Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Denk je dat hun zomaar een nieuwe PUK code geven dan .. Dan kan iedereen die een telefoon steelt bijvoorbeeld ook ff KPN bellen enzon code aanvragenOp zondag 31 maart 2002 00:11 schreef M@FI@ het volgende:
Zul je ff met kpn moeten bellen, zij lossen het dan wel op denk ik.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Neej dat niet, maar je zult een unlockcode moeten aanvragen en dat kost je wel geldOp zondag 31 maart 2002 00:15 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Denk je dat hun zomaar een nieuwe PUK code geven dan .. Dan kan iedereen die een telefoon steelt bijvoorbeeld ook ff KPN bellen enzon code aanvragen..
hmmz en over hoeveel geld praten we dan ??Op zondag 31 maart 2002 00:18 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Neej dat niet, maar je zult een unlockcode moeten aanvragen en dat kost je wel geld
Als je de registratiekaart hebt ingevuld toen je de simkaart kocht, heeft KPN je gegevens. Bij het aanvragen van de PUK-code controleren ze die gegevens bij jou, zodat je kan aantonen dat je de eigenaar bent van de kaart.Op zondag 31 maart 2002 00:15 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Denk je dat hun zomaar een nieuwe PUK code geven dan .. Dan kan iedereen die een telefoon steelt bijvoorbeeld ook ff KPN bellen enzon code aanvragen..
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Zie ook post van haas, heb je zo'n registratie formulier niet opgestuurd dan kost je dit d8 ik rond de 75 gulden reken terug € 34.Op zondag 31 maart 2002 00:20 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
hmmz en over hoeveel geld praten we dan ??
duur geintje €34Op zondag 31 maart 2002 00:36 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Zie ook post van haas, heb je zo'n registratie formulier niet opgestuurd dan kost je dit d8 ik rond de 75 gulden reken terug € 34.
Verwijderd
Daarna kreeg ik mijn PUK code te horen. Dit kostte me verder niets. Ik neem aan dat de KPN ook wel een dergelijke service verleend.
Het zal anders zijn als je een prepaid toestel hebt, omdat je dan inderdaad je registratiekaart moet opsturen. Maar als je zegt dat het de telefoon van het bedrijf van je vader is, neem ik aan dat het om een abonnement gaat?
Neuh niet eensOp maandag 01 april 2002 00:20 schreef Tredecim het volgende:
Bij Libertel (oke, Vodafone) kon ik bellen naar hun helpdesk die mij vervolgens terugbelde op het telefoonnummer wat ik bij de afname van het abbonement had opgegeven.
Daarna kreeg ik mijn PUK code te horen. Dit kostte me verder niets. Ik neem aan dat de KPN ook wel een dergelijke service verleend.
Het zal anders zijn als je een prepaid toestel hebt, omdat je dan inderdaad je registratiekaart moet opsturen. Maar als je zegt dat het de telefoon van het bedrijf van je vader is, neem ik aan dat het om een abonnement gaat?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Keej thanx ,dan haal ik wel een nieuw simmetjeOp maandag 01 april 2002 01:00 schreef haas het volgende:
Ongeveer €36,28 met €15 beltegoed (€5 op de kaart, €10 na insturen van registratiekaart)
Verwijderd
Verwijderd