Toon posts:

Wie kan er orde op zaken stellen mb.t. monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Er zijn nu zoveel goede merken die ik allemaal voorbij zie vliegen maar welke ik nu moet hebben is nog niet helemaal duidelijk.
Ik ben door jullie vooral geinteresserd geraakt in 19" monitoren maar welke nu wat voor voordelen enzo heeft heb ik nog niet helemaal kunnen vinden.

Ik weet nu dat er vissekommen en platte beeldbuizen zijn.... ik moet natuurlijk zo'n platte hebben maar wat is het voordeel daarvan tegenover een bolle? Ik weet dat zo'n platte 2 lijntjes heeft maar heb je daar veel last van of zie je dat na een tijdje niet meer?

Greetz,
Webscripts.

Verwijderd

om het je nog makkelijker te maken is er nu als het goed is ook een lg uit 19 inch met vlak scherm en GEEN lijntjes,verder kan ik je niet helpen want ik zit net zo,ik probeer tussen de 1200 en 1500 gulden te blijven.

ik hoop dat er iemand dat ding al heeft staan en er wat zinnigs over kan zeggen.

mzzl

bullet

Verwijderd

Ik heb zo'n platte en die lijntjes storen me niet, plat is wel ff wennen, in het begin heb je ff het gevoel dat het hol staat, maar dat trekt wel bij, eigenlijk zijn die lijntjes echt opvallend met wit-geel en alles wat zich daar tussen bevind.
ik zelf heb een Iiyama, moet alleen nog ff m'n speakers verplaatsen want dat kan dus echt niet zo'n scheef getrokke beeld

Verwijderd

Grmbl .. en ik maar denken dat PHP dubbelpost-safe was ..

Verwijderd

De IIyama VMPro 450 is mooi.

Ik zelf was ook van plan deze te kopen, maar ik denk dat ik snel spijt ga krijgen, dus ik heb voor mezelf besloten om nog FF door te sparen en dan de 22" VMPro 510 te kopen.

Verwijderd

dat is de 901ht toch?

daar zit ik ook naar te kijken maar waarom zou je er spijt van krijgen?lijkt me handig om te weten voordat ik hem koop.

mzzl

bullet

Verwijderd

ik wil de
Iiyama 19\" Vision Master S900MT1
kopen is dat wat of niet en waarom wel en waarom nie ?\\

kost 809.00

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Altijd met 17 inch en hoger TOP OF THE RANGE nemen dus inderdaad die 701HT :)

Die's compleet vlak met naar mijn mening uit het hoofd een DiamondTRON buis van Mitshibishi (schrijf je vast anders)

Echt een must voor ieder oog :):):)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Ben het met BJCK eens. De S900MT1 is denk ik voorzien van een "gewone" fst beeldbuis. Ik zou eens een A901HT met diamondTRON overwegen. 19" en ja, volmaakt vlak, geen geometrische vervorming meer.. Die diamondTRON beeldbuizen zijn volgens mij te vergelijken met de trinitrons van Sony en daar heb ik goede ervaringen mee. Ergens niet te vergelijken met een gewone fst.

Verwijderd

Bezit sinds mei dit jaar een iiyama vision master pro 450 oftwel een 901ht en ben hier zeer tevreden over perfect beeld.
En wat die lijntje betreft die vallen niet meer op alleen als je een wit beeld hebt en je er naar gaat zitten staren dan vallen ze op maar verder niet.
Pagina: 1