Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Nope, hij kan gewoon aan een voeding, dan draait hij.
Zo heb ik het ook een tijdje op mijn werk gehad.
de standaard voeding erop moet genoeg zijn, ik heb wel es gehoord dat iemand zo'n cdrom gebruikte in z'n stereo toen tijdelijk de ouwe cd speler kapot was
naja echt portable kun je hem niet noemen dan 
Probeer die dan maar eens in je broekzak te stoppen
Maargoed, je kan hem idd gewoon laten draaien als je er maar een voeding op aansluit.
Probeer die dan maar eens in je broekzak te stoppen
Maargoed, je kan hem idd gewoon laten draaien als je er maar een voeding op aansluit.
39
Om hem 'helemaal' portable te maken kun je die cd-rom speler aansluiten op een auto-accu. Moet je wel ff hier kijken... misschien staat er nog wat goei info
Het is lastig om je specs up to date te houden
Moet je alleen een voedingkje hebben die 5 en 12 volt geeftOp zondag 31 maart 2002 11:02 schreef naftebakje het volgende:
Is het mogelijk een oude 4x cdromspeler (IDE) te laten afspelen zonder een PC? Dus gewoon voeden en via koptelefoon luisteren. Moet je dan bepaalde verbindingen maken op IDE poort?
Dit kan wel, maar dan moet je altijd een accu meeslepe. En DA lijkt me nie zo'n goe idee. Het kan natuurlijk wel als je em bijv op je werk hebt liggen, en er een versterker(tje) op aan sluit.Op zondag 31 maart 2002 11:05 schreef Dreamstar het volgende:
Nope, hij kan gewoon aan een voeding, dan draait hij.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Hehe weet jij wel hoe zwaar een gemiddelde accu is?Op zondag 31 maart 2002 11:32 schreef aP_ het volgende:
Om hem 'helemaal' portable te maken kun je die cd-rom speler aansluiten op een auto-accu. Moet je wel ff hier kijken... misschien staat er nog wat goei info
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
IETS MAKKELIJKER ???????

info:
Programmeerbaar tot 24 nummers. Met repeat one/all, search, skip en shuffle. Dynamic Bass Boost. Oplaadfunctie voor oplaadbare batterijen. Incl. oortelefoon. Werkt op 2 penlite batterijen of via adapter excl.
Adviesprijs: € 54,00
is niet anti-shock maar da is een cd-rom speler ook niet (wel een beeldscherm)

info:
Programmeerbaar tot 24 nummers. Met repeat one/all, search, skip en shuffle. Dynamic Bass Boost. Oplaadfunctie voor oplaadbare batterijen. Incl. oortelefoon. Werkt op 2 penlite batterijen of via adapter excl.
Adviesprijs: € 54,00
is niet anti-shock maar da is een cd-rom speler ook niet (wel een beeldscherm)
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Pagina: 1