hallo, ik snap Kaj dus nu niet -> [topic=454444/1/25] ik mag toch best vragen of iemand leuke ideeen heeft over het maken van zo'n kastje. Of heeft hij iets tegen minderjarigen
Verder kan ie dat ook wel normaal zeggen
Zal vast wel een reden hebben he!
Ik vind sommige moderators kanslozer dan je topic.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
nou goede reden hoor! als hij niet snapt wat ik bedoel hoeft hij hem nog niet opslot te gooien! ik moet toch ergens ideeen vandaan halenOp zaterdag 30 maart 2002 23:25 schreef BachW het volgende:
Zal vast wel een reden hebben he!
Klik is op je naam. Ga is op zoek naar een post waar je echt iets:
Ik heb niet echt iets kunnen vinden. En daarom is Kaj. het volgens mij een beetje zat ofzo
Of hij heeft een slechte bui
- Duidelijks
- Concreets<li>Inventiefs, dus iets "nieuws"
Ik heb niet echt iets kunnen vinden. En daarom is Kaj. het volgens mij een beetje zat ofzo
miss mag ie je nie maar ik vind je topic idd een beetje onduidelijk
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
hallo toen ik bv me videokaart had gemod, mag ik dat ook niet meer postenOp zaterdag 30 maart 2002 23:28 schreef MikeN het volgende:
Klik is op je naam. Ga is op zoek naar een post waar je echt iets:</li>
- Duidelijks
- Concreets<li>Inventiefs, dus iets "nieuws"
post.
Ik heb niet echt iets kunnen vinden.
Verwijderd
Wil je dit even verduidelijken?Op zaterdag 30 maart 2002 23:26 schreef LiquidSilver het volgende:
Ik vind sommige moderators kanslozer dan je topic.
jouw tijd? je klikt op dit topicje hoorOp zaterdag 30 maart 2002 23:29 schreef Coroner het volgende:
Ok, en dit vind jij nodig om mijn tijd mee te verdoen

Tuurlijk mag dat.Op zaterdag 30 maart 2002 23:29 schreef mast3r het volgende:
[..]
hallo toen ik bv me videokaart had gemod, mag ik dat ook niet meer posten
Maar als we nou bijvoorbeeld eens dit topic als voorbeeld nemen en we kijken alleen al naar de topictitel
ja ik snap het wel , oke de titel is onduidelijk, maar dan hoeft ie hem toch niet op slot te gooien. Hij kan ook de titel veranderenOp zaterdag 30 maart 2002 23:31 schreef MikeN het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat.
Maar als we nou bijvoorbeeld eens dit topic als voorbeeld nemen en we kijken alleen al naar de topictitel, snap je?
Dit topic had ik het over. Dus die ene met de titel WTF is er nou weer?Op zaterdag 30 maart 2002 23:32 schreef mast3r het volgende:
[..]
ja ik snap het wel , oke de titel is onduidelijk, maar dan hoeft ie hem toch niet op slot te gooien. Hij kan ook de titel veranderen
Verder is Kaj. misschien net een paar "mindere" posts van je tegengekomen.
ik vind het een beetje irri dat ik niets mag posten dat met een vraag te maken heeftOp zaterdag 30 maart 2002 23:33 schreef MikeN het volgende:
[..]
Dit topic had ik het over. Dus die ene met de titel WTF is er nou weer?
Verder is Kaj. misschien net een paar "mindere" posts van je tegengekomen.
Op zaterdag 30 maart 2002 23:35 schreef mast3r het volgende:
[..]
ik vind het een beetje irri dat ik niets mag posten dat met een vraag te maken heeft
dan kan hij hem toch weer opengooien en titel verduidelijk! of moet ik er zelf weer een openen. (dan krijg ik zeker weer een banOp zaterdag 30 maart 2002 23:37 schreef MikeN het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies. Tuurlijk mag dat. Maar ik vond bijvoorbeeld het topic waar dit topic over gaat een beetje vaag. "Of iemand leuke ideeën heeft". De eerste reactie is al "wat bedoel je". Dat zegt toch al genoeg?
"weer" LOL.Op zaterdag 30 maart 2002 23:38 schreef mast3r het volgende:
[..]
dan kan hij hem toch weer opengooien en titel verduidelijk! of moet ik er zelf weer een openen. (dan krijg ik zeker weer een ban)
Maarre, titel is niet onduidelijk, maar het hele bericht
Heej, daar had ik nou nog niet aan gedachtOp zaterdag 30 maart 2002 23:39 schreef HlpDsK het volgende:
Vraag 'm gewoon per mail om uitleg ipv hier.
volgende keer beterOp zaterdag 30 maart 2002 23:39 schreef HlpDsK het volgende:
Vraag 'm gewoon per mail om uitleg ipv hier.
Als je nou gewoon ff vraagt wat er precies mis is, heb je ook een grotere kans dat de volgende keer idd beter is. En niet dat weer hetzelfde gebeurt.Op zaterdag 30 maart 2002 23:39 schreef mast3r het volgende:
[..]
volgende keer beter
ik lees morgen wel wat kaj er fout aan vindOp zaterdag 30 maart 2002 23:40 schreef MikeN het volgende:
[..]
Als je nou gewoon ff vraagt wat er precies mis is, heb je ook een grotere kans dat de volgende keer idd beter is. En niet dat weer hetzelfde gebeurt.

Met zo'n bouwschema kom je niet ver volgens mij.
Woei! een heus draadje van je versterker naar je ontvanger. Dat is toch geen schema?
Line-out uit je sub-woofer

Verder is ook niet duidelijk wat je nou eigenlijk wil. Lampjes/schakelaars lay-out? WTF bedoel je daarmee, om het in jouw taal uit te drukken...
Verder zie ik ook geen andere topics van je die beter zijn.
[topic=448364]
[topic=447101]
En zo zijn er nog wel wat. Dan kan ik begrijpen dat een mod je notes heeft gelezen, een zoveelste dieptepunt in het niveau voorziet en de draad maar sluit.
Woei! een heus draadje van je versterker naar je ontvanger. Dat is toch geen schema?
Line-out uit je sub-woofer
Verder is ook niet duidelijk wat je nou eigenlijk wil. Lampjes/schakelaars lay-out? WTF bedoel je daarmee, om het in jouw taal uit te drukken...
Verder zie ik ook geen andere topics van je die beter zijn.
[topic=448364]
[topic=447101]
En zo zijn er nog wel wat. Dan kan ik begrijpen dat een mod je notes heeft gelezen, een zoveelste dieptepunt in het niveau voorziet en de draad maar sluit.
Verandert z'n sig te weinig.
Ok, first of all: ik voel me opperbest, dank je MikeN. Al een paar dagen geen hoofdpijn enzo, op m'n werk gaat het ook allemaal wel lekker.
mast3r-> Ik heb ook niks tegen jou of minderjarigen in het algemeen; het is alleen zo dat je topics en replies over het algemeen bijna nergens op slaan, of zelfs volkomen kansloos zijn bij het begin.
Neem nou dat topic wat ik vanavond op slot gooide;
En kennelijk ben ik niet de enige die je opzet niet snapt; zie ook de andere reacties.
Ook is het niet het eerste topic wat je start met de meest vage non-uitleg over wat je er nou eigenlijk mee wil bereiken.
Daarnaast lijk je er een sport van te maken om ergens op te reageren wat echt volkomen nutteloos is en niet bijdraagt aan de algehele discussie. Neem nou je vraag om een move in een topic vanavond, die je ook in een SM-post zette. Die reactie heb ik maar getrasht omdat ie niet bijdroeg aan de thread; iets wat ik zelden doe overigens; ik gooi er liever een slotje op dan dat ik posts trash, maar hier was er verder nog niet op gereageerd dus kon de thread in HA verder, zonder meteen al in de soep te lopen.
Over dergelijke reacties zijn afspraken (en zelfs regels) gemaakt.
Dit topic is trouwens ook weer een mooi voorbeeld van onduidelijkheid: als mijn collega's me er niet op gewezen hadden, had ik 'm waarschijnlijk volkomen over het hoofd gezien. Niet omdat ik niet in LA kijk, maar omdat de titel niet duidelijk maakt wie je moet hebben of wat er aan de hand is.
Misschien ben ik ook niet altijd even duidelijk, maar als wij een wedstrijdje onduidelijkheid doen, win jij wat mij betreft.
mast3r-> Ik heb ook niks tegen jou of minderjarigen in het algemeen; het is alleen zo dat je topics en replies over het algemeen bijna nergens op slaan, of zelfs volkomen kansloos zijn bij het begin.
Neem nou dat topic wat ik vanavond op slot gooide;
Waar heb je het over? Welke layout bedoel je? Wat wil je ermee gaan doen? Wil je dat mensen in die thread ideeën aandragen voor een frontpaneel van die versterker? moet dat hele schema/diagram in 1 behuizing komen? Wat? Moeten we ernaar raden wat er zich in jouw hoofd afspeelt?hallo ik ben van plan deze versterker te bouwen ik heb alle spulletjes in huis. Hebben jullie nog leuke ideeen voor de layout?
En kennelijk ben ik niet de enige die je opzet niet snapt; zie ook de andere reacties.
Ook is het niet het eerste topic wat je start met de meest vage non-uitleg over wat je er nou eigenlijk mee wil bereiken.
Daarnaast lijk je er een sport van te maken om ergens op te reageren wat echt volkomen nutteloos is en niet bijdraagt aan de algehele discussie. Neem nou je vraag om een move in een topic vanavond, die je ook in een SM-post zette. Die reactie heb ik maar getrasht omdat ie niet bijdroeg aan de thread; iets wat ik zelden doe overigens; ik gooi er liever een slotje op dan dat ik posts trash, maar hier was er verder nog niet op gereageerd dus kon de thread in HA verder, zonder meteen al in de soep te lopen.
Over dergelijke reacties zijn afspraken (en zelfs regels) gemaakt.
Dit topic is trouwens ook weer een mooi voorbeeld van onduidelijkheid: als mijn collega's me er niet op gewezen hadden, had ik 'm waarschijnlijk volkomen over het hoofd gezien. Niet omdat ik niet in LA kijk, maar omdat de titel niet duidelijk maakt wie je moet hebben of wat er aan de hand is.
Misschien ben ik ook niet altijd even duidelijk, maar als wij een wedstrijdje onduidelijkheid doen, win jij wat mij betreft.
Mast3r, ik heb dat topic van jou ook gelezen toen hij nog open was en ik vond het zo'n ongelofelijk vaag verhaal dat ik niet eens de moeite nam om te reageren, zelfs niet met een vraag om verduidelijking. En dan wist ik nog niet eens dat je er een gewoonte van maakte om zulke obscure topics te openen.
Natuurlijk, je mag best iemand vragen of hij leuke ideeen heeft voor het maken van zo'n kastje. Alleen deed je dat niet! Je vroeg alleen: "hebben jullie nog leuke iedeeen voor de layout?", zonder ook maar enige aanwijzing dat het om het kastje ging. Ik vind het dan ook volkomen terecht dat hij is dichtgegaan.
Zondermeer een nieuw topic openen nadat een mod je vorige heeft gesloten is inderdaad een bijzonder slecht idee. De meeste mensen voelen dat vanzelf wel aan, maar jij hebt het kennelijk op de moeilijke manier moeten leren, getuige je opmerking "anders krijg ik weer een ban."
Als je meent dat je topic ten onrechte is gesloten of je weet niet waarom (onduidelijke sluitmessage) dan kun je inderdaad een LA topic openen. Dan wel met een titel als "waarom is mijn topic dicht" ofzo, en niet met wat jij deed. Overigens was de duidelijkste post in je topic nog de sluitmessage...
Kortom, je kunt je misschien maar beter gaan bezighouden met fuzzy logic...
Natuurlijk, je mag best iemand vragen of hij leuke ideeen heeft voor het maken van zo'n kastje. Alleen deed je dat niet! Je vroeg alleen: "hebben jullie nog leuke iedeeen voor de layout?", zonder ook maar enige aanwijzing dat het om het kastje ging. Ik vind het dan ook volkomen terecht dat hij is dichtgegaan.
Zondermeer een nieuw topic openen nadat een mod je vorige heeft gesloten is inderdaad een bijzonder slecht idee. De meeste mensen voelen dat vanzelf wel aan, maar jij hebt het kennelijk op de moeilijke manier moeten leren, getuige je opmerking "anders krijg ik weer een ban."
Als je meent dat je topic ten onrechte is gesloten of je weet niet waarom (onduidelijke sluitmessage) dan kun je inderdaad een LA topic openen. Dan wel met een titel als "waarom is mijn topic dicht" ofzo, en niet met wat jij deed. Overigens was de duidelijkste post in je topic nog de sluitmessage...
Kortom, je kunt je misschien maar beter gaan bezighouden met fuzzy logic...
morgen
oke, ik zal voortaan iets duidelijker reageren, ik post straks wel een paar pic's van me versterker. Werkt echt goed
.Dat mijn taal niet al te best en altijd duidelijk is weet ik ook wel
Wat mij betreft kan deze dicht

[off topic]
[/off topic]
hoe kan je iets editen in het verledenOp zaterdag 30 maart 2002 23:39 schreef HlpDsK het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door HlpDsK op 30-03-2002 23:38]
[/off topic]
Dat is al vaker aan de orde geweest. Het wordt verwerkt op twee verschillende machines en de klokken lopen niet altijd gelijk.Op zondag 31 maart 2002 12:26 schreef erkens het volgende:
[off topic]
[..]
hoe kan je iets editen in het verleden
[/off topic]
Dan is het goedOp zondag 31 maart 2002 00:35 schreef Kaj. het volgende:
Ok, first of all: ik voel me opperbest, dank je MikeN. Al een paar dagen geen hoofdpijn enzo, op m'n werk gaat het ook allemaal wel lekker.
o, ik dacht al, dacht dat modjes rechten hadden om tijden te veranderenOp zondag 31 maart 2002 12:33 schreef polaris het volgende:
[..]
Dat is al vaker aan de orde geweest. Het wordt verwerkt op twee verschillende machines en de klokken lopen niet altijd gelijk.
Pagina: 1