Toon posts:

Hercules Prophetview 720 ook te donker voor tekst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik niet een topic kon vinden waar ik dit in kon vinden of vragen open ik zelf maar een.

Dit TFT-scherm komt wel aardig uit de testen maar zou wat te donker zijn, ook met brightness op 100%.

Ik zoek een 15" TFT-scherm voor mijn vader's nieuwe pc, het is vooral voor office, e-mail en internet. Het moet wel mogelijk zijn om er af en toe een spelletje op te spelen. Is de Hercules Prophetview 720 hier wel geschikt voor? Dat het scherm donker is, is dat alleen tijdens spellen hinderlijk of ook tijdens tekstverwerken, e-mailen en internet?

Ook andere TFT-schermen heb ik al bekeken. Wat vooral belangrijk is; goed scherp, liefst 0-dode pixelgarantie, niet te duur en er moet af en toe een spel op te spelen zijn. Andere die ik heb gevonden zijn de Philips P- en B-serie, maar die hebben een hoge responsetijd en zijn dus ook niet erg geschikt. Ook de Neovo schermen lijken me redelijk aan de eisen te voldoen. Verder wordt Samsung veel genoemd, ik weet niet of dat wat is.

Iemand ervaring met bv de Hercules Prophetview 720 en hier wat over kan zeggen?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
Bij a-tembo in delft hebben ze een goed schermpie dat is hun standaard tft scherm die is perfect heb er hier ook een staan, werkt perfect met word en met spelletjes is ie ook perfect

Verwijderd

Topicstarter
Is dat de Hercules Prophetview 720 waar je het over hebt?

Verder; nog iemand die type TFT met garandeerd 0 dode pixels weet?

Verwijderd

Topicstarter
Anybody?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij was het allen philips die 0 pixel garantie geeft. Ik zou zelf voor een samsung 151s gaan, die ziet er wel leuk uit qua specs.
Je kunt ze bekijken bij alle V&D en dixons vestigingen.
En ook is de samsung niet zo overdreven duur...

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 maart 2002 12:45 schreef ReseT het volgende:
Volgens mij was het allen philips die 0 pixel garantie geeft. Ik zou zelf voor een samsung 151s gaan, die ziet er wel leuk uit qua specs.
Je kunt ze bekijken bij alle V&D en dixons vestigingen.
En ook is de samsung niet zo overdreven duur...
Zit het verder wel goed met de kwaliteit van die Philips-schermen?

Heb ook nog wat reviews gelezen over die Samsung, maar die komt er wel redelijk uit idd, jammer genoeg wel kans op dode pixels zonder dat je mag omruilen.
Pagina: 1