Asus V6800 bios

Pagina: 1
Acties:

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 21:03
Ik heb de bios van mijn V6800 pure geflashed met een flashprogramma van Asus. Dat ging helemaal mis omdat die bios gewoon onbruikbaar is voor mij.... ik zie op andere forums meer mensen die hetzelfde is overkomen. Ik heb het weer redelijk kunnen fixen, alleen moet ik nu een Nvidia bios gebruiken omdat ik die orginele Asus bios nergens kan vinden. En je raad het al.. die Nvidia bios is lang niet zo goed als die orginele Asus bios. Mijn vraag: heeft iemand de orginele V6800 pure bios voor mij, of weet waar ik die kan vinden? Op de asus pagina is alleen die slechte bios beschikbaar, en asus reageert ook niet op mijn mail :(

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

He man thamaster weet jammergenoeg geen raad, maar hij heeft wel een vraag.

Wat voor 3d kaart moet hij nemen. Hij zit zelf te denken aan een geforce v6800 deluxe, is het wat die kaart, of zou je een nieuwere nemen (een geforce2)?

Alvast bedankt THAMASTER

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Hoe kan dat nou mis gaan?? Je moet toch gewoon dit filetje hebben? Wat ging er dan mis?

If nothing is written below, I was the last to reply...

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14
Ik had dus ook m'n bios vernachelt met dat bios flash verhaal, en ook de laatste nvidia reference bios erin gezet.

In combinatie met de 6.18 detonators echter ging ik 300 3Dmarks omhoog naar 4900!! Dit ten opzichte van de standaard Asus bios en de 6.18 detonators!

Bij mij is het er dus sneller op geworden, ik laat het lekker zo :)

specs

Verwijderd

ik heb die van mij geflashed en ben toch wel blij met die sideband addressing...

enehh dinges, als je toch het geld heb ga dan voor een V7700

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 21:03
Misschien heb ik niet de goede Nvidia bios... waar kan ik de nieuwste vinden?

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:14

specs

Verwijderd

> En je raad het al.. die Nvidia bios is lang niet zo goed als die orginele Asus bios.

Nou,dat lijkt me stug, want de asus biossen zijn precies hetzelfde als de nvidia biossen; alleen wordt er een ID nummertje en eigen naam aan gegeven. That's it.
Dus pak gewoon de nieuwste Reference Bios van NVIDIA, pas eventueel de core- en memfrequentie nog wat aan ;) en klaar!
Pagina: 1