Toon posts:

XP als ik een map open komt het zoekvenster?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een willekeurige map open, komt er een zoek venster maar hij opent de map niet. Hoe krijg ik dit weer normaal?
Ik draai Windows XP professional.
Het gebeurt alleen als ik dubbelklik op een map en normaal word de map geopend maar in plaats daarvan opent hij het zoekvenster.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Om te voorkomen, dat deze weer gesloten wordt, raad ik je aan om iets meer informatie over jouw probleem te geven.
Hiermee willen wij graag weten:
Wanneer dit probleem voorkomt, welke versie van XP je draait, of er nog specifieke zaken over jouw systeem zijn, die we moeten weten, etc, etc.

Meer info dus.

(BTW het OS moet dus wel tussen vierkante haken! --> [XP])

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Ghallo!

Met een nieuwe IBM netvista heb ik hetzelfde probleem. Het gaat hier wel om de laatste versie van Windows Xp, maar wel degene die door IBM is geleverd (2bad4us).. Je kunt beter je eigen versie gebruiken van Xp. Het probleem is dat default handler bij het dubbelklikken op mappen search is (te zien doordat rechtermuisknop op de folder de search optie vet gedrukt is). Dit is natuurlijk zwaar klote.. Ik heb al in het register lopen zoeken, kwam niet verder als een key die heet msOpenfolder.. Misschien kun jij mij vertellen wat jij daar heb staan combo??

MVG

Masson

Verwijderd

Ik ga een oude koe uit ge gracht halen...
Sinds 2 dagen heb ik dat probleem ook, na het uninstallen van ACDSee 5.0

Het is zwaar irritant en ik weet niet waar ik dat tegoei moet zetten zoals ervoor. Het staat niet bij Folder Options > File Types

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bs978384/screenshots/problem.jpg

Het gaat om Windows XP Professional SP1

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:38 . Reden: Meer info ]