Ik stop ook.

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:58

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Topicstarter
Nav
[quote]
Hoi. Je ondertitel was dermate lang dat je de layout verneukte. Hier ben je laatst al es op gewezen door IceStorm, maar nu zie ik dat je 'm weer hebt terugveranderd. Een vriendelijk verzoek nu niet weer zoiets te flikken.
[\quote]

Hiervan weet ik TOTAAL niets.
IceStrom heeft NIETS veranderd.
Ik heb NIETS terug gezet.

Maar dit is de druppel.
De toon bevalt mij niet.
Al eerder door users voor leugenaar gezet te worden en nu door modjes.
Hou ik het voorlopig voor gezien.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 02:58
Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg, weer iemand weg die toch bijna alleenmaar in LA zijn posts maakte ;( :+

Doe de groeten thuis jongen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

laterz dude :z

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

KroontjesPen, zou je misschien ook kunnen verwijzen naar een topic/link, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het nu over hebt.

BTW lekkere sportieve reacties jongens... :?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

KroontjesPen: neem een biertje en kom tot de conclusie dat je nogal overtrokken reageert.
een ondertitel aanpassen is niet de ondergang van de titanic

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 21:54 schreef FoolZero het volgende:
BTW lekkere sportieve reacties jongens... :?
Ja vooral omdat bij mij de gedachte opkomt "Ik zoek aandacht, ik zoek aandacht".. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 30 maart 2002 21:57 schreef Gordijnstok het volgende:
Ja vooral omdat bij mij de gedachte opkomt "Ik zoek aandacht, ik zoek aandacht".. ;)
En dan ga jij die geven :? |:( ;) :P

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

hij heeft zn icon ook meegenomen, shit zeg |:(

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

die ondertitel neem ik ook is cool :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dit in je mail gekregen of in een topic te lezen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zaterdag 30 maart 2002 22:06 schreef firoz het volgende:
die ondertitel neem ik ook is cool :P
Whaha lol, die wil ik ook :P :D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Iemand zei mij ooit eens:

Je komt er voor de mensen die je wel mag, niet voor de mensen waarmee je overhoopt ligt.

Iets in die geest ong. ;)

Dus neem een pilsje, ga lekker verder met waarmee je bezig was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drink je helemaal de ziekte, als je morgen dan met je verkeerde been uit je bed stapt weet je tenminste waar het door komt...... mzzl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent twee uur plus een dag te vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Laat IceStorm zijn kant van de zaak maar eens geven, misschien is het maar een misverstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
nu doe je juist wat ze willen: zo weinig mogelijk users.....op zo'n manier praten ze nl altijd dat ze liever users kwijt dan rijk zijn, waarom dat mag joost weten :?

(en de users helpen weer eens mee, zoals aan de reacties te zien is :Z )

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als je in een kroeg onheus bejegend wordt is het advies een andere ober/kroeg te zoeken. Verhuizen naar een andere stad werkt helaas niet.

Vertaald betekend zoiets als: laat je niet kisten, neem een biertje en ga volgende week oid weer een beetje passief rondlopen. Vervelende dingen kom je gewoon af en toe tegen, soms zonder opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toedels ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 30 maart 2002 21:54 schreef FoolZero het volgende:
KroontjesPen, zou je misschien ook kunnen verwijzen naar een topic/link, want ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het nu over hebt.
Wanneer leer ik nou eens GOED te lezen :? |:( |:(

Mare KroontjesPen, verander je ondertitel eens, want dit ziet er werkelijk niet uit! ;)

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Is het in de mode om demonstratief afstand te doen van GoT? :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KroontjesPen: jammer dat je tot deze slotsom moet komen. Maar een vergissing maken is menselijk. Om daarom nu GoT de rug toe te keren lijkt me wat overtrokken en wellicht het heroverwegen waard.
Dat een aantal opmerkingen n.a.v. je post nogal triest zijn is wel tekenend voor de sfeer vind ik. Ik wacht met spanning de nieuwe forumsoftware en de uitkomsten van het Gesloten Veranderingen Forum af om te zien of dat wellicht de sfeer weer wat kan doen verbeteren.

Sterkte en wellicht tot een later moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 00:05 schreef Exirion het volgende:
Is het in de mode om demonstratief afstand te doen van GoT? :{
Misschien een idee om afstand te doen van GOT via een aflevering van Jambers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:14
Ik denk dat dit een misverstand is. Het is vast niet de bedoeling van IceStorm geweest om je op deze manier te beledigen. We zullen zien wat IceStorm er zelf over zegt, hij zal zo wel langs wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
blijf bij ons ;( :*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, voornamelijk LA/WL posts. Ik zal je niet missen ;)

Leuk dat mensen altijd zoveel aandacht krijgen met dit soort topics, kicken ze daarop ofzo? Voor dit soort dingen hebben we toch de bemiddelaars? Post het anders in SM oid, dat levert meer op. Trieste reden om daarom te stoppen, maja, that's just my opinion ;)

Groeten thuis, en zachtjes met de deur!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 30 maart 2002 21:57 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

idd .. en dan ook nog een punt erachter .. komt zo over vanneh "Ik stop ook .. deh! :(" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Tuurlijk, je verlaat een forum omdat iemand je sig veranderd :{

Idioten ook eigenlijk he die crewbashers. Die lui steken er tijd en moeite erin, worden ze uitgescholden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 22:58 schreef ViperGTS het volgende:
nu doe je juist wat ze willen: zo weinig mogelijk users.....op zo'n manier praten ze nl altijd dat ze liever users kwijt dan rijk zijn, waarom dat mag joost weten :?
/me is de mod die dan maar zal happen op deze stelling.

Hoe kom je hier nu bij? Sorry dat ik het zeg, maar dat is totale stierenstront. Een bepaald type users zijn we liever kwijt dan rijk. Het type, ik heb geen zin om te zoeken, eigenlijk heb ik ook geen zin, om fatsoenlijk te omschrijven wat m'n probleem is. Eigenlijk wil ik ook geen fatsoenlijke nederlandse zinnen schrijven, maar meer popijopie taal gebruiken. Ik zit hier dan eigenlijk ook alleen maar omdat ik van de HK gehoord heb en uiteraard heb ik wel eens wat problemen die ik opgelost wil hebben. Ander mensen helpen? Ben je nou helemaal belazerd.

Op dat soort mensen is jouw stelling wel van toepassing ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op zondag 31 maart 2002 00:16 schreef LinuxUser het volgende:
Ik denk dat dit een misverstand is. Het is vast niet de bedoeling van IceStorm geweest om je op deze manier te beledigen. We zullen zien wat IceStorm er zelf over zegt, hij zal zo wel langs wandelen.
uitgaande van de inhoud van het mailtje is ie niet door Icestorm verstuurd (de persoon zegt namelijk dat hij er al eens op gewezen is door Icestorm. Dus tenzij Icestorm in de 3e persoon enkelvoud over zichzelf praat is het iemand anders :))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 31 maart 2002 05:17 schreef OiSyN het volgende:

[..]

uitgaande van de inhoud van het mailtje is ie niet door Icestorm verstuurd (de persoon zegt namelijk dat hij er al eens op gewezen is door Icestorm. Dus tenzij Icestorm in de 3e persoon enkelvoud over zichzelf praat is het iemand anders :))
Hmm ja, daar zit wat in. Maar welke mod zou het dan wel hebben gedaan? Het lijkt me ondenkbaar dat welke mod dan ook alleen maar de ondertitel in zoiets zou veranderen zonder in een post/mail te zeggen wie hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
:( :P :D :o :Z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 08:51 schreef Raven- het volgende:
:( :P :D :o :Z :z
Of anders ga je ff lekker ergens anders spelen als je toch niks zinnigs toe te voegen hebt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15-10 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Goedenmorgen mensen. Ik zal maar meteen zeggen dat ik me iig niks kan herinneren van het feit dat ik je ondertitel ooit heb veranderd en normaal gesproken zou dat dan ook in je notes staan (wat dus niet het geval is).
Heb je enig idee of je mail oid gehad hebt van mij of waar je door mij gewaarschuwd bent?

Daarnaast heb ik je huidige ondertitel sowieso niet aangepast (ik pas ook alleen maar subtiel aan ;)) en ben ik benieuwd wie dat wel gedaan heeft (zeker gezien het feit dat het niet makkelijk is om te zien dat ik je er voor gewaarschuwd heb ooit want dat kan ik zelf al nergens vinden ;)).

Sorry, ik vind het een vaag verhaal, ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Op zaterdag 30 maart 2002 22:08 schreef Sinterklaas het volgende:
Heb je dit in je mail gekregen of in een topic te lezen gekregen?
Als ik de zaak eens goed bekijk: geen van beide. Het lijkt erop dat de boodschap bestond uit de veranderde sig. Ik begin dit verhaal steeds vreemder te vinden. Kan iemand eens in de logfiles/notes/crewforum kijken of er daar iets over te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 15:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 31 maart 2002 10:19 schreef polaris het volgende:

[..]

Als ik de zaak eens goed bekijk: geen van beide. Het lijkt erop dat de boodschap bestond uit de veranderde sig. Ik begin dit verhaal steeds vreemder te vinden. Kan iemand eens in de logfiles/notes/crewforum kijken of er daar iets over te vinden is?
Kijk idd eens, maar goed, gaat dit een mode worden ofzo om een topic te starten in de LA van "Ik stop, hou me tegen" |:( Allemaal LA en WL topics zo te zien, maar toch jammer dat je het aanpassen van een sig zo moeilijk kan verdragen....Wat boeit je sig nou. En ik denk niet dat icestorm zijn excuses gaat aanbieden hoor ofzo |:( Dus wat wil je nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 10:25 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Kijk idd eens, maar goed, gaat dit een mode worden ofzo om een topic te starten in de LA van "Ik stop, hou me tegen" |:( Allemaal LA en WL topics zo te zien, maar toch jammer dat je het aanpassen van een sig zo moeilijk kan verdragen....Wat boeit je sig nou. En ik denk niet dat icestorm zijn excuses gaat aanbieden hoor ofzo |:( Dus wat wil je nu :?
Sorry, maar IceStorm heeft helemaal niks gedaan :)
In ieder geval deze keer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

nou probleem opgelost mail die gebruiker dat het om een foutje ging post ice storm zn verhaaltje er bij en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 10:29 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Sorry, maar IceStorm heeft helemaal niks gedaan :)
In ieder geval deze keer niet ;)
Nou ja, hij beweert van wel en reageerd nu verdacht weinig ;) Geval van aandacht trekken denk ik zo (vooral omdat er in het topic titel "ook" staat ;)

[Way off topic]
Heb je al een afspraak geregeld met Jotti :P
[/Way off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit je eerste post in HK :?
ik heb je hier nog nooit gezien namelijks..

tot ziens dan maar he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 10:59 schreef Diaboluzzz het volgende:
Nou probleem opgelost. Mail die gebruiker dat het om een foutje ging en post ice storm zn verhaaltje er bij en klaar is kees.
Staat het zo goed ;) Een paar punten is wel handig...Maar goed, icestorm weet van niks zegt hij...Dus verhaal is of verzonnen of Icestorm wordt een beetje vergeetachtig :P

* We Are Borg Are Borg vraagt zich af of Icestorm alles onthoud. Okee, een ban zou hij vast wel weten en genoteerd hebben, maar waar hebben we het hier over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 10:59 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Nou ja, hij beweert van wel en reageerd nu verdacht weinig ;) Geval van aandacht trekken denk ik zo (vooral omdat er in het topic titel "ook" staat ;)

[Way off topic]
Heb je al een afspraak geregeld met Jotti :P
[/Way off topic]
Neee :) IceStorm heeft in ieder geval deze keer niks gedaan ;) Staat ook in de tekst: "...Hier ben je laatst al es op gewezen door IceStorm..." dus hij is het niet geweest ;)

Ach en als ik moet kiezen tussen Thorne en Kroontjespen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op zondag 31 maart 2002 10:59 schreef We Are Borg het volgende:
Omdat ie voorlopig echt weg is, tijd nemend om af te koelen zal ie ook niet reageren vermoed ik...

en wat ik begrepen heb was het vernoemde voorval (waarniet alleen icestorm mee speelt, ook een ander modje en een user) de bekende druppel...

iig ik vindt het jammer dat een serieus iemand als kroontjespen het nodig vind om te moeten stoppen ivm met de vele kleine irritaties... jammer

[edit: ff alle finale druppel spelers benoemt]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:05 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Neee :) IceStorm heeft in ieder geval deze keer niks gedaan ;) Staat ook in de tekst: "...Hier ben je laatst al es op gewezen door IceStorm..." dus hij is het niet geweest ;)

Ach en als ik moet kiezen tussen Thorne en Kroontjespen :P
Hij weet toch van niks, al staat het er wel :P Dus zie mijn post hiervoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Haha ja layout moet je niet over beginnen hoor, zeker niet 's ochtends.. (en al helemaal niet als het vroeg was vanochtend).

Maar er staat nog steeds een foutje in aant einde, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:05 schreef Duur het volgende:

[..]

Omdat ie voorlopig echt weg is, tijd nemend om af te koelen zal ie ook niet reageren vermoed ik...

en wat ik begrepen heb was het vernoemde voorval (waarniet alleen icestorm mee speelt) de bekende druppel...

iig ik vindt het jammer dat een serieus iemand als kroontjespen het nodig vind om te moeten stoppen ivm met de vele kleine irritaties... jammer
Goed, maar wiens fout is dat....Ik bedoel, als ItSnows straks mij sig aanpast, word ik daar nou niet echt depressief van :P Ik ken deze user niet, maar ik heb even zijn posts bekeken en het is een beetje LA, LA, LA, WL, WL, WL en nog een beetje LA :+

Edit: Ik bekijk mijn bericht, zie ik dat ik niet eens een sig heb |:( Nou ja, Icestorm, verzin er eens eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:07 schreef Diaboluzzz het volgende:
Haha ja layout moet je niet over beginnen hoor, zeker niet 's ochtends.. (en al helemaal niet als het vroeg was vanochtend).

Maar er staat nog steeds een foutje in aant einde, :+
Waar :X :P Maar goed, het is idd vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15-10 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 31 maart 2002 11:04 schreef We Are Borg het volgende:
Dus verhaal is of verzonnen of Icestorm wordt een beetje vergeetachtig :P
* IceStorm Are Borg vraagt zich af of Icestorm alles onthoud. Okee, een ban zou hij vast wel weten en genoteerd hebben, maar waar hebben we het hier over |:(
Ja ik zeg niet dat ik nooit zijn sig heb veranderd maar als ik hem er een keer op gewezen heb moet dat bijna via mail gegaan zijn en ik kan geen mailtje vinden (of note waar ze ook in zouden staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:12 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja ik zeg niet dat ik nooit zijn sig heb veranderd maar als ik hem er een keer op gewezen heb moet dat bijna via mail gegaan zijn en ik kan geen mailtje vinden (of note waar ze ook in zouden staan).
Ok, maar goed, al was dat zo, ik zie het probleem hier echt niet...Was iets fout met sig, dan verander je hem toch... :? Of zie ik het nu te simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 11:08 schreef We Are Borg het volgende:

... Ik bekijk mijn bericht, zie ik dat ik niet eens een sig heb |:( Nou ja, ItSnows, verzin er eens eentje :P
'De moderators van Spielerij zijn liev :)'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:16 schreef ItSnows het volgende:

[..]

'De moderators van Spielerij zijn liev :)'
Hmm, ik moet nog eerst Jotti spreken voor jouw gedrag...Dus of jullie zo lief zijn.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Toedele Dokie dan maar weer. Kan je gelijk ff z'n Profiel wissen kan iemand anders weer zijn nick gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op zondag 31 maart 2002 11:08 schreef We Are Borg het volgende:

Goed, maar wiens fout is dat....Ik bedoel, als ItSnows straks mij sig aanpast, word ik daar nou niet echt depressief van :P Ik ken deze user niet, maar ik heb even zijn posts bekeken en het is een beetje LA, LA, LA, WL, WL, WL en nog een beetje LA :+

Edit: Ik bekijk mijn bericht, zie ik dat ik niet eens een sig heb |:( Nou ja, Icestorm, verzin er eens eentje :P
over waarie post heb ik geen commentaar, hij is een serieuze poster, die heel behulpzaam, lees eerst voordat je brult...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:25 schreef Duur het volgende:

[..]

over waarie post heb ik geen commentaar, hij is een serieuze poster, die heel behulpzaam, lees eerst voordat je brult...
Zal ik op dat gedeelte maar niet reageren |:( Het zal vast dat hij serieus post, denk je dat ik dat allemaal ga bekijken...Maar goed, wat heeft dit topic voor zin:

1. Hij reageerd zelf niet(komt omdat hij meteen weg is, mar goed, open dan niks)
2. De rede zijn kleine irritaties waaraan bijna niemand zich stoort...

Het is echt gewoon overdreven en dit topic is ook overbodig.

En die laatste zin van jouw post is iets waar ik me wel aan kan ergeren |:(

[topic=454892/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op zondag 31 maart 2002 11:30 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Zal ik op dat gedeelte maar niet reageren
jammer, maar begin dan niet met brullen voor dat je gekeken hebt... :) 't gaat namelijk niet om waar je post, maar wat je post...
1. Hij reageerd zelf niet(komt omdat hij meteen weg is, mar goed, open dan niks)
ik denk dat het beter is om ff niets te zeggen dan al je frustraties zo te uiten... iig beter als een flame war
2. De rede zijn kleine irritaties waaraan bijna niemand zich stoort...
nou ik vind de beschuldiging in het bewuste draadje door de laatste mod niet bepaald een milde, en ik zou er ook witheet van geworden zijn...

en je hebt maar een beperkte emmer waarin al die dingen verzamelen en op een gegeven moment is er een druppel (groot of klein) die de boel laat overlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik had nog wel graag even dat een admin uitzocht wat er nou precies is gebeurd, dus laat hem tot zolang open svp.

Edit: Duur, welke beschuldiging/draadje bedoel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

ff snel gekeken:

[topic=454190]
[topic=454461]

Nu is denk ik wel duidelijk wie ondertitel aan het editen geweest zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:35 schreef Duur het volgende:

jammer, maar begin dan niet met brullen voor dat je gekeken hebt... :) 't gaat namelijk niet om waar je post, maar wat je post...
Ik zie nog steeds niks mis met mijn post. Jij kent deze user blijkbaar of weet hoe zijn posts zijn en dat die van een beetje kwaliteit zijn. Ik ga niet op zijn naam klikken en ff 20 posts opzoeken (minimaal nodig om te kijken wat zijn niveau van posten is.
ik denk dat het beter is om ff niets te zeggen dan al je frustraties zo te uiten... iig beter als een flame war
Ik kijk net naar zijn profiel, maar ik zie helaas geen geb. datum. Ik mag hopen dat hij volwassen genoeg is om een kalme reactie te kunnen plaatsen zonder te flamen. Is dat niet mogelijk door zijn irritaties, dan vind ik dat hij toch eens moet gaan nadenken over waar we het hier nu over hebben.
nou ik vind de beschuldiging in het bewuste draadje door de laatste mod niet bepaald een milde, en ik zou er ook witheet van geworden zijn...
Dan mag u een mooie link plaatsen...Voordat je me gaat beschuldigen van posten en niet lezen, ik zal dit draadje nog even doorspitten, maar ik heb volgens mij geen ling gezien
en je hebt maar een beperkte emmer waarin al die dingen verzamelen en op een gegeven moment is er een druppel (groot of klein) die de boel laat overlopen...
'

True en dat kan door dit...Maar ik heb in zijn post alleen het gedoe om zijn sig gezien. En das ff aanpassen en ook weer klaar. Maar zoals ik al zei, post maar wat meer gevallen wat die emmer hebben gevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havana :P Hmmm daar had ik dat niet achter gezocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:42 schreef OProg het volgende:
ff snel gekeken:

[topic=454190]
[topic=454461]

Nu is denk ik wel duidelijk wie ondertitel aan het editen geweest zijn :)
Deze post is enorm onder voorbehoud:

Wat ik hier zie, Icestorm past sig aan naar post in Schop een modje (blijft een leuke naam :P), user verandert het weer terug en nieuwe post volgt door Havana dat hij weer heeft aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 31 maart 2002 11:36 schreef polaris het volgende:
Ik had nog wel graag even dat een admin uitzocht wat er nou precies is gebeurd, dus laat hem tot zolang open svp.
Het klinkt misschien cru, maar buiten de topicstarter en de crew gaat het niemand iets aan wat er precies gebeurd is. We laten een topic als deze open zolang dat zin heeft voor een discussie, en niet langer.

Bovendien is het wel duidelijk wat er gebeurd is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion: sluit hem dan ook maar meteen aangezien de topicstarter niet de moeite heeft genomen even langs te komen in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Kijk, dit maakt wat meer duidelijk. Maar wat was die te lange sig nou eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:43 schreef ItSnows het volgende:
Havana :P Hmmm daar had ik dat niet achter gezocht :D
Havana toch :P
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAARSCHUWING :)
Heeft hij het al gekregen van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:46 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het klinkt misschien cru, maar buiten de topicstarter en de crew gaat het niemand iets aan wat er precies gebeurd is. We laten een topic als deze open zolang dat zin heeft voor een discussie, en niet langer.

True, dus als hij zo nodig iets kwijt moet, mag hij een mailtje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 31 maart 2002 11:47 schreef polaris het volgende:
Kijk, dit maakt wat meer duidelijk. Maar wat was die te lange sig nou eigenlijk?
Dat is toch niet relevant? Hij was te lang en layout verneukend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Op zondag 31 maart 2002 11:46 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nou, als de topicstarter dit in een publiek forum post i.p.v. via de mail vindt hij kennelijk dat het iedereen wat aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:49 schreef polaris het volgende:

[..]

Nou, als de topicstarter dit in een publiek forum post i.p.v. via de mail vindt hij kennelijk dat het iedereen wat aangaat.
Ho ho, wie zegt dat hij dat bepaald. Als hij het met ons wil delen, heeft hij niet altijd gelijk. En wat zijn sig nu was, maakt echt helemaal niks uit, behalve dat hij niet goed was. Veranderen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de LA FAQ eens goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 11:47 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Havana toch :P
[..]

Heeft hij het al gekregen van je :P
Je weet dat je prive emails niet mag posten? >:)

ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:52 schreef Exirion het volgende:

[..]

Lees de LA FAQ eens goed door.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

[..]

jep, vind ik ook... omdat gezien de laatste miscommunicatie tussen user, mod, mod en user er misschien meer frustraties zouden kunnen zijn... en misschien is het verstandig om er over na te denken hoe je dit soort miscommunicatie voorkomen...

en nog een laatste reactie richting We Are Borg ik weet zeker dat kroontjespen een stuk ouder en volwassener is als de meeste GoTters... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op zondag 31 maart 2002 11:54 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Je weet dat je prive emails niet mag posten? >:)

ROFL
Ah nee, niet weer een OW :P

* We Are Borg Are Borg checked zijn mail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Mensen, dit gaat helemaal nergens meer over.
KroontjesPen besluit weg te gaan; dat is zijn goed recht.
Of het jammer is ja/nee kan ik niet oordelen, aangezien ik z'n nick wel ken, maar hij me niet positief of negatief opviel.

Daarom beschouw ik deze zaak als gesloten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.