Toon posts:

Soundblaster live kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej,
bijn soundblaster live! value doet een beetje raar sinds ik hem er een keer uit heb gehad, en er weer terug ingestopt (waarschijnlijk in andere slot) heb, Is hij kapot?
Als ik de drivers installeer, Crasht windows de eerst volgende keer dak opstart, als ik hem dan reset, schakelt Windows (98) ASD uit, dit zorg ervoor dat et stuurprog nie meer geladen word. ik heb hem in verschillende slots gehad, geen van allen werken.

Verwijderd

Heppie windhoos al weer es opnieuw geinstalleerd na die fout met de kaart.
Anders heppie mischien een statische lading gekregen heb dit gehad met sblive, ga ermee terug naar de winkel als je nog een bon hebt, beetje mzl en je krijgt een andere kaart terug die beter is in mijn geval ging ik met een sblive Value en kreeg een 5.1 terug:)

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 19:16

charrel

Cortisol4life..

vriend van me had ongeveer hetzelfde, sounblaster uit het pci slot, netwerk kaartje erin en soundblaster vervolgens in een ander pci slot, sindsdien alleen maar probs. geen surround meer, haperend geluid enz enz. tig x opnieuw geinstalleerd zonder ander resultaat, lijkt er dus op dat je ook een format c:/s zal moeten doen en opnieuw alles installeren, werkte bij hem wel.

Maar ja zoals hierboven beschreven, heeft een klappertje statische lading gehad dan gaat ie het nooit meer doen!