Toon posts:

nieuwe videokaart wegens problemen huidige

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je in de topic kan lezen heb ik serieuze problemen met mijn Diamond Viper V550 in win2k (ik heb er al honderde topics over gepost, overal advies gevraagd, ... en ik ben het dus stekebeu!!)

Ik dacht dan ook aan een nieuw kaartje...

Wat zou het beste zijn als je weet dat ik af en toe spelletjes speel (Unreal Tournament, Age of Empires, maar dit is maar soms ter ontspanning, niet belangrijk eigenlijk).
Het grootste deel van de tijd run ik desktop applicaties(webdesign, surfen, ...)

Wat is de beste (prijs - kwaliteit)videokaart die er voor het moment is (ik zoek dus een goede, recente vervanger voor mijn Diamond Viper V550)?

Opgelet! Ze moet volledig compatibel zijn met Windows 2000...

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
is er echt niemand die dit kan/wil antwoorden?

thx

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 13:51

Beaves

Usque ad Finem

Pak een ATI Radeon 32MB, is niet duur, goed in 3D en de 2D kwaliteit is bijna net zo goed als een G400.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Je kan toch gewoon de detanator drivers van NVIDIA installeren? Of de versie voor w2000 goed werkt weet ik niet. Heeft w2000 al je kaarten onder een IRQ geveegd? Bijvoorbeeld IRQ 11? In theorie moet dit werken. In de praktijk kun je conflicten krijgen tussen de drivers van je kaarten. Deze makke kan je dan oplossen door PnP OS in je BIOS op NO te zetten.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
De Viper 550 werkt, net zoals elke andere NVidia kaart, vlekkeloos onder windows 2000. Míts je de goede drivers hebt :)

Geef mij maar een Warsteiner.