hallo ! ik hehb zitten zoeken in de search voor een emulator voor de PS I die echt werkt , maar niets gevonden ? heeeft er iemand een goede tip ? dus ik wil mijn playstationspelletjes spelen op mijn laptop ?
Bleem! werkt redelijk goed met OpenGL
verder heb je allen maar software rendering >.<
verder heb je allen maar software rendering >.<
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
epsxe werkt perfect
te vinden op http://www.ngemu.com (moet je wel wat plugins downloaden, die zijn ook op deze site te vinden)
te vinden op http://www.ngemu.com (moet je wel wat plugins downloaden, die zijn ook op deze site te vinden)
ik heb wel slechts een on-board grafische kaart met 8 mb ram; kan ik dan wel playstation spellen spelen op mijn laptop ?
Verwijderd
Ik geef je weinig kans...wellicht in software rendering, en dan nog heb je aardig wat power nodig om PSX spellen te spelen die er waarschijnlijk niet uit zullen zien
maar kan ik het proberen ? hoe begin ik eraan ? ben al heel de avond bezig maar raak er niet uit wijs ?? please help ??
ik gebruik nemu64 en project64. maar op mijn systeem is het al schokkerig, laat staan op een 8mb videokaart op een laptop
en waar kan ik deze software downloaden, ik wil het eens proberen , al was het maar om eens het te hebben meegemaakt? please ?
even een bezoek bij de google om de hoek................................................................hee dat rijmt
U bent de zwakste schakel, ajuus!Op zondag 31 maart 2002 03:35 schreef MUSTIS het volgende:
ik gebruik nemu64 en project64. maar op mijn systeem is het al schokkerig, laat staan op een 8mb videokaart op een laptop
Hehe, als jij daar een PSX spel op kan draaien vind ik jou masterOp zondag 31 maart 2002 03:35 schreef MUSTIS het volgende:
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Die 8MB vgakaart moet voldoende zijn als je daarnaast een krachtige laptop hebt (P3 1ghz of zo).
Het ligt ook aan je instelling en aan welke emulator je gebruikt.
Op deze site zijn naast ePSXe ook andere emulatoren te vinden. ePSXe is de beste maar anderen verlangen misschien iets minder van je systeem.
wie niet waagt, wie niet wint. Dus probeer eerst ePSXe eens even uit zou ik zeggen.
AdriPSX zou ook goed moeten lopen dus misschien dat je dat als tweede optie moet zien.
Het ligt ook aan je instelling en aan welke emulator je gebruikt.
Op deze site zijn naast ePSXe ook andere emulatoren te vinden. ePSXe is de beste maar anderen verlangen misschien iets minder van je systeem.
wie niet waagt, wie niet wint. Dus probeer eerst ePSXe eens even uit zou ik zeggen.
AdriPSX zou ook goed moeten lopen dus misschien dat je dat als tweede optie moet zien.
volgens mij word mijn verhaaltje wat verkeerd gelezen, ZIJ heeft onboard video met 8 mb. ik heb een g3 met 64.
de vraag is of de 3d van de psx spellen word geemuleerd door de processor of de videokaart (of beide). als dit het laatste betreft, zal het gewoon niet draaien, maar word het meeste werk door de processor gedaan (hij moet et tenslotte emuleren) dan is het een kwestie van een flinke processor.
de vraag is of de 3d van de psx spellen word geemuleerd door de processor of de videokaart (of beide). als dit het laatste betreft, zal het gewoon niet draaien, maar word het meeste werk door de processor gedaan (hij moet et tenslotte emuleren) dan is het een kwestie van een flinke processor.
als je ePSXe gebruikt hangt het ervanaf welke graphics plugin je gebruikt 
Overigens schijnt Bleem! wel goed te werken op minder snelle PC's, maar de kwaliteit van de emulator is niet zo erg geweldig
Overigens schijnt Bleem! wel goed te werken op minder snelle PC's, maar de kwaliteit van de emulator is niet zo erg geweldig
Verwijderd
Ik heb Virtual Game Station wel eens gebruikt. Ziet er grafisch wel niet zo mooi uit (maakt niet gebruik van 3d functies van je kaart), maar laat een PSX game gewoon
1 op 1 draaien op je pc, dus ook op jouw laptop met 8 mb kaart.
Helaas wordt programma niet meer verkocht.... Misschien op een emu site nog ergens te vinden
1 op 1 draaien op je pc, dus ook op jouw laptop met 8 mb kaart.
Helaas wordt programma niet meer verkocht.... Misschien op een emu site nog ergens te vinden
ePSXe met Pete's D3D plugin draait goed in window-mode. Alleen Fullscreen zat er nog ff niet in (Ik heb vanmiddag ff een walk-through gegeven).
Ik meende dat Pete`s D3D beter was op grafisch mindere PC`s. Heeft iemand daar wellicht een andere mening over?
Ik meende dat Pete`s D3D beter was op grafisch mindere PC`s. Heeft iemand daar wellicht een andere mening over?
ze heeft een Celly 500, imho te weinig om in software mode te spelen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Helaas. Pete's D3D plugin werk wel maar die hapt volgens mij geen fullscreen. Of zou dat op een andere manier te fixen zijn?Op zondag 31 maart 2002 21:51 schreef 3CLipZ het volgende:
ze heeft een Celly 500, imho te weinig om in software mode te spelen
effe voor de duidelijkheid : het is dus wel gelukt, zelfs met mijn intel celeron 500 mhz - 8mb onboard grafische kaart, om playstation spelletjes te spelen;
en dit met de software-emulator ePSXe v.1.5.1. --> je moet wel ook een bios van playstation zien te bamachtigen (www.google.com) om de software te kunnen draaien; maar al bij al ging het nog vrij gemakkelijk en ik kan nu de PSX spelletjes op een meer dan behoorlijke manier spelen op mijn pc;
ik ben wel nog duizendmaal dank verschuldigd aan ROLF LOBKER, want het is hij die mij geholpen heeft, zonder hem zou het mij nooit gelukt zijn : bij deze krijg je een dikke zoen, rolf ! xxx bye bye xxx
en dit met de software-emulator ePSXe v.1.5.1. --> je moet wel ook een bios van playstation zien te bamachtigen (www.google.com) om de software te kunnen draaien; maar al bij al ging het nog vrij gemakkelijk en ik kan nu de PSX spelletjes op een meer dan behoorlijke manier spelen op mijn pc;
ik ben wel nog duizendmaal dank verschuldigd aan ROLF LOBKER, want het is hij die mij geholpen heeft, zonder hem zou het mij nooit gelukt zijn : bij deze krijg je een dikke zoen, rolf ! xxx bye bye xxx
Pagina: 1