Goed merk geheugen?

Pagina: 1
Acties:

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik krijg een nieuwe computer :) en dan zit dit geheugen erbij:

256 Mb Sdram pc 133 pqi lifetime warranty

Mij lijkt het wel aardig. Dat mag ook wel voor die prijs: 895,00

Plaats graag een reactie.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 september 2000 22:07 schreef NiteFly het volgende:
Dat is een ongelooflijk puik systeempje..
sterker nog: ik zou niet weten wat ik nog meer wil

nou wil ik echt niet gaan zeuren of jaloers klinken, maar dit is toch te gek, jongens. Ik bedoel, hoeveel geld wil je uitgeven? nog maar een 1gig reepje erbij? je zit toch al aan de 6000 met de rest van de spulletjes erbij, waarom niet? enne.. waarom geen 24" monitor? offe nee, 3 stuks en dan ook natuurlijk 3 Geforce 2 Ultra kaartejs (waarom wachten tot ze er zijn, ga ze halen man! concorde vluchtje erbij)

Nee, dit soort dingen zijn aan mij niet besteed. Ik vind het erg tof voor je, maar dit gaat me echt te ver hoor. Wat wou je nou horen? Dat we zeiden: "nah, kvind het maar nix, ga daar en daar voor" dr IS nix beters te vinden, op een paar persoonlijke voorkeuren na dan, zoals een bepaald type netwerk kaart. ja, een netwerk kaart ja, wat een onzin, ga jij nou maar alle kaartjes halen en prop ze er allemaal in alsjeblieft.

nogmaals: RETE-SNEL systeempje hoor! nix op aan te merken! ;)[/quote]/me denkt er precies hetzelfde over. >:) Uh dat geheugen daar is ook niks mis mee >:) Gewoon kopen en er veel plezier aan beleven. >:)

• soepkip
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

cas 2,2,2 mushkin high performance rev2

Beste film ooit

• f1r3b4ll
  • Laatst online: 16:19
soepkip, je neemt me de woorden uit de mond. dit geheugen ROELT gewoon! luister niet naar al die zielige gasten die zogenaamd Corsair gaan kopen, want dat merk valt in het niet bij Mushkin!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• soepkip

soepkip

was ook nog eens binnen 4 dagen bij mij thuis en 150 gulden goedkoper dan in nederland, dus gewoon direct bij mushkins zelf bestellen, tip zet bij comments "please write "free sample" on packaging" dan weet je zeker dat je geen btw hoeft te betalen :)

Beste film ooit

Verwijderd

Had ik dat vorige week maar geweten!

Heb m'n geheugen vorige vrijdag geleverd gekregen. Was op 2 dagen hier.
Alleen heb ik wel bijna 100 gulden BTW moeten betalen omdat ik dat van die "free sample" niet wist.

Is wel een te gekke verpakking.

Bubsy

• soepkip

soepkip

ja, coole verpakking, alleen op de website deden ze alsof ie alleen zo gestuurd werd, alleen bij mij zat er nog netjes een doos omheen, bij jouw ook ??
(p.s. niet bij alle bedrijven doen ze dat hoor, het is een beetje geluk hebben, ligt er denk ik zelfs aan wie het inpakt)

Beste film ooit

Verwijderd

Ja, ook in een doos. Lijkt me logisch. Anders beginnen ze op de luchthaven nog te voetballen met dat ballonnetje... ;-)
Pagina: 1