Dit heb ik juist gisteren zelf ook gedaan.
Ik heb daarvoor de velleman 2.5w miniversterker gekozen. Aangezien deze mono is, heb je er twee nodig.
Verder nog een 1000ma gestabiliseerde voeding (universeel geval, zet maar op 12v) en je bent klaar.
Ik had nog een velleman voedingskitje over, dat heb ik gebruikt als stabilisator zeg maar, dus ik heb een ongestabiliseerde voeding genomen. Verder diende dat laatste kitje ook als gelijkrichter, dus hoef ik em ook over de polariteit van de adapter geen zorgen te maken.
Ik moet nog wel een (regelbare?) weerstand opnemen bij de ingangen, aangezien ik nu iedere keer dat ik switch van koptelefoon (hd500) en speakers wissel, lomp mijn volume omlaag moet zetten, anders gaat de koptelefoon veel te hard.
Moment, dan zoek ik de typenr's en ff een fotootje.
[edit]
Voeding (niet echt noodzakelijk):
K1823 Deze is niet echt nodig, maar ik had hem toch nog liggen, en deze wordt nu eigenlijk alleen voor de gelijkrichting gebruikt, en omdat een ongestabiliseerde voeding goedkoper is
Versterkertjes:
K2637 Deze zijn mono, heb je dus 2x nodig.
Fotootjes:

(457kb)

(708kb)
Oh ja, ik heb dus alleen de eindversterker gebruikt die er op zit, dus J niet verbonden en inl aan de aarde gelegd.
Ik kan evt het boekje ook online zetten, alleen weet ik niet hoe het met copyright en zo zit.