Misschien een domme vraag...

Pagina: 1
Acties:

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Maar hoe update ik mijn bios??? Ik heb het bestand gedownload... en daarin zit a7v1004.awd... en nu?? uitvoeren? waarmee?

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Misschien zou je effe kunnen lezen op http://www.asus.com/Products/Motherboard/bios_tools.html

Daar staat een tooltje om je bios te flashen... Ennuh in het boekje van je mobo staat stap voor stap uitgelegd hoe het moet.

/me out >:)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:10
Oh ja: Vragen zijn bijna nooit dom (tenzij je 300x hetzelfde vraagt 8-)). Veel dommer zijn de mensen die niet durven te vragen.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Simpel, dezelfde site heeft ook het flash programma. Download het en zet het samen met het AWD bestandje op een bootable flop (sommige flash programma's laten het je zelfs doen zonder te rebooten naar dos).
Rebooten naar DOS, flashprogramma runnen en aanwijzingen volgen, doodsimpel.
Ik heb het al verschillende keren gedaan met mijn p3B-F, nog niet 1 keer misgegaan (... nou ik dat gezegd heb . . .!!!)

• hrodenburg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 20:46
enige voorzichtigheid is toch wel op z'n plaats...hep al heel wat borden geflasht, maar het is dus ook wel eens mis gegaan...pc liep vast met flashen (in real-dos) toe deed ie et niet meer :(

Verwijderd

was laatst opzoek naar een bootdisk, stop dat floppy erin, let ff niet op, en jahoor, BIOS geflashed:) gelukig was het het bijbehorende mobo....
heb meteen de autoexec van dat floppy aangepast:)
Pagina: 1