Zou ik ook wel willen weten , kheb schoon genoeg van die KL&^%TE CHELLO!!!
Die-hard Brexiteer
Zelfde hier, Chello ligt constant ff plat
(plus eeuwige lag) ... ik heb er genoeg van, betaal niet meer dan 1000,- per jaar voor deze shit
. Ik ben wel benieuwd hoe duur ASDL gaat kosten als het hier komt ...
Hmmm, ik ga net beginnen met Chello [volgende week vrijdag] om eindelijk van m'n 56K-tje af te zijn.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 10:47 schreef ro__ het volgende:
Hmmm, ik ga net beginnen met Chello [volgende week vrijdag] om eindelijk van m'n 56K-tje af te zijn.[/quote]Ik zou er nog ff goed over nadenken en vraag bij mensen in de buurt hoe het bij hun is.
Hmmm, ik ga net beginnen met Chello [volgende week vrijdag] om eindelijk van m'n 56K-tje af te zijn.[/quote]Ik zou er nog ff goed over nadenken en vraag bij mensen in de buurt hoe het bij hun is.
chello heeft mij zwaar teleurgesteld echt waar. Ik ben een echte online gamer ( elke dag Quaken en Half Lifen) maar het is mij niet gegund meer. Het mooie is ik heb een pingetje van 60 ofzo maar het speelt zo slecht. Constant " connection Interrupt "
Websurfen is in de avond ook niet echt te doen, veel te traag. En het mooie is het is maanden perfect geweest maar nu niet meer
Websurfen is in de avond ook niet echt te doen, veel te traag. En het mooie is het is maanden perfect geweest maar nu niet meer
Die-hard Brexiteer
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> En het mooie is het is maanden perfect geweest maar nu niet meer [/quote]Bij mij dus ook, in maart begonnen en tot en met juni ok geweest, daarna steeds slechter.
Ik game ook veel online, maar krijg steeds meer lag, en disconnections. Als het zo doorgaat zeg ik mijn abbo wel op.
Ik game ook veel online, maar krijg steeds meer lag, en disconnections. Als het zo doorgaat zeg ik mijn abbo wel op.
Zullen we met z'n allen een anit-chello site beginnen? Zoals precies vorig jaar heel veel mensen deden... Of het nu toeval was dat chello daarna wel goed werd weet ik ook niet. Maar 't is te proberen niet?
Is het echt zo slecht bij jullie dan? Ik heb het ook, en bijna nooit problemen. Oke, vorig weekend, maar dat was 1x, dat kan gebeuren. Ik ben opzich erg tevreden over chello.
Op het van tijd tot tijd gebruikelijke platliggen van Chello na merk je het echt 'shitte' van Chello pas als je veel online games speelt. Iedereen bij Chello heeft last van een of andere gvd'se 'lag' ... het maakt online UT iig onspeelbaar. Pings ok maar altijd lag
. En we kunnen ons abo wel opzeggen maar dan weer terug naar modem of ISDN ofzo!? No choice but to eat there shit
... ( <--
)
... ( <--
Idd ja, vette lag met UT enzo. en nog iets, ik haal niet meer dan 6kb/s upload en 60kb/s down
terwijl ik geen A2000 ben maar gewoon een chello'er. Ik woon in brabant en daar is chello schijt.
Ik heb nu veel last van uitval en disconnections, zeer irri bij gamen.
Zijn er mensen met IP van 213.46.11.xxx
Dan kunnen we gezamelijk klagen, misschien helpt dat.
Zijn er mensen met IP van 213.46.11.xxx
Dan kunnen we gezamelijk klagen, misschien helpt dat.
Yup zo begint mijn IP nummer ook.
Ik ben er voor om aktie to voeren ( beetje rellen, aanslagjes enzo ):)
Ik ben er voor om aktie to voeren ( beetje rellen, aanslagjes enzo ):)
Die-hard Brexiteer
Dan zitten we toch op dezelfde server/backbone/route??? en als we dan allemaal klagen dan doen ze er misschien iets aan.
Verwijderd
adsl in eindhoven is er al hoor
kweet alleeen niet of het aan te raden is in eindhoven. vooralsnog is chello heel goed bij mij.. afgelopen week paar keer storing maar dat hebben ze allemaal weleens
SearchJe zoekactie naar 'adsl eindhoven' leverde 95 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
als je naar de search verwijstOp zaterdag 08 september 2001 12:11 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
Search
bekijk dan ook ff het aantal nuttige post wat de search levert namelijk: 0
Verwijderd
Omdat er altijd behoefte is om het nogmaals te checken en de search heel vaak geen relevante of up-to-date info oplevert hebben we daarvoor een speciale beschikbaarheidsthread.
Daar kun je terecht voor dit soort vragen.
Daar kun je terecht voor dit soort vragen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()