Ik ben bezig een 486DX4 als server in te richten. Ik had er Win98SE opgezet, maar na een paar keer opstarten kreeg ik bij het opstarten een melding over het feit dat KRNL386.exe niet geladen kon worden ofzo. Na nog een keer opstarten lijkt het alsof de hele windows/command folder weg is! Ik kan hem ook niet vinden in DOS op de HD. Ik kan nu dus niet meer opstarten.
Een mogelijke oorzaak is het feit dat er slechts 48 MB geheugen inzit. Ik wil echter graag weten of het zin heeft om opnieuw Win98 erop te zetten, dat het beter is om er 95 op te zetten, dat ik in beide gevallen er eerst meer geheugen bij moet prikken (was ik al van plan natuurlijk, maar ik heb het nu even niet bij de hand), of dat ik beter een Celly of Duron systeempje hiervoor kan bouwen.
O ja, de batterij van het BIOS is dood
Een mogelijke oorzaak is het feit dat er slechts 48 MB geheugen inzit. Ik wil echter graag weten of het zin heeft om opnieuw Win98 erop te zetten, dat het beter is om er 95 op te zetten, dat ik in beide gevallen er eerst meer geheugen bij moet prikken (was ik al van plan natuurlijk, maar ik heb het nu even niet bij de hand), of dat ik beter een Celly of Duron systeempje hiervoor kan bouwen.
O ja, de batterij van het BIOS is dood
These are my principles. If you don't like them, I have others.