Oké, dus je hebt een dvd speler in de buurt van je tv staan, die gebruik je om dvd films, muziek cd's en data-cd's met mp3'tjes d'erop te spelen. Kan zo een speler dan ook een gebrande dvd vol met mp3's spelen? Scheelt een boel gewissel...
Verwijderd
mp3 == mp3. Logisch toch ? Wat wel vereist is, is dat je DVD-speler DVD-R, DVD-RW of DVD+RW kan afspelen.
Verwijderd
Ik heb dus een DVD/Mp3 speler staan. En ook DVD's met Mp3's erop (geen gebrande maar geperste), maar helaas kan hij deze niet afspelen.
Probeer het eens bij je eigenste en je weet het.
Probeer het eens bij je eigenste en je weet het.
Verwijderd
nee huidendaagse dvd spelers kunnen geen dvd's met mp 3's afspelen......Dat wil zeggen die iedereen nu thuis heeft staan....ze worden namelijk al wel gemaakt de zogenaamde "allesfreters" bijv:pioneer dvd 747 is momenteel daar de beste van deze leest elk formaat wat er nu is:cd/cdr/cdrw/sacd/dvd/dvdr/dvdrw/dvdaudio/mpeg/vcd/mp3
Die kan het bijv dus wel maar de eerste dvd brander die wij nu hebben staan kost je al zon 22.000.- dus ik zou nog ff w88 als ik jullie was.....
Die kan het bijv dus wel maar de eerste dvd brander die wij nu hebben staan kost je al zon 22.000.- dus ik zou nog ff w88 als ik jullie was.....
Of je koopt een Mac G4. Zit standaard een DVD fikker in..
Euh een DVD brander van 22.000 ???
Dat moet dan wel een speciale zijn, want voor 500 zoveel euro heb je er al 1 in je pc'tje.
Dat moet dan wel een speciale zijn, want voor 500 zoveel euro heb je er al 1 in je pc'tje.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
nou, een dvd brander kopen is idd niet echt een optie. ik zat er eerder aan te denken dan een paar gb's aan mp3's op een dvd te laten branden door de eerste kennis die een dvd brander heeft (kan nooit heel erg lang meer duren). tegen die tijd staat er ook vast wel zo'n dvd-stereo set thuis. maar wat ik dus al dacht; er is blijkbaar een verschil tussen het lezen van een data(mp3) cd en een data dvd.
Klopt, de meeste DVD-spelers verwachten een DVD-layout zodra het loopwerk heeft bepaald dat er een DVD inligt.
Voor de ingelegde CD'tjes geldt dat er zo ongeveer alles op mag staan, Audio, VCD, SVCD, MP3, etc. maar voor DVD plaatjes geldt dit (nog) niet.
Wel spijtig, anders zou je DVD's kunnen branden met daarop SVCD.'Dat schijnt nu ook al veel problemen op te leveren met gangbare DVD-spelers....
Voor de ingelegde CD'tjes geldt dat er zo ongeveer alles op mag staan, Audio, VCD, SVCD, MP3, etc. maar voor DVD plaatjes geldt dit (nog) niet.
Wel spijtig, anders zou je DVD's kunnen branden met daarop SVCD.'Dat schijnt nu ook al veel problemen op te leveren met gangbare DVD-spelers....
Pagina: 1