Toon posts:

[CM] Mijn Casemod projectje! (PICS 650kb)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook weer druk aan het modden gegaan met mijn oude casemod, en er is nu al een boel veranderd. Bij mijn sig kun je zien hoe mijn zijkleppen eruit zien!
Ik ben nog niet klaar maar dat komt omdat ik moet wachten op de benodigde ingredienten!

Ik krijg nog Dangerden Waterblokken (CPU, Chipset en Geforce) en een 240 x 64 LCD. Omdat dit nog ff duurt ben ik al vast begonnen met het casemodden.

* Ik heb het gehele geraamte van de kast maar gespoten, gewoon omdat er ook wat raampjes in mijn case komen/zitten. En ik heb de blow holes gedremeld!
* Ik heb mijn voeding een raampje gegeven!
* De voedingkabels heb ik geround!

Dit zijn een paar pics van mijn PC op dit moment:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1376918103

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1147333970

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3164321970

Ik ben dus nu nog druk bezig met modden, dit is enkel hoe het er nu uitziet.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Tip: zet een spatie tussen de plaatjes.
Maar wat is de casemod nou al die fans erin :?

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
mooi, nu ik die kabels zie herinner ik me dat de mijne er ook nog in moeten :D

heb de zelfde gele 8-)

Verwijderd

mooi, hebbie voeding ook gemod? :?

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 13:40
ziet er niet verkeerd uit

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

wat is nou de hele mod?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Verwijderd

Leuke orkaan creator :)

Nee, Flex, Vooral die voeding vind ik grappig :)
Ook leuk, Die gekleurde fans voorop.

Verwijderd

Topicstarter
De mod is nog niet af! Ik wacht op de bestellingen!

De zijkanten moeten nog gespoten worden, die foto's kun je wel bekijken als je op "homepage knopje" drukt!

Ik vind die gele IDE kabel wel wat erg lang trouwens. Maar korter kan niet omdat hij dan niet tot boven in de kast kan komen!
Ik had trouwens eerder ook nog 2 x 45 cm IDE en 1 x 45 cm floppy rounded kabel, maar ik vond die rouded kabel maar klote, en die stuur ik dus retour!

Verwijderd

Topicstarter
Orkaan Creator! Valt wel mee, ik hoop dat hij straks lekker stil is, dat mag ook wel. Ik wil de 120 mm Enermax fans op 12/7 v en met een potmeter laten draaien. En dan is hij wel stil!

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1663640243

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2735105077

• 6sense
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03-2025
Netjes gedaan, heb ff je "homepage knopje" gefiks

homepage

[edit]
Oeps, "homepage knopje" gevonden werkte gewoon.
[/edit

System 1: [P3800][AsusCUSL2][384 SDRAM][20 GB WD][AsusV6800 DeLuxe][DVD Toshiba][PLextor 101232A][SbLive!1024][IIyama 17"] System 2:[P2-350][Asus P2b][128 SDRAm][6 GB HD][Matrox G200][3dfx Voodoo2][CDROM36X][SB sound][15" scherm]

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Check zijn URL. Wat zou ie nou op deze pc gaan draaien??????????????????????????????
>:) >:) >:) >:) >:)

>Systeemspecs<

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat dat mijn Homepage is, het is gewoon data opslag! Die kast ga ik dus straks weer geheel overspuiten. Ook het t.net logo!

Ik wil nu straks bezig gaan met het maken van een webpagina, ik weet alleen nog niet hoe ik dat moet doen. En waar ik webspace kan krijgen!

Verwijderd

errug stoer die waterkoeling, maar klopt het dat die 2 fans van buiten koude lucht op de radiator binnen in je kast blazen?

Zo ja, blaas je nu niet al die hete lucht die uit je radiatorblaast je kast in? :?

naja, ik ben de newbie, maar leg me dit ff uit.

Verwijderd

netjes gespoten
dat raampje in je voeding had ik nog niet eerder gezien, ziet er wel lau uit :)
leuk kleurtje van je fans trouwens :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 20:09 schreef Nimrod het volgende:
Check zijn URL. Wat zou ie nou op deze pc gaan draaien??????????????????????????????
>:) >:) >:) >:) >:)
Wat dacht je van }:O }:O }:O }:O }:O

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 20:10 schreef kaazmeurph het volgende:
errug stoer die waterkoeling, maar klopt het dat die 2 fans van buiten koude lucht op de radiator binnen in je kast blazen?

Zo ja, blaas je nu niet al die hete lucht die uit je radiatorblaast je kast in? :?

naja, ik ben de newbie, maar leg me dit ff uit.
Zo warm zal die lucht niet wezen, en wat maakt het uit. Als jij koelt met je luchtkoeler krijg jij ook warme lucht in je kast. En ik heb ook nog 3 x 80 mm fans en nog een 120 mm fan, er is dus voldoende lucht wat naar buiten blaast!

Die ventilators zijn trouwens standaard Enermax, en persoonlijk vind ik ze ook mooi :9~

Verwijderd

Geven die Coolertjes licht ofzo....?

Zo ja.......waar heb je ze dan gehaal :P

Greeetzzzz

Verwijderd

waar heb je je spiral wrap vandaan dan?

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat is dat voor een cpu cooler? thermaltake nog wat?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Met welke kamera zijn die foto's gemaakt ?
Mooie casemod trouwenz ,
Zijn die enermax fans heel stil ,want ik ben op zoek naar 2 superstille casefans.
Ik heb de papst 80mm 12db op het oog en die verstelbare enermax.
Ik wil ze echt nauwelijks horen.
Op zaterdag 30 maart 2002 20:25 schreef VeldKoe het volgende:
wat is dat voor een cpu cooler? thermaltake nog wat?
Een Thermaltake super orb volgens mij.
Is niet zo'n superkoeler ,kan je beter een vulcano7 halen.

Verwijderd

dat ziet er goed uit met die kabels, ga ik denk ik ook eens aanschaffen :)

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Net een straaljager >:)

\_Specs_/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de foto's gemaakt met mijn Sony Mavica MVC-FD83. Zoals hier op de foto, ik heb de foto nu net in de spiegel gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3158297714

Verder heb ik alle benodigde dingen zoals Spiral Wrab bij Conrad besteld. Ook potmeters, ledjes en dergelijk heb ik daar besteld!

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Haal die superorb er af!! Eng gewoon.. Brrrr

Maar verder ziet het er goed uit hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Die SuperOrb is echt een straaljager die door de geluidsbarriere gaat. Daarom wil ik ook waterkoeling, ik wil ook een stille pc, ik slaap niet bij de pc dus 100% stil hoeft ook weer niet.

Die SuperOrb is niet eng hoor, hij doet zijn werk wel matig maar ja! Er wordt gezegt dat hij een core breker is, maar dat zijn de noobs die niet weten hoe je zo'n ding moeten bevestigen! Ik heb nu ook een spacer gekocht voor het waterblok!

Ik ben wel bezig geweest om de 120 mm fans super stil te krijgen, dat lukte perfect op 7V en dan wat aan de potmeter draaien, en je hoort hem echt niet meer op 0,5 m afstand!

Verwijderd

Hey ook een Black Ice 2 radiator :)
Mijne is besteld , ik ga der denk ik Panaflo fans op zetten . Komt bovenaan in mijn Directron case

Verwijderd

ziet er nice uit freezy, en nu maar wachten op de bestelling... :7

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

klopt wel met die orb qua geluid * flippy the_virus heeft er sins hij de hele pc vanbinnen (en buiten) met schuim heeft afgeplakt geen last meer van F-16's in zijn kast

maar van "coreslopen" (tm.) heb ik nog niks gehoord.

en van matige prestaties ook niet.
mijne doet om aleen de bovenste fan (onderste "vakkundig" eruit gesloopt) met mijn p3 700/100 1.6v nu op 933/133 en 1.7v nog steeds onder de 30c.
en das niet slecht voor zo'n overmaats koelblok vond ik.

ben nu bezig met ammoniakkoeling......

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

sjonge stelletje n00bs hier ofzow??
"goh leuk die gekleurde fannetjes"
verd*mme dat zijn de meest strakke coolers op het moment ze zijn doorzichtig das het bruutste van het bruutste *D
[fluistermodus]of zit ik er nou gigantisch naast[/fluistermodus]

hee goed werk man keep going :P

• flippy
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

inderdaat ja! leuke fannetjes.
heb je dr iets op tegen op onze manier van meningsuiting?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 22:30 schreef the_virus het volgende:
inderdaat ja! leuke fannetjes.
heb je dr iets op tegen op onze manier van meningsuiting?
dat niet maar het is irri om te lezen maar ok ik zeg nix meer

(ik zeg wel iets maar niet meer over deze discussie)

Verwijderd

cool kleurtje, very nice mod bro >:)

Verwijderd

Mooi kleurtje hoor freezy, word vast mooi als je door het raampje kijkt met een staafje licht erachter! :Y)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ja, deze kleur gebruik ik dus aan de binnenzijde en alle diverse dingen aan de kast. De kast zelf ga ik donkegrijs metalic spuiten. En dan nog wat raampjes erin!

Al met al het wordt weer mooi! Ik heb geprobeerd alles gewoon zo netjes mogelijk af te werken, en de kabels zo goed mogelijk weg te werken.

Ik heb een blauwe CCFL van 30 cm en ik wil blauwe ledjes plaatsen als verlichting.

Zelf vind ik dat er gewoon te weinig mooie casemods worden gemaakt, die standaard casemods met een window en 1 blow hole met een lampje vind ik maar niks! Casemodden is duur, kost veel tijd maar is wel gewoon erg leuk!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53
Mooi, ga zo verder!
Pagina: 1