3d Prophet SE core/mem snelheid

Pagina: 1
Acties:

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
Op de site http://www.reactorcritical.com/chips/summary-full.shtml valt te lezen dat de core/mem klokfrequentie van een Geforce 256 SDR 120/160 mhz is.
Aangezien deze getallen mij niet bekend voorkwamen ging ik voor de zekerheid even kijken in mijn advanced display properties.
Daar bleek de snelheid op 110/143 te staan. Ik geloof niet dat ik ooit mijn videokaart over of ondergeklokt heb en vroeg me daarom af of dat misschien normaal is bij een 3D Prophet SE? Aangezien je van de site van hercules/guillemot ook niet echt veel vrolijker wordt vraag ik me af of er misschien GoT-ers zijn met deze videokaart en wat hun klokfrequentie is.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

volgens mij was het echt 120 / 160 voor de GF 256 sdr hoor. Ik kan het helaas niet meer checken want ik heb die kaart niet meer (kaduk gegaan ;()

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
De SE is een gestripte versie van de GeForce 256, kunnen best is kloppen die snelheden.

Flickr | Lego collectie

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Topicstarter
Ik heb hem nu op de standaard geforce 256 snelheden gezet...en de kaart is nog niet stuk ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 21:03
ik heb die kaart ook. Bij mij loopt ie ook op 110/143
Maar hij draait op 130/170 ook goed. >:)
Er zit wel langzamer geheugen op d8 ik

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
SE is langzamer idd als de normale kaart.. ;)

| I've got permission to color outside the lines |

Pagina: 1