Verwijderd
moet je ff hier kijkenOp zondag 31 maart 2002 07:58 schreef scsi-freak het volgende:
what are u lulling about ?
http://www.nd.edu/~cmonico/eccp109/
Verwijderd
daar zullen jullie voor moeten zorgen denk ikOp zondag 31 maart 2002 08:40 schreef scsi-freak het volgende:
aaah .. poging om randy uit de stats te krijgen
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Als jullie de kroon pakken....... alvast congratz
wasda?Op zondag 31 maart 2002 12:54 schreef sharp het volgende:
vaag..... [afbeelding]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Bogoh, van harte gefeliciteerd met jullie MF!
Momenteel op de teller: 229.969!!!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
hmm zal ik flauw doen?Op zondag 31 maart 2002 13:24 schreef jolly het volgende:
Ze zitten inmiddels op 230k, waar gaat dit eindigen
zeg ik lekker niet, maar het is iig meer als 230k
Verwijderd
Da's een meer dan leuke flush zeg ! Congratz ook met die #1 binnen DPC. En ga vooral door...
Ja jullie zullen stom zijn om nu niet voor het record te gaanOp zondag 31 maart 2002 13:32 schreef m.m het volgende:
[..]
hmm zal ik flauw doen?
zeg ik lekker niet, maar het is iig meer als 230k
TCF in 1 dag #1 en record kwijt...Hmm revenge will be sweet!
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
toch leuk die gokjesOp zondag 31 maart 2002 13:45 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Ja jullie zullen stom zijn om nu niet voor het record te gaanDus er komt minstens nog wel 30k bij..
wax in....wax out.....Op zondag 31 maart 2002 13:45 schreef m.m het volgende:
begin maar alvast met poetsen TCF
*blink*
Begint er op te lijken
In 1 dag #1Op zondag 31 maart 2002 13:45 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Ja jullie zullen stom zijn om nu niet voor het record te gaanDus er komt minstens nog wel 30k bij..
Jullie waren niej direct na je flush 1 hoor
Kostte jullie toen toch wel IETS meer moeite
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
beste kerel, even nadenken. In één dag, dus vandaag zijn we onze #1 overall binnen DPC kwijt en onze megaflushkroon. Was dat nou zo moeilijk te bedenken?Op zondag 31 maart 2002 14:21 schreef Wessie het volgende:
[..]
In 1 dag #1
FI.
Verwijderd
Je moet beter leren lezenOp zondag 31 maart 2002 14:21 schreef Wessie het volgende:
[..]
In 1 dag #1
NG was me voor
Enniewee congratz aan Bogoh voor deze output, zo houden jullie de eer van DPC wel hoog
(Zoals ColdFusion al zei: revenge will be sweet
Verwijderd
Ben benieuwd.Op zondag 31 maart 2002 13:45 schreef ColdFusion het volgende:
Hmm revenge will be sweet!
Verwijderd
Kan je al zeggen wat jullie totaal is geworden?Op zondag 31 maart 2002 16:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Verwijderd
Nee, we zijn nog niet klaar met flushen.Op zondag 31 maart 2002 16:58 schreef jolly het volgende:
[..]
Kan je al zeggen wat jullie totaal is geworden?
Verwijderd
That's the spiritOp zondag 31 maart 2002 17:01 schreef Hunter het volgende:
Nee, we zijn nog niet klaar met flushen.
TCF suc6
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Congrats BoGoH! Dat wordt een feestje... Bij ons vloeit de Grolsch al rijkelijk! Op jullie!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
http://www.team-tnt.net/viewtopic.php?t=1108Op zondag 31 maart 2002 18:59 schreef Freakertje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de andere teams weer voor commentaar hebben. Zal wel weer iets in de geest zijn van "mafketels bij DPC" enzoIemand al een linkje?
Congrats BoGoH! Dat wordt een feestje... Bij ons vloeit de Grolsch al rijkelijk! Op jullie!
Verwijderd
BoGoH! Super-flush! Als mensen buiten DPC mekkeren kunnen we altijd verwijzen naar de MF-lijst.Op zondag 31 maart 2002 18:59 schreef Freakertje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de andere teams weer voor commentaar hebben. Zal wel weer iets in de geest zijn van "mafketels bij DPC" enzoIemand al een linkje?
En ook hier vloeit de/het Grolsch rijkelijk (nogmaals bedankt voor Het excuus
Zeg datOp zondag 31 maart 2002 19:23 schreef tha_snail het volgende:
Het gaat lekker
336.949 op het moment
#2 overall
Dat zeg ikOp zondag 31 maart 2002 19:25 schreef Funcracker het volgende:
[..]
Zeg dat
336.949 op het moment
#2 overall
336.949? Oh.. dan zijn we er nog niet
#2 overall? Oh.. dan zijn we er nog niet
Verwijderd
Op Sun Mar 31, 2002 12:25 pm schreef [DPC]Funcracker
het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
Randy48 wrote:
Just so plump can pass them i a few days...I would of held back a little longer for a bigger mega flush total.
I like thos big numbers
Errm..
They did
Check it again.
Team Bogoh is, at the moment, 2nd overall and dumped 336949 points.
Pretty nice dump I'd say
Laat maar zienOp zondag 31 maart 2002 19:28 schreef tha_snail het volgende:
336.949? Oh.. dan zijn we er nog nietEven de P3 flushen.
#2 overall? Oh.. dan zijn we er nog niet![]()
Als jullie hoger kunnen komen dan zou dat echt wel de klapperrr van ECCp zijn
Ehmm.. nee hoorOp zondag 31 maart 2002 19:37 schreef [Goose] het volgende:
Op zondag 31 maart 2002 08:40 schreef scsi-freak het volgende:
[..]
Verwijderd
We kunnen in principe nog 1 plaatsje omhoog.Op zondag 31 maart 2002 20:16 schreef Funcracker het volgende:Laat maar zien
Als jullie hoger kunnen komen dan zou dat echt wel de klapperrr van ECCp zijn
ps. Ik heb de kroon maar vast weer opgezet.
Keep on the good work
Nu is er weer een lekker gaatje naar Ars !
Hulde !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
En ik mijn ondertitel maar vast aangepastOp zondag 31 maart 2002 20:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
ps. Ik heb de kroon maar vast weer opgezet.
Met de wintertijd wel ja, alleen dat kennen ze daar niet en dus is het nu 1.00, 7.00, 13.00 en 19.00 NLse tijd.Op zondag 31 maart 2002 21:05 schreef matthijs1985 het volgende:
wanneer zijn de statsruns? om 0:00 6:00 12:00 en 18:00 ??
Verwijderd
shit, 1.00 uur dat haal ik nooit. ik zat vanmorgen om 7.00 uur al achter mijn pc'tje teOp zondag 31 maart 2002 21:23 schreef ColdFusion het volgende:
[..]
Met de wintertijd wel ja, alleen dat kennen ze daar niet en dus is het nu 1.00, 7.00, 13.00 en 19.00 NLse tijd.
BoGoHers: hoe gaan we dit vieren? * Tha_Snail heeft zich zo lang moeten inhouden
Verwijderd

Kan bijna niet wachten tot de volgende statsrun om 01:00u....
Is er nog niet -->>> 1.00 uurOp zondag 31 maart 2002 21:42 schreef matthijs1985 het volgende:
wat is nu de eindstand?
Ik gun het jullie van harteOp zondag 31 maart 2002 21:47 schreef [Goose] het volgende:
Én? Gaan we het redden? #1 WorldWide.... [afbeelding]
Kan bijna niet wachten tot de volgende statsrun om 01:00u.... [afbeelding]
Verwijderd
Dan moet je wel nog zorgen dat je die plaats ook behoudOp zondag 31 maart 2002 21:47 schreef [Goose] het volgende:
Én? Gaan we het redden? #1 WorldWide.... [afbeelding]
Kan bijna niet wachten tot de volgende statsrun om 01:00u.... [afbeelding]
Verwijderd
We zullen het zeker proberen ...Op zondag 31 maart 2002 22:21 schreef matthijs1985 het volgende:
[..]
Dan moet je wel nog zorgen dat je die plaats ook behoud
Verwijderd
Dus jullie zetten niet gelijk weer de spaarstand aan?Op zondag 31 maart 2002 22:31 schreef [Goose] het volgende:
[..]
We zullen het zeker proberen ...
Verwijderd
Ja, deze zetten we niet gelijk weer aan.Op zondag 31 maart 2002 22:35 schreef matthijs1985 het volgende:
[..]
Dus jullie zetten niet gelijk weer de spaarstand aan?
We willen de andere teams ook in de gelegenheid stellen een MF-record neer te zetten.
Verwijderd
Ah zo komen we steeds dichter bij het echte daggemiddelde zonder mensen die allemaal sparen dan kunnen we eens echt gaan zien hoeveel cpu's er nog bij moeten zodat die aarzen ons niet inhalen voor het einde van het projectOp zondag 31 maart 2002 22:43 schreef [Goose] het volgende:
[..]
Ja, deze zetten we niet gelijk weer aan.
We willen de andere teams ook in de gelegenheid stellen een MF-record neer te zetten.
Dat is nog een understatement.. Het zou echt mega-bikkelig kewl zijn!Op zondag 31 maart 2002 22:02 schreef Fritzz het volgende:
nog maar 40k aan dptjes voor een nummer 1 en klapperrrrr van de week
Damn.. Tis jammerz dat ik zooo moe ben, en morgen vroeg mijn bed uit moet.. dus ik zie morgen pas wat ervan geworden is... Maar dit is echt wel de meest gedenkwaardige dag van ECCp
Kunnen we er geen nationale feestdag van maken
Als ze #1 overall halen tenminste
Graag gedaan, heb eigenlijk niets hoeven doen, alles ging goed. Kreeg keurig een sms-je iedere 25k, alleen na een tijdje dacht ik dat het sms script bleef hangen.. ik had zoiets van ehh.. nog een 25k, en nog een.. en nog een ??!!Op zondag 31 maart 2002 21:37 schreef Hunter het volgende:
Duke, namens Team BoGoH bedankt voor het goed laten verlopen van onze MF !!!
Toen bleek je telefoon gespammed te worden door de PolitieOp zondag 31 maart 2002 23:25 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb eigenlijk niets hoeven doen, alles ging goed. Kreeg keurig een sms-je iedere 25k, alleen na een tijdje dacht ik dat het sms script bleef hangen.. ik had zoiets van ehh.. nog een 25k, en nog een.. en nog een ??!!
Verwijderd
Geduld...Op zondag 31 maart 2002 23:57 schreef tha_snail het volgende:
Nu is het zover.. met wintertijd![]()
Nog 1 uurtje en 15 minuutjes wachten...
Verwijderd
Onze stats staan nu weer open voor iedereen, die 10k is wat we vandaag geflushed hebben (en nee dit is niet onze dagelijkse output).Op zondag 31 maart 2002 23:56 schreef matthijs1985 het volgende:
Ik zie dat er ook 10k van bogoh bij de proxy stats van dukebox is aangekomen
Verwijderd
10k? of 300K of allebeiOp maandag 01 april 2002 00:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Onze stats staan nu weer open voor iedereen, die 10k is wat we vandaag geflushed hebben (en nee dit is niet onze dagelijkse output).
Verwijderd
Wat denk je zelfOp maandag 01 april 2002 00:13 schreef matthijs1985 het volgende:
[..]
10k? of 300K of allebei
Nog iets meer dan een halfuurtje
Verwijderd
want ik heb morgen nog een drukke dag
Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
ECCp-109 Top 100 Users
Sun Mar 31 18:22:17 2002
(GMT - 5:00 / US - IN)
Note: The basic units of work are Distinguished Points (DP)
One DP represents approximately 52 minutes of work on a PII 400Mhz.
Total distinguished points : 20704964
Total user accounts: 4095
During the previous 6.00 hours there were:
New distinguished points: 93497
New users : 4
Color indicates change in overall rank since last update:
Moved up Moved down No Change
Rank User DP New DP Team Days inactive
1 Team_BoGoH 662823 47517 Dutch Power Cows 0
2 Evil_Roy_Slade 653091 620 Team Weazy@www.Team-TNT.net 0
3 HOG_rider 547020 277 none 0
4 [DPC]_Team_ColdFusion 501027 41 Dutch Power Cows 0
5 [DPC]Clan_of_ToeT 476468 424 Dutch Power Cows 0
Hier deden we het dus echt om hè, en het hoogst mogelijke doel hebben we bereikt
Geweldig Team BoGoH, geweldig
Verwijderd
662.823 (vandaag) - 278.357 (gisteren) = een MF van 384.466
wow.. gefeliciteerd guys. Dat zijn nog eens aantallen.
Volgende week weer?
Verwijderd
Veel te langOp maandag 01 april 2002 01:32 schreef matthijs1985 het volgende:
hoelang hebben jullie daar nu op gespaard?
Ik verwachtte al een vette MF van jullie, maar zo groot had ik hem ECHT niet verwacht !
De rust is nu weer mooi wedergekeerd voor DPC..
Ars kan het wel vergeten
Verwijderd
DPC Rulez !!
Btw : bij deze voer ik het woord gigaflushTM in
vanaf 11 januari (alleen de laatste tijd wat harder als in het begin) Omdat het grootste gedeelte van hunter is zal ik daar niet alles over vertellen, laat 'em daar zelf maar over opscheppenOp maandag 01 april 2002 01:32 schreef matthijs1985 het volgende:
hoelang hebben jullie daar nu op gespaard?
hunter: zou het mischien leuk zijn als je hier de dagtotalengrafiek zou neerzetten? (ben maar niet zo brutaal om het zelf te doen
Verwijderd
http://www.bogoh.nl/eccpmfOp maandag 01 april 2002 06:17 schreef m.m het volgende:hunter: zou het mischien leuk zijn als je hier de dagtotalengrafiek zou neerzetten? (ben maar niet zo brutaal om het zelf te doen)
(als het er niet helemaal lekker uitziet moet je ff op f5 drukken)
Ja kewl, gelijk doen....Op maandag 01 april 2002 06:17 schreef m.m het volgende:
hunter: zou het mischien leuk zijn als je hier de dagtotalengrafiek zou neerzetten? (ben maar niet zo brutaal om het zelf te doen)
BoGoH, nu het echt een feit is, nogmaals Congrats met deze vette dump. The Crown is yours again.
Verwijderd
Kijk eens naar mijn post hierboven.Op maandag 01 april 2002 09:06 schreef Mar het volgende:
Ja kewl, gelijk doen....
Gefeliciteerd met dit schitterende resultaat