met papier mache kun je alles maken!!
Daar vraagt ie toch automatisch meteen om?
Nee:Op zondag 31 maart 2002 11:53 schreef uibeltje het volgende:
Daar vraagt ie toch automatisch meteen om?
er staat "BLOCKED" in het scherm
Motorola M3888Op zondag 31 maart 2002 12:10 schreef havana het volgende:
Wat voor Motorola? Welk netwerk ?
Dutchtone
Hm ik had dus ook dat probleem .. Lees dit topic , michien heb je er wat aan ..
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
jup..Op zondag 31 maart 2002 12:17 schreef IbBeLz het volgende:
Hm ik had dus ook dat probleem .. Lees dit topic , michien heb je er wat aan ..
Het is wel ongeveer hetzelfde, maar ik heb de PUC code nog wel, maar ik kan hem niet invoeren
Ik bedoel dus: als ie "blocked" aangeeft, kun je toch op OK drukken en dan vraagt ie er toch meteen om?Op zondag 31 maart 2002 11:54 schreef Servowire het volgende:
[..]
Nee:
er staat "BLOCKED" in het scherm
doet niets als ik op OK druk....Op zondag 31 maart 2002 12:38 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Ik bedoel dus: als ie "blocked" aangeeft, kun je toch op OK drukken en dan vraagt ie er toch meteen om?Zo was dat bij KPN tenminste altijd
zoiets had ik eerst ook maar ik had telfort
en toen had ik nog even alle boekjes nagelezen en toen stond erin dat ik eerst een code in moest typen
iets van *#05# ofzo
warschijnlijk zal je bij jou ook eerst een code ofzo in moeten typen. en als je er echt niet uitkomt ga je de klantenservice maar lastig vallen
en toen had ik nog even alle boekjes nagelezen en toen stond erin dat ik eerst een code in moest typen
iets van *#05# ofzo
warschijnlijk zal je bij jou ook eerst een code ofzo in moeten typen. en als je er echt niet uitkomt ga je de klantenservice maar lastig vallen
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Pagina: 1