Toon posts:

trillend beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb soms dat mijn beeldscherm aan beide zijkanten trilt,kan ik hier ook iets aan doen?
Merk:Highscreen

Verwijderd

Staat er misschien luidsprekers naast ???????????????/

zo ja dan moet je die een even wegzetten, kijk dan of het over is.

Verwijderd

Staan er luidsprekers langs? Dat kan misschien het probleem zijn (magnetisch veld)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

trafo kan ook..versterker of een ander apparaat

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

kabeltje kan ook niet goed vastzitten en uhm probeer je subwoofer (als je die hebt) 20 m te verplaatsen hielp bij mij ook :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
of zaktelefoontje

Verwijderd

Topicstarter
Ja er staan wel luidsprekers naast maar het beeldscherm trilt niet altijd

Verwijderd

Of misschien je eigen pc? Alles qua electro/electronica.

Verwijderd

zet de frequentie eens wat hoger, zet maar ongeveer 75 HZ, dat werkt.

misschien dat in de muur achter het beeldscherm bepaalde (electrische) leidingen zitten.

Verwijderd

Merk: Highscreen?

geen flame maar die stonden er toch om bekend dat ze echt slecht waren?

is gewoon dan niets aan te doen
misschien je speakers verder weg zetten of je mobieltje er niet naast laten liggen?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
Ik had vorige week bij mijn monitor dat ie in het midden stond te flippen(trillen dus) wat heb ik gedaan beeldscherm opengeschroeft en de focus en de kleuren gelijk iets bijgesteld en hij was weer perfect, heb trouwens geen highscreen

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Alles wat magnetisch is en naast je monitor staat kan ervoor zorgen dat je monitor gaat flikkeren. Voor de rest een mobiele telefoon ook want die zorgt voor straling, bij een GSM is het zelfs zo erg dat als je die te lang naast je scherm laat liggen komen er groene vlekken op je scherm. Heb ik gehad, snel weggehaald nadat hij er 3 uur lag en het trok nog weg, maar een vriend van me liet hem nog veel langer liggen en die groene vlek is daar nu blijvend.

Rebuilding knowledge database

Verwijderd

dat heb ik ook als mijn lampje ernaast aanstaat (trafo) ook een highscreen. alles wat er naast staat uitzetten totdat ie niet meer trilt

Verwijderd

Hoeveel herz staat je monitor?

Verwijderd

Bij mij trillen af en toe lettertjes in sommige webpaginas of bij bepaalde text dialogen in windows.Het is vooral goed zichtbaar op Tweakersnet in de kleine zwarte lettertjes in de linkerkolom waar bijv.links naar topics op dit forum staan.

Ik kan dit bijstellen met de Vsinc en de Vmoire bij de monitor maar dan vervagen grotere letters,is dus geen optie.Het probleem is onstaan na een Bios Update van mijn Videokaart (JetwayRadeon Bases 7500)

Als ik een andere bios erin flasht van Bijv.Powercolor of Club3D dan is het niet maar dan heb ik last van Artifacts(witte spikkels)in 3D toepassingen(terwijl de mem en de core clock aanpast(-/+=same result)dan krijg ik alleen nog strepen in mijn beeld).

Laat ik mijn monitor op 85hrtz draaien oogt het minder dan op 120 hrtz maar het is wel degelijk aanwezig.Ik heb me er vreselijk aangeergerd maar nu zie ik het amper nog.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 13:37

aapelite

Do the kirby!

Ik heb wel zon highscreen, wel een duur type 17 inch, regelmatig probleem gehad dat de zijkanten helemaal samen trokkenen je dus een gerekt beeld kreeg, lang over gezocht at het nu was, heb het gevonden, was de refresh rate, vooral onder XP last van gehad omdat die games runt op 60 htz, maar nu een proggy voor, nergens meer last van gelukkig :) verder is beeld van dit ding haarscherp, maar ik zou verder nooit meer bij VOBIS kopen.
Er zit nu een riva tnt2 Ultra in :) binnekort gf4 ti 4200 erin zetten, zal ik dit probleem dan houden, metr die refresh rates?

Verwijderd

denk het niet. vlgs mij zit er bij de gf4 proggie om je hrtz aan te passen op een bepaalde waarde, een standaardwaarde en een optimale waarde, en vanaf het moment dat ik die optimale waarde had ontdekt geen last meer gehad van trillingen e.d..
Pagina: 1