Dpc casebadge, intresse?

Pagina: 1
Acties:

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:17
Hoi,

Ik heb eens zitten zoeken of er ook casebadges van het dpc-logo zijn(die met henk er op).
Maar ik kon niets vinden, dus toen heb ik zelf eens iets gemaakt met het dpc-logo er op.
Het is heel erg simpel, ik heb ook nog niet naar de prijzen voor zo'n casebadge gekeken(misschien weet iemand dit?).
Nu wou ik ff peilen of er intresse voor zo'n ding is, als ze er komen.
Ik weet ook niet of ik dit logo gewoon mag gebruiken of dat ik dat eerst ff moet vragen.
Hieronder staat een plaatje hoe hij ongeveer zou kunnen worden, als jullie andere ideeen hebben --> Tekenen!

Afbeeldingslocatie: http://scouting.endoria.net/got/dpc-badge.jpg

De png-versie staat op http://scouting.endoria.net/got/dpc-badge.png

Reply ff als er intresse voor is of als je opmerkingen hebt.
Misschien een idee voor de dpc om badges te maken?

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Ompmerking: T.net heeft copyright op dat logo. (AFAIK that is).

LinkedIn

Verwijderd

Deze bestaan al, zowel van tweakers.net als van DPC. Die van DPC is wel met een }:O maar volgens mij wil je het Henk logo toch??

Maar je kan ze volgens mij niet meer bestellen.

• Jorn
Op zaterdag 30 maart 2002 19:26 schreef ZyPhiX het volgende:
Deze bestaan al, zowel van tweakers.net als van DPC. :) :)

Maar je kan ze volgens mij niet meer bestellen.
De tweakers komt binnenkort weer, misschien deze dan ook wel.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
De vorige serie casebadges was dit ontwerp:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/e.jansen/dpc/casebadges/36.jpg

Jouw ontwerp is op dit moment zeker nog niet geschikt, de rode tekst is zelfs op dit formaat amper te lezen, laat staan als je het op 2,5 bij 2,5cm maakt.

• Jorn
Op zaterdag 30 maart 2002 19:37 schreef Chaos het volgende:
Jouw ontwerp is op dit moment zeker nog niet geschikt, de rode tekst is zelfs op dit formaat amper te lezen, laat staan als je het op 2,5 bij 2,5cm maakt.
Daar zit inderdaad wat in, maar het was meer een ideetje, ik zat gewoon eens te kijken hoe het er uit zou gaan zien.
Zijn hier mensen van de DPC die weten of er nog een keer officiele badges uitgebracht gaan worden?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

mail reiker ff, die heeft ze de vorige keer geregeld, hij heeft er vast nog wel een paar liggen. Volgens mij heeft Tweakgear een groot gedeelte van hetgeen wat de vorige keer over was opgekocht (maar dat is ook allemaal weer verkocht).

Mischien is het een idee om een nieuwe casebadge te ontwerpen?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Ja we kunnen weer net als vorige keer zo een ontwerp wedstrijd uitschrijven. Alleen jammer dat de mooiste vorige keer niet won :(

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Tja :) t is een leuk plaatje die henk alleen die tekst in onleesbaar.
En mij lijkt die koe leuker :Y)
maar ik weet niet of ik een koe casebadge ga kopen. Kost weer geld en dat heb ik niet zoveel ;(

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

ik heb nog er nog zat liggen

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 30 maart 2002 22:02 schreef Andy het volgende:
Hoeveel wil je ervoor hebben? Ik hoef er maar 2 :)

• the_dgc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11-2022

the_dgc

raar he..... leven!!

case badges of geld ???

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• Andy

Andy

rm -r

wat ik er voor wil hebben?

ik heb er zelf fl. 2,50 voor betaald, daar mag je ze voor terugkopen. (excl. verzendkosten)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Op zaterdag 30 maart 2002 20:47 schreef matthijs1985 het volgende:
Ja we kunnen weer net als vorige keer zo een ontwerp wedstrijd uitschrijven. Alleen jammer dat de mooiste vorige keer niet won :(
Dan gaan we toch opnieuw stemmen? (en laten we de casebadge die er nu is uit de stemming)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Jorn
Op zaterdag 30 maart 2002 23:28 schreef Andy het volgende:
wat ik er voor wil hebben?

ik heb er zelf fl. 2,50 voor betaald, daar mag je ze voor terugkopen. (excl. verzendkosten)
Ik heb ook wel intresse!

Verwijderd

Goudvis Blub heeft ook veel interesse in zo'n toffe casebadge! }:O (in twee stuks eigenlijk)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dzjee Andy, ik heb hier vier PC's aan het kraken. In verband met de verwachte toename ben ik geinteresseerd in zes van die badges. Zou je die nog kwijt willen?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
...dan wil er graag 4 van je kopen, als je er nog genoeg hebt.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

• Andy

Andy

rm -r

ik heb er destijjds 100 gekocht omdat de personen die de moeite hadden genomen om ze te maken, er mee in hun maag dreigden te blijven zitten. Ik denk dat ik er nog een stuk of 80 heb. Daarvan wil ik er wel 50 verkopen. Mail maar naar avschaik@rentokil.nl als je belangstelling hebt, dan regelen we wel iets

de uwe :+

Pagina: 1