Ik heb vrijdag een CD gebrand met belangrijke bestanden. Dit is een tweede sessie, eerste sessie deed het goed. Als ik de CD bekijk in explorer ziet hij alle bestanden, alleen als ik een Word bestand open is het ineens 300 pagina's, en PDF en JPG kan ik ook niet meer openen. Als ik iets kopieer vanaf de CD wordt er wel fysiek data verplaatst, maar dan doen ze het nog niet. Iemand een oplossing? Ik heb de bestanden nl. voor dinsdag nodig
Niemand? IK snap er zelf ook nog niets van
heb je al ISObuster ofzo al geprobeerd? Ik roep maar iets.
probeer om dat word bestand es te openen met notepad
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
In notepad openen schiet niet op, ook hier alleen maar vage tekens (zal wel zijn omdat er ook een zooi figuren in staan). En ik denk niet dat isobuster gaat helpen, ik kan de CD nl. wel lezen, alleen is de data op de een oaf andere manier dus verknoeit, CD-R diagnostic zegt dat er niets aan de hand is, maar tot nu toe heb ik alleen drie korte filmpjes kunnen lezen (de minst belangrijke dingen). Ik heb het idee dat de TOC niet klopt met de werkelijke positie van de data, kan zoiets?
Verwijderd
Is raar, maar niet onmogelijk.
maar dan is het heel interessant om het zelfde nogmaals te bereiken en dan te posten welke brander, bus-type en welk burn-progje je hebt gebruikt.
dat moet iedereen dan mijden als de pest.
Mar die CD kun je volgens mij weggooien.
maar dan is het heel interessant om het zelfde nogmaals te bereiken en dan te posten welke brander, bus-type en welk burn-progje je hebt gebruikt.
dat moet iedereen dan mijden als de pest.
Mar die CD kun je volgens mij weggooien.
Hij is gebrand op een Dell Dual P4 1.8, 1 Gig RD-RAM 800MHz, met w2k en een 8x IDE brander die BurnPROOF is (eigen merk Dell), met EZCDCreator 5. De CDR is een Kodak. Het enige wat ik me kan bedenken is dat er iets fout is gegaan omdat er gelijktijdig ook simulaties op die bak aan het draaien waren.
Pagina: 1