PUK code kwijt ?? Wat nu..

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik heb een telefoon met KPN sim nu heeft het broertje van mn vriendin |:( 3X de pin code verkeerd ingevoerd en nu moet ik dus de PUK code hebben om hem weer te kunnen gebruiken maarjah nu het grote probleem die PUK code is kwijt .. Wat nu te doen moet ik gewoon aan een nieuwe simkaart of is er nog een mogenlijkheid dat bijvoorbeeld kpn mij deze PUK code gaat geven ??

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Zul je ff met kpn moeten bellen, zij lossen het dan wel op denk ik. :)

• Ibbelz
Op zondag 31 maart 2002 00:11 schreef M@FI@ het volgende:
Zul je ff met kpn moeten bellen, zij lossen het dan wel op denk ik. :)
Denk je dat hun zomaar een nieuwe PUK code geven dan .. Dan kan iedereen die een telefoon steelt bijvoorbeeld ook ff KPN bellen enzon code aanvragen :? ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 00:15 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Denk je dat hun zomaar een nieuwe PUK code geven dan .. Dan kan iedereen die een telefoon steelt bijvoorbeeld ook ff KPN bellen enzon code aanvragen :? ..
Neej dat niet, maar je zult een unlockcode moeten aanvragen en dat kost je wel geld ;)

• Ibbelz
Op zondag 31 maart 2002 00:18 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Neej dat niet, maar je zult een unlockcode moeten aanvragen en dat kost je wel geld ;)
hmmz en over hoeveel geld praten we dan ??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op zondag 31 maart 2002 00:15 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

Als je de registratiekaart hebt ingevuld toen je de simkaart kocht, heeft KPN je gegevens. Bij het aanvragen van de PUK-code controleren ze die gegevens bij jou, zodat je kan aantonen dat je de eigenaar bent van de kaart.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 00:20 schreef IbBeLz het volgende:

[..]

hmmz en over hoeveel geld praten we dan ??
Zie ook post van haas, heb je zo'n registratie formulier niet opgestuurd dan kost je dit d8 ik rond de 75 gulden reken terug € 34. :)

• Ibbelz
Op zondag 31 maart 2002 00:36 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

Zie ook post van haas, heb je zo'n registratie formulier niet opgestuurd dan kost je dit d8 ik rond de 75 gulden reken terug € 34. :)
duur geintje €34 :( :( :( Tsja die foon was van het bedrijf van mn pa. Maar bij de spullen die ik kreeg zit die registratie kaart nog dus ik denk niet dattie is geregistreerd ?? Ik heb de kaart nog wel zou ik die niet kunnen sturen als bewijs ??

Verwijderd

Bij Libertel (oke, Vodafone ;)) kon ik bellen naar hun helpdesk die mij vervolgens terugbelde op het telefoonnummer wat ik bij de afname van het abbonement had opgegeven.

Daarna kreeg ik mijn PUK code te horen. Dit kostte me verder niets. Ik neem aan dat de KPN ook wel een dergelijke service verleend.

Het zal anders zijn als je een prepaid toestel hebt, omdat je dan inderdaad je registratiekaart moet opsturen. Maar als je zegt dat het de telefoon van het bedrijf van je vader is, neem ik aan dat het om een abonnement gaat?

• Ibbelz
Op maandag 01 april 2002 00:20 schreef Tredecim het volgende:
Bij Libertel (oke, Vodafone ;)) kon ik bellen naar hun helpdesk die mij vervolgens terugbelde op het telefoonnummer wat ik bij de afname van het abbonement had opgegeven.

Daarna kreeg ik mijn PUK code te horen. Dit kostte me verder niets. Ik neem aan dat de KPN ook wel een dergelijke service verleend.

Het zal anders zijn als je een prepaid toestel hebt, omdat je dan inderdaad je registratiekaart moet opsturen. Maar als je zegt dat het de telefoon van het bedrijf van je vader is, neem ik aan dat het om een abonnement gaat?
Neuh niet eens :( was van 1 of andere onbelangrijke pik dusse prepaid |:( |:( .. Weet iemand btw wat een nieuwe KPN sim kaart kost ??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ongeveer €36,28 met €15 beltegoed (€5 op de kaart, €10 na insturen van registratiekaart)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Ibbelz
Op maandag 01 april 2002 01:00 schreef haas het volgende:
Ongeveer €36,28 met €15 beltegoed (€5 op de kaart, €10 na insturen van registratiekaart)
Keej thanx ,dan haal ik wel een nieuw simmetje :)

Verwijderd

Ik ben gewoon naar de winkel gegaan en daar hebben ze het weer gefixt voor me, heb er niks aan moeten betalen :? :)

Verwijderd

waarom bel je ze niet gewoon even op joh ? zij zullen toch wel precies weten wat wel en niet kan en hoeveel het kost ? lijkt me even wat handiger dan het hier te vragen, want volgens de een kost het geld en volgens de ander weer niet. kpn zal het je met wat meer zekerheid kunnen vertellen lijkt me :)
Pagina: 1