier afgeweken (pas op del drukken als de pc het aangeeft) omdat het niet nodig was.
4. het is idd gelukt, ik had nog niet eerder van die methode gehoord.
5. bedankt iig. Voor degene die na het eerste antwoord nog maar even hetzelfde antwoord gepost hebben om te laten weten dat zij het ook wel wisten... dat is dus dikke onzin en forumvervuiling, want daardoor komt het topic dus wel weer elke keer omhoog en het antwoord stond er dus al...

Verwijderd

Go girl! :)
Op maandag 01 april 2002 22:53 schreef -Avenger- het volgende:
1. ik klaag niet
2. het is hier een forum en ik heb een probleem, dus post ik het hier, ga dan niet zeiken dat het niet mag
3. nee, ik ben geen noob, maar ik had nog nooit van de normale manier afgeweken (pas op del drukken als de pc het aangeeft) omdat het niet nodig was.
4. het is idd gelukt, ik had nog niet eerder van die methode gehoord.
5. bedankt iig. Voor degene die na het eerste antwoord nog maar even hetzelfde antwoord gepost hebben om te laten weten dat zij het ook wel wisten... dat is dus dikke onzin en forumvervuiling, want daardoor komt het topic dus wel weer elke keer omhoog en het antwoord stond er dus al...

Verwijderd

ze zijn inderdaad flouw geweest tegen je

maar ik mag wel aan nemen dat je maneul heb gehad en daar staat het altijd in

maar meestal is het dus del, f1, f2 en crtl

ik weet niet of je dit nog leest maar je heb wel gelijk met je laatste antwoord

Verwijderd

hey anders probeer je dit:

zet je PC aan...
druk ZO VEEL MOGELIJK knoppen in dat je kan.

Je keyboardbuffer zit dan vol en je BIOS geeft een foutmelding.

Press F1 to continue
Press DELL to enter the BIOS

Je hebt nu alle tijd om in je BIOS te komen. 8-)
Pagina: 1