Hallo,
ik heb het volgende script:
Met dit script haal ik dus gegevens uit een database.
Alleen stel dat er nix in database staat van een ID.
Hoe kan ik dan laten zien dat ik het niet uit een database kan halen.
Dus dat er komt te staan: Helaas deze pagina bestaat niet.
ik heb het volgende script:
PHP:
1
| <?require("../includes/mysql.php");require("../includes/config.php");?><?PRINT "-->";?><?$mysql = mysql_query("SELECT * FROM huis WHERE huis='$huis'"); // SQL query uitvoeren en opvragen waar huis=het meegegeven id while ($regel = mysql_fetch_array($mysql)){ $T_Accommodatie = $regel["T_Accommodatie"];$A_foto1 = $regel["A_foto1"]; $A_foto2 = $regel["A_foto2"]; $A_foto3 = $regel["A_foto3"];?><!-- begin tekst van pagina --><?if($T_Accommodatie!=""){echo"<P>$T_Accommodatie</p>"; } else { print "<b><P>Helaas deze pagina bestaat niet</p></b>"; }?><!-- einde tekst van pagina --><!-- begin foto's van pagina --><?if($A_foto1!=""){echo"<!-- begin balk --><br><center>[img]\"balk.gif\"[/img]</center> <br> <!-- einde balk -->";}if($A_foto1!=""){echo"<center><small>Klik op een foto voor een vergroting</small><table border=\"0\" cellspacing=\"0\" cellpadding=\"2\"><tr>";}if($A_foto1!=""){echo"<td>[img]\"$A_foto1\"[/img]</td>";}if($A_foto2!=""){echo"<td>[img]\"$A_foto2\"[/img]</td>";}if($A_foto3!=""){echo"<td>[img]\"$A_foto3\"[/img]</td>";}if($A_foto1!=""){echo"</tr></table></center>";}if($A_foto1!=""){echo"<!-- begin balk --><br><center>[img]\"balk.gif\"[/img]</center> <br> <!-- einde balk -->";}}?> |
Met dit script haal ik dus gegevens uit een database.
Alleen stel dat er nix in database staat van een ID.
Hoe kan ik dan laten zien dat ik het niet uit een database kan halen.
Dus dat er komt te staan: Helaas deze pagina bestaat niet.