Toon posts:

[FRIACO] de nog niet gekickte mensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
doordat wanadoo bij mij nu is afgesloten (hometime) ga ik nu filltime over op Friaco. Alleen vraag ik me af hoeveel uur acceptabel is zonder dat je van de dienst wordt afgesloten. Mijn vraag aan de niet gekickte mensen met Friaco Thuisnet is dan ook hoeveel uur maken jullie er gebruik van?

Verwijderd

ik ben nog niet gekickt door friaco en gebruikt het ongeveer 4 á 5 uur per dag (weekend ongeveer 9 uur per dag soms ook gewoon hele dagen door

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 30 maart 2002 19:49 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
ik ben nog niet gekickt door friaco en gebruikt het ongeveer 4 á 5 uur per dag (weekend ongeveer 9 uur per dag soms ook gewoon hele dagen door
moet je nagaan hoeveel die andere idioten online zaten. Als dit gewoon acceptabel is

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Same here.... ook wel het hele weekend online geweest een paar keer... niks van gehoord...

Nu gebruik ik het niet meer (zie .sig)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Doordeweeks meestal 4 uur per dag, en in 't weekend 't dubbele.
Hoef 't nog maar te gebruiken tot 4 april dan @home.

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de replies... dan kan ik er wel van uit gaan dat 4 uur per dag door de week acceptabel is en in het weekend een uurtje of 7/8... dat is voor mij ook voldoende... gelukkig maar want dacht eerst dat een uur of 4 per dag door Friaco al als teveel werd beschouwd.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 22:43 schreef Ra2gamer het volgende:
Doordeweeks meestal 4 uur per dag, en in 't weekend 't dubbele.
Hoef 't nog maar te gebruiken tot 4 april dan @home.
Hallo ik wilde wel is ff weten waarom jij pas 4 april naar @home gaat(want ik kan het niet terwel alles al meer dan een jaar klaar is).thx

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Euh ik ben ook nog een friaco survivor .. ik zit 3 uur gemiddeld door de weeks en iets langer in het weekend ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Door de week per dag gemiddeld 3/4uur. In het weekend meestal 2 keer zoveel.
* DJ^ denkt dat dit wel redelijk is :)

hmmz

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 23:29 schreef LOLBROEK het volgende:

[..]

Hallo ik wilde wel is ff weten waarom jij pas 4 april naar @home gaat(want ik kan het niet terwel alles al meer dan een jaar klaar is).thx
Ik zit al een paar jaar te wachten op @Home en de glasvezel ligt hier al een jaar.
Sinds 3 weken is hier in Helden (Noord-Limburg) @Home beschikbaar, in eerste instantie stond mijn adres niet in de database van @home, maar volgens Essent was 't wel beschikbaar en toen heeft Essent 't geregeld (nu ben ik de enige waar 't beschikbaar is in de hele straat) en toen gelijk gebeld en de eerste datum wanneer de installateur kan komen is 4 april dus dat maar gelijk gedaan.

Maar ik ben ook weleens 't hele weekend online met Friaco, maar dan i-net ik doordeweeks weer wat minder...

Verwijderd

Ik ben gemiddeld door de week 4 a 5 uur online en in het weekend wel iets meer uurtje of 10 per dag. Dus het valt allemaal heel erg mee hoor en het werkt echt super !!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Zit ook nogaltijd bij FRIACO.. ongeveer max 4 uur per dag, in het weekend wat meer.

Hopelijk na 25 April niet meer.. (Dan is de centrale hier hopelijk geschikt voor ADSL :P ).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

hetzelfde hier, zo'n 4/5 uur door de week en het dubbele of iets meer in het weekend.

Verwijderd

[tikje offtopic]
Bij mij zegt ie sinds net (disco tot 7 uur :) ) dat mijn password niet goed is... dat heet toch niet dat ik gekicked ben of wel?
[/tikje offtopic]

• DutchCommando
  • Nu online
Same als Sjakievandeboomhut. Alleen ik ben er wel afgegooid.

• DutchCommando
  • Nu online
Op zondag 31 maart 2002 07:24 schreef Oizo het volgende:
[tikje offtopic]
Bij mij zegt ie sinds net (disco tot 7 uur :) ) dat mijn password niet goed is... dat heet toch niet dat ik gekicked ben of wel?
[/tikje offtopic]
Slecht nieuws, geef je grote kans dat je gekicked bent.

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

[tikje offtopic]
[/tikje offtopic]
Dan hebben ze je toch wel op de hoogte gebracht via e-mail en daarna pas na 2werkdagen afgesloten :? Dit staat volgens mij namelijk in de algemene voorwaarden.

hmmz

• xxxMaverick
[tikje offtopic]
[/tikje offtopic]
mwah, kan ook een bugje zijn he. Als je nu nog niet kan inbellen heb je denk ik een probleem :) als jij meer online was dan de mensen hierboven weet je het wel

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 18:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

mwoach, gewoon ong. 32/34 uur in de week.
Op zaterdag 30 maart 2002 20:20 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

moet je nagaan hoeveel die andere idioten online zaten. Als dit gewoon acceptabel is
Zijn wij dan ook idioten?? ;)

Maar idd. en dan maar ontkennen. :z

Verwijderd

[goed nieuws]
Zo kan er weer op komen, zal wel een tijdelijke fout zijn geweest. Ik zal ook maar eens proberen mijn online tijd wat te verminderen.
[/goed nieuws]

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zondag 31 maart 2002 13:44 schreef Oizo het volgende:
[goed nieuws]
Zo kan er weer op komen, zal wel een tijdelijke fout zijn geweest. Ik zal ook maar eens proberen mijn online tijd wat te verminderen.
[/goed nieuws]
Hoeveel zat je er in het verleden op dan dat je je online tijd wilt verminderen?

hmmz

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 14:10 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Hoeveel zat je er in het verleden op dan dat je je online tijd wilt verminderen?
Nou ik val wel in de cat heavy user (voor friaco dan, het is eigenlijk niets), een uur of 6 per dag door de weeks en in het weekend een uur of 12 per dag. (maar ik maak bijna geen traffic, geen 20mb per dag denk ik)

Verwijderd

zoveel zat ik LANG niet online, ben toch ge-kicked :(

na ja, boeiuhhh.. er hoeft maar een scheet gelaten te worden en ik ben er zekerz van dat friaco weer een ros mensen gaat kicken.

• xxxMaverick
Op zondag 31 maart 2002 12:01 schreef Vae Victis het volgende:
mwoach, gewoon ong. 32/34 uur in de week.
[..]

Zijn wij dan ook idioten?? ;)

Maar idd. en dan maar ontkennen. :z
tikfoutje ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op zondag 31 maart 2002 18:38 schreef dicaprio het volgende:

[..]

zoveel zat ik LANG niet online, ben toch ge-kicked :(

na ja, boeiuhhh.. er hoeft maar een scheet gelaten te worden en ik ben er zekerz van dat friaco weer een ros mensen gaat kicken.
'k denk eigenlijk dat ze gewoon willekeurig een stel mensen hebben gekicket....

• DutchCommando
  • Nu online
Op zondag 31 maart 2002 18:57 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

'k denk eigenlijk dat ze gewoon willekeurig een stel mensen hebben gekicket....
Denk ut ook, met allemaal smoesjes van jij gebruikt dubbel ISDN. Een vriend van me is gekicked: rede: Dual ISDN. Heeft analoog! :r

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 19:34 schreef DutchCommando het volgende:

[..]

Denk ut ook, met allemaal smoesjes van jij gebruikt dubbel ISDN. Een vriend van me is gekicked: rede: Dual ISDN. Heeft analoog! :r
LOL !

Ik ook, ik zat ff te kijken naar dual isdn maar nu zag ik dat mijn modem dat helemaal niet kan terwijl ze wel zeiden dat ik met dual was ingelb |:( :Z

:D

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Tja fulltime heeft geen limiet denk ik.

(en xxxmaverick, wat een leuke opmerkingen weer over idioten... :z :z)

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 21:42 schreef hervaz het volgende:

hmmmmmmm hij reageert niet zo snel, is zeker bezig met een opmerking over iemand anders zijn topic.:(

• xxxMaverick
Op zondag 31 maart 2002 22:37 schreef LOLBROEK het volgende:

[..]

hmmmmmmm hij reageert niet zo snel, is zeker bezig met een opmerking over iemand anders zijn topic.:(
lol

• xxxMaverick
Op zondag 31 maart 2002 21:42 schreef hervaz het volgende:

trouwens idioten slaat dus niet op alle mensen die gekicked zijn. Wel op de mensne die schreeuwen 'maar ik betaal toch voor 18.00 -8.00 bla bla, zal ik zelf wel weten bla bla' maw de mensen die de realiteit een beetje uit ogen zijn verloren :Z

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Mensen die van 18:00 tot 8:00 online waren en een kick ontvingen is niet meer dan terecht.

• xxxMaverick
Op maandag 01 april 2002 09:25 schreef hervaz het volgende:
Mensen die van 18:00 tot 8:00 online waren en een kick ontvingen is niet meer dan terecht.
dan zijn we het toch eens? 8-)
Pagina: 1