Ik vraag me af of die bemiddelaar wel z'n mail eens checkt. Ik heb een halve week geleden nog naar hem gemaild over mijn HKban waar ik ontevreden mee ben, en dan krijg je geen antwoord van hem. En het was trouwens wel een goed mailtje zonder geflame enz....
De bemiddelaar krijgt veel mail die hij allemaal moet doorspitten, en een halve week is natuurlijk nix.
Heb nog wat geduld.
Heb nog wat geduld.
Hoelang duurt het op dit moment om antwoord terug te krijgen?
Meestal is TgF vrij rap hoor (nee dat zeg ik niet om te slijmen oid
). Ik zal hem er wel even op wijzen.
Op zondag 31 maart 2002 12:30 schreef polaris het volgende:
Als gevolg van technische mankementen wil email ook nog wel eens in het niets verdwijnen.
Is LA posten je nieuwe hobby ofzo? Ik kom jou echt overal in LA tegenOp zondag 31 maart 2002 12:30 schreef polaris het volgende:
Als gevolg van technische mankementen wil email ook nog wel eens in het niets verdwijnen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zondag 31 maart 2002 12:44 schreef Exirion het volgende:
[..]
Is LA posten je nieuwe hobby ofzo? Ik kom jou echt overal in LA tegen
Mag dat niet danOp zondag 31 maart 2002 12:44 schreef Exirion het volgende:
[..]
Is LA posten je nieuwe hobby ofzo? Ik kom jou echt overal in LA tegen
tis niet verboden, maar het kan een beetje op de zenuwen gaan werken.
Uit de LA FAQ:Op zondag 31 maart 2002 12:49 schreef polaris het volgende:
Mag dat niet dan
We hebben een schitterend LA Dokterteam, en daarnaast genoeg crew om mensen te woord te staan. Als mensen niks met een onderwerp te maken hebben, dan is _nadrukkelijke_ bemoeienis niet wenselijk.Niet onnodig 'bemoeien'
In dit forum stellen users regelmatig vragen, maken opmerkingen of stellen bepaalde kwesties aan de kaak. Hiervoor is LA opgezet en de discussies over het geposte onderwerp staan open voor alle users die menen iets toe te voegen te hebben. Dit is alleen maar wenselijk.
Er worden door users echter ook met enige regelmaat regelmatig topics geopend over kwesties die specifieke antwoorden van (bijvoorbeeld) de crew behoeven. Het blijkt dat zich in deze discussies ook mensen mengen, terwijl het onderwerp hen niet direct aangaat. Dit draagt uiteraard niet bij aan het vinden van een oplossing. Wij verzoeken je dan ook om dit soort discussies zo veel mogelijk met rust te laten.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
O, ik zit hier gewoon al urenlang te GoTten. Een ander zou misschien de HK volgooien met onzin, ik hou me bezig met serieuzere posts. Niet alleen in LA hoor, maar dit is de plek waar jullie het meest kijken. En hier waren toevallig net interessante discussies aan de gang. Maar goed, al snap ik niet helemaal waarom, ik hou me in dit forum wel even in.
Ik zie het probleem weer eens nietOp zondag 31 maart 2002 12:50 schreef Kaj. het volgende:
tis niet verboden, maar het kan een beetje op de zenuwen gaan werken.
Als een user ermee gebaat is dat iemand antwoord geeft op zijn vraag in LA, dan is het toch goed?
Dat het antwoord misschien niet 100 % definitief is/klopt dat moet de vraagsteller dan maar zelf bedenken.
De vraagsteller steld aan vraag aan de modjes/adjesOp zondag 31 maart 2002 13:44 schreef MikeN het volgende:
[..]
Ik zie het probleem weer eens niet
Als een user ermee gebaat is dat iemand antwoord geeft op zijn vraag in LA, dan is het toch goed?
Dat het antwoord misschien niet 100 % definitief is/klopt dat moet de vraagsteller dan maar zelf bedenken.
en die hebben dan liever niet dat andere users die vraag gaan beantwoorden met bvb dat die mail mischien verdwenen is terwijl een modje gewoon direct zeggen kan wat er gebeurt is.
Oftewel.. als dat wij in zo'n draad reageren is vrij nutteloos
(toch? )
https://wren.co/join/Devian
Iemand die het snaptOp zondag 31 maart 2002 14:24 schreef Devian het volgende:
Oftewel.. als dat wij in zo'n draad reageren is vrij nutteloos
Tuurlijk, maar als er hier nou wordt gezegd dat de bemiddelaar vrij veel mail krijgt, dan is de user toch ook eerder geholpen?
Er zijn regels opgesteld voor LA zodat iedereen weet waar ie aan toe is, en weet hoe het hier werkt. Laten we daar nou geen discussie over gaan voeren.Op zondag 31 maart 2002 15:00 schreef MikeN het volgende:
Tuurlijk, maar als er hier nou wordt gezegd dat de bemiddelaar vrij veel mail krijgt, dan is de user toch ook eerder geholpen?
De persoon in kwestie had trouwens ook gewoon een ICQ message of..... nog een mailtje kunnen sturen naar de bemiddelaar.
Hulp word blijkbaar niet gewaardeerd...Op zondag 31 maart 2002 12:49 schreef polaris het volgende:
[..]
Mag dat niet dan
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.