Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nou, met een geluidskaartje ofzo maakt het niet zo heel veel uit, maar als je met processoren en vooral met geheugen te maken hebt zou ik toch maar even ontladen. Ik ken iemand die een reepje heeft opgeblazen.
Nee he, niet weer...;(
Ok, doe het volgende; trek wat nylon aan, ga ff flink schuifelen over het nieuwe hoogpolige tapijt, kam je haar een keer of tachtig, en ga dan eens een PC in elkaarzetten...:(
Ok, doe het volgende; trek wat nylon aan, ga ff flink schuifelen over het nieuwe hoogpolige tapijt, kam je haar een keer of tachtig, en ga dan eens een PC in elkaarzetten...:(
Doe in ieder geval je best om consequent en vaak je kastchassis stevig vast te pakken, voordat je aan je mobo, video, geheugen etc...gaat prutsen...
Ja ging gister ff in me TBird 800 van 3 dagen oud, toen heb ik wel ff zo'n armbandje omgedaan en de stekker in het (geaarde) stopcontact gehouden. Da's toch veilig zat?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Meestal is de schade gelukkig beperkt en verkort je alleen maar de levenduur van de componenten ermee (economische levensduur is toch niet zo lang dus?), aftoe gaat echt het fout als je iets te statisch bent.
Vooral geheugen begint pas naar een paar jaar te piepen, maar dan is het toch al verkocht, niet dan?
Op de beurzen zie je de handelaren dan ook geheugen zo uit de doos graaien en in een papieren zakje doen, tegen de tijd dat geheugen overleden is, is de garantie dat ook.
Misschien iets te sarcastisch geschreven maar wel een feit.
Mijn geluidskaart doet het opeens niet meer,
Dure videokaart was al naar 1,5 jaar defect, klote merk zeg, JA DAAG.
Vooral geheugen begint pas naar een paar jaar te piepen, maar dan is het toch al verkocht, niet dan?
Op de beurzen zie je de handelaren dan ook geheugen zo uit de doos graaien en in een papieren zakje doen, tegen de tijd dat geheugen overleden is, is de garantie dat ook.
Misschien iets te sarcastisch geschreven maar wel een feit.
Mijn geluidskaart doet het opeens niet meer,
Dure videokaart was al naar 1,5 jaar defect, klote merk zeg, JA DAAG.
Pagina: 1