Toon posts:

CPU fan loopt vervangen of is er wat aan te doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn AMD +1600 CPU spire fan loopt aan hij ratelt de hele tijd.
nou wou ik weten of er iets aan te doen is of moet ik gewoon een nieuwe koeler kopen zo je welke zou dan op mijn ECS K7S6A passen?

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat hij echt op is. Je moet maar een nieuwe kopen. Niet wachten tot hij echt vastloopt, dan gaat waarschijnlijk je processor naar de haaien.

• TakTiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 18:39

TakTiX

Busy@GoT

Kheb het nooit zo op ECS bordjes, maar kzou een nieuwe kopen, voor de moeite en gedoe die je eraan moet besteden om je huidige koeler lekker te laten draaien, en dan is het nog maar de vraag of je het opgelost krijgt, kan je beter wat geld uitgeven aan een nieuwe koeler. Ben je "goedkoper" uit.

ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28
Sloop ergens een 8cm fan uit een oude voeding en maak ze met tie-wraps vast aan het stukje plastic waar Spire de cooler aan monteert. Die 8cm fans zijn stiller en beter dan wat Spire er standaard opzet

* _JGC_ heeft een papst 12cm die je helemaal niet hoort op z'n spire bigrock gezet.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op zondag 31 maart 2002 11:59 schreef Ringo11 het volgende:
Mijn AMD +1600 CPU spire fan loopt aan hij ratelt de hele tijd.
Is lullig, ken gebeuren, heb ik ook gehad maar niks ernstigs hoor.
nou wou ik weten of er iets aan te doen is
Nee, jammer, gewoon computer weg gooien en een verse kopen :+
of moet ik gewoon een nieuwe koeler kopen
MOET niks.... maar je kan de fan proberen te vervangen of je kan een nieuwe cooler kopen
zo je welke zou dan op mijn ECS K7S6A passen?
Demonteer je fan, ga naar je local electro zaak en vraag "ZO'N" fan. En bij een andere CPU koeler lijkt mij dat een te makkelijke vraag om simpel te beantwoorden.

tis allemaal niet zo moeilijk

If the world didn't suck, we would all fall off!!!